וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים מקוריים שתוכלו לעשות עם ניילון נצמד

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

3.1.2017 / 8:44

מעבר לשימוש הרגיל בניילון נצמד עבור שמירה על טריות המזון, מצאנו עבורכם עוד שימושים במוצר שיהפכו את החיים לפשוטים יותר

ניילון נצמד. ShutterStock
לא רק לעטוף איתו מוצרי מזון וקופסאות/ShutterStock

את השימוש המובן מאליו בניילון נצמד כולם מכירים: אין יותר נוח ממנו כשצריך לכסות קערת סלט במקרר, סיר נטול מכסה, קערית או תבנית עם שאריות אוכל מארוחת הצהריים. הניילון, שיש לו יכולת להיצמד ולהימתח, אוטם את הכלי עם המזון ושומר על הטריות. את בעיית חיפוש קצה הניילון לפני כל שימוש אפשר לפתור על ידי הכנסת הגליל למקפיא והוצאתו בעת הצורך. קל למצוא את הקצה כשהניילון שוכב בהקפאה וזה פשוט עובד כמו קסם. ניתן גם להשתמש בניילון נצמד המגיע עם מתקן חיתוך מיוחד ומקל על מציאת הקצה ועל ההצמדה לכלי. אבל אפשר להשתמש בניילון נצמד גם למטרות אחרות מלבד שמירת מזון ולנצל את תכונותיו. הנה כמה אפשרויות שימושיות:

רידוד בצק נקי ונוח יותר – מכירים את זה שמרדדים בצק ואז בסוף העבודה נותרים עם משטח דביק ומערוך בצקי שצריך לנקות? ובכן, כבר לא צריך להתאמץ. לפני תחילת העבודה הצמידו ניילון נצמד למשטח העבודה שלכם (אפשר לעבור עליו עם מטלית מעט לחה כדי שהניילון ייצמד בקלות) ואת הבצק רדדו עליו. גם את המערוך ניתן לעטוף בניילון נצמד, מה שיקל על הניקוי שלו לאחר מכן. בסוף העבודה הסירו את הניילון, זרקו לפח וכך המשטח והמערוך יישארו נקיים.

טיפ קטן: במקרים בהם יש להניח את הבצק במקרר, אפשר לעטוף אותו עם הניילון שהוצמד למשטח. נוח ויעיל במיוחד. בזכות הניילון, הבצק לא יספוג 'ריחות מקרר' וכך הוא גם יישמר טוב יותר.

בצק עטוף בניילון נצמד. ShutterStock
לא תאמינו כמה קל לעבוד עם הבצק בצורה הזאת/ShutterStock

אחסון בגדים חסכוני ונקי – כשמסדרים את הארון בחילופי עונות, פעמים רבות מאפסנים את הבגדים בשקיות ואקום. זה נוח ואכן חוסך הרבה מקום, אבל אפשר גם למצוא פתרון ביניים יעיל – לעטוף חבילות בגדים בניילון נצמד. למטרה זו כדאי להשתמש בגליל גדול של ניילון נצמד ולעטוף את הערמה, להצמיד ולמתוח. כך גם תשמרו על הבגדים וגם תצמצמו מקום. הערה חשובה: הימנעו מלהשתמש בטיפ זה עבור מעילי פוך (נוצות), שמיכות פוך ופרווה.

שולחן יצירה נקי – רוצים לתת לילדים לשחק בבצק, פלסטלינה או לצבוע בצבעי גואש, ללא בלגן וללכלוך? אפשר לעטוף את שולחן היצירה שלהם (או כל שולחן אחר) בניילון נצמד. בסיום הפעילות, אפשר לנקות עם מטלית עד לפעם הבאה או להסיר ולזרוק לפח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בגד עטוף בניילון. שאטר, ShutterStock
כך תשמרו על הבגדים ממזיקים וגם תצמצמו מקום באחסון/ShutterStock, שאטר

יצירה עם ניילון נצמד – כדי לאפשר לפעוטות להתנסות עם ערבובי צבעים ניתן לקחת חתיכת קרטון או קרטון ביצוע, לצקת עליה תלוליות של צבעי גואש ולאחר מכן, להצמיד מעל ניילון נצמד ולתת לילדים לשחק בצבעי ידיים מבלי ללכלך את הידיים, את עצמם ואת כל הסביבה.

אריזה חכמה במעבר דירה – אם אתם עוברים דירה ורוצים להעביר למשל, מגירות על כל תכולתן ניתן לעטוף אותן בניילון נצמד ולהובילן למקום החדש. כמובן שהניילון הנצמד יהיה מצוין גם כעטיפה מגנה לתמונות קנבס, פריטים קטנים ושמירה על משחקי הרכבה כמו לגו או משחקים אחרים המורכבים מפריטים רבים.

מכסה כוס לפעוט – נוח להגיש לפעוטות משקאות בכוס עם מכסה. כשאין כזו בנמצא, אפשר לקחת כוס רגילה ללא כיסוי, לכסות אותה למעלה בניילון נצמד, להדק ואז לנעוץ בה קש ולתת לילדים לשתות.

הכנת שניצלים על השיש – שניצלים הם אהובים וטעימים, אבל הכנתם היא בלגן. גם כאן נחלץ הניילון הנצמד לעזרה. אפשר לצפות באמצעותו את משטח העבודה על השיש, להכין את השניצלים כפי שאתם רגילים ובסיום להסיר את הניילון עם השאריות ולהישאר עם שיש נקי ועם שניצלים זהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully