וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הקיר: טפטים מיוחדים שיכניסו שיק לסביבת המגורים

9.11.2016 / 8:52

עשירים בפרטים, מפוארים, מושכים את העין ובעיקר מעניקים לסביבת המגורים לוק מושקע. תשכחו כל מה שידעתם על טפט מבית סבתא. הטפטים עולים לדרגת אמנות

מערכת וואלה

(בווידאו: קיילי קווקו התאהבה בטפט סוסים של הרמס שעלה לה 3,450 דולרים)

הבית שלכם זקוק לקצת עניין? מתלבטים איך לשלב קצת צבע ותעוזה? הטפטים חוזרים לעטוף את קירות הבית. מה שהתחיל כפתרון זול ויעיל הפך במרוצת השנים לאמנות של ממש. בין אם מדובר בחלל הכניסה, המטבח או הסלון- התקנת טפט על גבי קיר אחד בלבד מסוגל ל"הקפיץ" את הבית או הדירה ולהעניק אישיות בועטת. טפט הינו פריט עיצובי שיכול לחולל מהפך של ממש בכל חדר בעל מראה מנומנם, הוא מאפשר לנו להשתחרר מפלטת הצבעים הנטרלית ולהשתולל בעיצוב הקירות. בניגוד לפרטי ריהוט מחייבים שכרוכים בהוצאה כספית לא מבוטלת כגון: ספה או שידה, הטפט ניתן להסרה או להחלפה בקלות והאפקט שהוא מייצר מתקבל באופן מיידי.

אם רציתם לשלב בנוף הקיים: מראה יוקרתי, טקסטורות מגוונות, סגנון עיצובי שונה והמון צבע- כנראה שטפט חדש זה מה שאתם מחפשים. כיום, קיימות קולקציות טפטים עשירות ומגוונות. מותגי אופנה יוקרתיים וחברות עיצוב מובילות מציגות מבחר עצום של טפטים ומגוון רחב של דוגמאות בסגנונות שונים. טפטים רכים או דומיננטים, מלכותיים או אמנותיים, ירוקים וגולמיים. הרעיון הוא ליצור באמצעות טפט אלמנט עיצובי שיעטוף את החלל ויעניק לו מראה ייחודי ומרשים.

עוד בנושא:
לא להאמין: טפט מדהים שעשוי מחרקים
טפטים מושלמים לחדרי ילדים
כל השיטות לנקות טפטים ומדבקות קיר

טפטים מעוצבים לבית. יח"צ,
טפטים מעוצבים לבית/יח"צ

מהמוזיאון לסלון

קטרינה סטופבסקי היא מעצבת פנים ומעצבת אופנה שאחראית לקולקציית חיפויים שנוצרה בהשראת יצירות המופת המפורסמות של Rijksmuseum, המוזיאון הלאומי של הולנד. ההדפסים שיצרה הם התמזגות של עולם אופנה עם עיצוב הפנים, בדיוק בנקודה שבה ההיסטוריה והעתיד פוגשים את האומנות. סטופבסקי השתמשה בצבעוניות הססגונית של יצירות האמנות של מיטב האמנים ההולנדים, והפכה את האומנות לנגישה בזכות אוסף חיפויים מרהיב. התוצאה הינה קולקציית טפטים שמכניסות הביתה עולם קסום של אומנות ותרבות היסטורית מהמוזיאון אל הסלון הביתי.
להשיג ב: גולדשטיין גלרי, החל מ- 84 שקלים למטר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתקרה הוותיקן ועד לקירות חדר האמבטיה

קולקציית AFFRESCHI מחקה את הפרסקו, טכניקת ציור עתיקה ומאפשרת ליישמה בצורה קלילה על כל קיר או תקרה. הקולקציה מבוססת על טכנולוגיה חדשנית אשר מחזירה לחיים את אומנות ציורי הקיר העתיקה, שבאמצעותה נוצרה בין השאר "בריאת עולם" של מיכלאנג'לו על תקרת הקפלה בוותיקן. הטכנולוגיה החדשנית היא פרי שיתוף פעולה בין האדריכל האיטלקי, Pietro Gaeta, וחברת העיצוב האיטלקית AntonioLupi . היא מחקה במדויק את טכניקת הציור המקורית, שנעשתה באמצעות החדרת פיגמנטים של צבע לנקבוביות הטיח הלח. כעת, מתבצע התהליך באמצעות נייר העברה ייחודי שמאפשר לפיגמנטים לחלחל ישירות לטיח והתוצאה המושגת היא זהה, בין אם מדובר במלט מחוספס, קירות גבס, טיח שרוט וכדומה. התהליך הוא בטיחותי נטול תוספים כימיים ותומך בעקרונות הבר- קיימא. יישומו מהיר ופשוט, כך שתוך 8 שעות ניתן לחפות כ-20 מטרים רבועים. הקולקציה כוללת מגוון ציורים ודוגמאות בהשראת הרנסנס, התקופה הויקטוריאנית ואמנות דמשק.
להשיג ב: חזיבנק, 6,700 שקלים למ"ר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טבע מהודר

קולקציית טפטים חדשה מבית העיצוב WALL AND DECO . המותג האיטלקי לטפטים "קוסטום מייד" מציע חיפויי קיר ייחודיים שיוצרים אומנות ומהווים פריט עיצובי המעניק מימד חדש לכל חלל. הטפט מודפס בהתאמה מלאה לקיר. הקולקציה החדשה מושפעת מצורות וטקסטורות מהטבע.
להשיג ב: שכטר בוטיק, החל מ- 690 שקלים למ"ר

טפטים מעוצבים לבית. יח"צ,
טפטים מעוצבים לבית/יח"צ

יוקרה בניחוח צרפתי

Elitis מותג צרפתי צעיר ודינמי, הפך במהרה למותג הצרפתי המוביל בתחום הטקסטיל לבית. אליטיס קנה לו שם כמותג מפתיע ופורץ דרך, בייחוד בתחום חיפויי הקיר. החברה פועלת מתוך תפיסה בסיסית המתייחסת אל קירות הבית כאלמנט אדריכלי מרכזי בעיצוב הבית . הטפטים במילוי ספוג מוקצף המיוצר באמצעות טכנולוגיות גבוהות, מדגישים ניגודיות של מט לעומת מבריק, לכדי מראה תלת מימד שלא ניתן להתעלם מיופיו. מעבר להיותם חיפויי קיר מעוצבים ואסתטיים, החומרים מאפשרים איכויות אקוסטיות אידיאליות לבית. בקולקציית סלברטי- המוטיבים המובלטים על גביי הטפט נראים מרחוק כדפוס דמשק קלאסי, ולכשמתקרבים מתגלים מוטיבים של פרחים ואגרטלים, והכול בצבעוניות קלאסית של לבן, זהב, ברונזה וכסוף. קולקציה נוספת בשם לה אוריגינל- מתארת את סיפור ההצלחה של אומנות הקראפט הצרפתית, תבליטים שפוסלו כמו במגע שמש.
להשיג ב: רנבי הום קוטור, החל מ- 40 שקלים למ"ר

טפטים מעוצבים לבית. יח"צ,
טפטים מעוצבים לבית/יח"צ

לוק מלכותי

הוא יעניק לחלל מראה אירופאי קלאסי ויהפוך אותו ליוקרתי ואלגנטי. קולקציית הטפטים, ביטריס, של המותג האמריקאי LEGACY עשוייה מנייר קנדי נושם ואיכותי.
להשיג ב: צמר FASHION BOUTQUE , מחיר 250 שקלים למ"ר

טפטים מעוצבים לבית. יח"צ,
טפטים מעוצבים לבית/יח"צ

טקסטורות ריאליסטיות

חברת הטפטים הבלגית GRAND DECO יצרה סדרת חיפויים שנקראת EXPOSED WAREHOUSE. הסדרה מעניקה חמימות עיצובית בזכות טכניקות צבע והדפסים מורכבים וריאליסטים.
להשיג ב: רשת ביתילי ורשת כרמל פלור דיזיין, החל מ- 360 שקלים לגליל 10 מטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיי הבוהמה

מדובר בקולקציה שעוצבה בהשראת ההדפסים שעיטרו את קירותיהם של מעדוני הבוהמה בלונדון במאה ה-18 וה-19. כל אחד מתשעת ההדפסים המרשימים שקיימים בסדרה מתייחס לאייקון תרבותי או פנינה בזמן.
להשיג ב: דקו רום – יבואן בלעדי, מחיר: 780-1200 שקלים לגליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully