וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי זה המלון שיציל את התדמית של פוקושימה

13.11.2016 / 12:15

מלון "הוטלי אאלטו" שופץ בהשראה סקנדינבית ומנסה לעזור לממשלה להחזיר תיירים לעיר, שעדיין מלקקת את פצעי האסון מ-2011. מה מחיר השהות? בערך כמו לילה ממוצע במנהטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעיצוב סקנדינבי, כדי למשוך את התייר האירופי. הבקתה ב"הוטלי אאלטו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה קרה לפני יותר מחמש שנים, כשאסון גרעיני נוראי טלטל את תחנת הכוח הגרעינית בפוקושימה שבאי הונשו ביפן, בעקבות רעידת אדמה באזור. רבים נפגעו ואת נזקי הטבע ייקח עוד זמן רב לשקם.

כעת מנסים לחזור שם למסלול ואפילו לפתות תיירים להגיע לעיר. הדרך לעשות זאת היא דווקא באמצעות קרקע חדשה ועשירה שנוצרה על ידי האסון. על האדמה הזאת נבנה מלון היוקרה "הוטלי אאלטו".

המלון כולל 13 חדרים בסך הכול ועלותו ללילה היא 28 אלף ין - כ-1,000 שקלים, בערך העלות של חדר ממוצע במנהטן. מצד אחד שלו נוף של היער בו הוא שוכן, מהצד השני נוף להרים. לצדו נמצאת גם "אאלטו לודג'", קבוצת בקתות עבור משפחות ובעלי חיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלון בנוי בסטייל אירופי, בהשפעות ובעיצוב פיני. "אנחנו רוצים שאנשים ייהנו מהחורף כמו שהם נהנים בסקנדינביה", אמר בעל המלון טאקשי מונקאטה. הוא הודה שעדיין יש לאן לשאוף, אבל דווקא הפרסום השלילי של האזור עושה את שלו: "ב-2010 הייתה לנו תפוסה של 30 אחוז, עכשיו היא גדלה ל-50 אחוז".

מי עומד מאחורי "הוטלי אאלטו"? לממשלה היפנית יש אינטרס גדול מאוד שיצליח, על מנת לשקם את תדמית פוקושימה ולהזרים לתוכה תיירים. "לא משנה כמה קשה כאן, אנחנו רוצים להראות לעולם שלא נשברים", אמר מונקאטה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יער מצד אחד, הרים מהצד השני/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פוקושימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully