וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיכו שטראמפ ייבחר, ויקבלו פי 10 על הבית

12.11.2016 / 15:55

אייזיק וקלודיה קסטנברג מקווינס, ניו יורק, נמצאים בהליכי גירושין והעמידו בחודשים האחרונים למכירה את הבית שבו גדל טראמפ. כעת, לאחר שנבחר, הם מעמידים אותו למכירה פומבית, ומקווים לקבל מחיר גבוה פי עשרה

הבית שבו גדל דונלד טראמפ. GettyImages
היה שווה יותר ממיליון, עכשיו יותר מעשרה. בית הילדות של טראמפ/GettyImages

עד לפני חודש הציעו אייזק וקלודיה קסטנברג מרובע קווינס בניו יורק את ביתם למכירה, מאחר שהם מצויים בהליכי גירושין. הם לא היו מרוצים מהביקוש הדל והורידו אותו מהשוק. עד כאן, סיפור רגיל, כשגם העובדה שמדובר בבית שבו בילה דונלד טראמפ את ארבע שנותיו הראשונות לא סיפקה לו ערך מיוחד. נהפוך הוא, מ-1.65 מיליון דולר ביוני ירד המחיר המבוקש ל-1.2 מיליון באוקטובר.

אלא שהכול השתנה ב-8 בנובמבר, כשארצות הברית בחרה את הנשיא הבא שלה. בני הזוג קסטנברג הבינו שאם לא עכשיו אולי לעולם לא, והעמידו את הבית למכירה פומבית שתתקיים בחודש הבא. רוב הסיכויים הם שיקבלו את המחיר שביקשו תחילה, וכנראה יותר מכך. אולי אפילו הרבה יותר. הם, לפחות, מקווים לכ-12 מיליון דולר.

דונלד טראמפ בפגישה עם ברק אובמה בבית הלבן, וושינגטון. נובמבר 2016. AP
מעניין אם הוא חושב על הכסף שהיה עושה לו הבית היה בבעלותו. טראמפ/AP

"הייתי רוצה לומר שידענו שהוא ינצח", אמר מישה הג'אני מחברת "פרמאונט ריאלטי" שמבצעת את המכירה עבור בני הזוג לניו יורק פוסט שפרסם את הידיעה, "אבל זה היה סיכון שפשוט השתלם. עכשיו לבית הילדות של נשיא ארצות הברית יש ערך גבוה יותר".

וכמה עלה הבית לבני הזוג? הם רכשו אותו ב-2008 במחיר של 782 אלף דולר. האפשרות של הרוכש העתידי היא להפוך את המקום למוזיאון. הוא נבנה ב-1940 על ידי אביו של טראמפ פרד, וכשהיה דונלד בן 4 עברה המשפחה לטירה סמוכה. בבית יש חמישה חדרי שינה, ארבעה חדרי רחצה, מרפסת ומוסך לשתי מכוניות.

לא ראיתם? צפו שוב: סיור בבית הילדות של טראמפ

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הבית שבו גדל דונלד טראמפ. GettyImages
אפילו הרכב בחנייה נראה מרשים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully