וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאריות של החיים: מה יעלה בדופלקס המעוצב של גווינת פאלטרו וכריס מרטין?

10.11.2016 / 13:56

צמד הכוכבים שכבר לא חי תחת קורת גג אחת עדיין מחזיק בנכס משותף. המחיר אמנם ירד אבל עיצוב הפנים המיוחד נשאר ומחכה לדייר הבא

עריכה: רן צימט

(בווידאו: מתיחת פנים של גווינת' פאלטרו)

בין אם אתם נמנים עם מעריציה של גווינת' פאלטרו ובין אם לאו, אי אפשר להתעלם מהעובדה שפאלטרו הפכה בשנים האחרונות לאייקון בולט בעולם הלייף סטייל הבינלאומי, אם תרצו אפילו גורו. זה קרה ב-2008 הודות לאתר האינטרנט Goop, שהקימה וזכה למיליוני גולשות וגולשים המחפשים טיפים והצעות לחיים טובים. כמו אייקון אמיתי, פאלטרו היא לא רק דורשת, היא גם מקיימת. צורת החיים, התזונה, הלבוש וגם סביבות המגורים של הכוכבת שתחזקה יחד עם האקס כריס מרטין ולאחר מכן גם בגפה, תמיד ניחנו בסגנון מיוחד, הרמוני ולא מצועצע.

פאלטרו ומרטין אמנם פרקו את החבילה לפני שנתיים אך מסתבר שלשניים נשארו כמה נכסים משותפים. אחד מהם הוא דופלקס יוקרתי השוכן בניו יורק, בשכונת טרייבקה ברחוב וושינגטון 416, שעומד למכירה כבר תקופה ארוכה. לאחר מאמצים נואשים למכירתו ב-14.25 מיליון דולרים נאלצו פאלטרו ומרטין להוריד את המחיר ל-12.85 מיליון דולרים בתקווה למצוא רוכש נלהב שיסגור עסקה מיידית.

על עיצוב הדופלקס אחראית - איך לא!? פאלטרו בעצמה שמתחזקת שיק ייחודי וסגנון מדויק ונקי, בלי מניירות ועיטורים מעיקים או טרנדיים. לנתונים האלה הצטרפו גם צוות המעצבים הניו יורקים Roman and Williams. רצפת הפרקט הכהה בנכס האמור יוצרת דרמה בחדר המגורים שמותאם לפרופיל החלונות הגדולים הצופים על להמולת מנהטן. משקופי הדלתות בלופט הזה גם הם כהים ויוצרים מראה של תמונות בגלריה לאמנות מודרנית בה הקירות לבנים ועל פי רוב המסגרות כהות ויוצרות קונטרסט מעניין. פינת האוכל ששירתה את הכוכבים בשנותיהם היפות, מורכבת משולחן עץ ארוך במיוחד, המעניק תחושה של שולחן אבירים ובכלל אווירה של סביבה מארחת ומכילה. המטבח שמעוצב כחק מוגדר בפני עצמו נראה נוח במיוחד לבשלים. לא ברור עד כמה הבעלים הנוכחיים עשו בו שימוש, אך מה שבטוח הלקוח העתידי להעביר זמן איכות עם הסירים.

עוד מידע רלוונטי שרצוי לעדכן את הלקוח העתידי הוא נושא השכנים. בכל זאת, תמיד טוב ונעים לדעת מי עומד מאחורי הדלתות הסמוכות. במקרה הזה מדובר בטיילור סוויפט וג'יי זי וביונסה.

הלופט של גווית פאלטרו. ספלאש
משקופי החלונות והרצפה הכהה מעניקים דרמה לדופלקס/ספלאש
הלופט של גווית פאלטרו. ספלאש
פינת אוכל עם שולחן ארוך במיוחד/ספלאש
גווינית' פלאטרו וכריס מרטין. AP
פאלטרו ומרטין בימים הטובים/AP
הלופט של גווית פאלטרו. ספלאש
כל חדר תחום במסגרת שחורה/ספלאש
הלופט של גווית פאלטרו. ספלאש
מטבח מעורר תיאבון/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully