וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לבית הלבן רוכשים עוד בית: הילרי וביל קלינטון מתחדשים

בצעד מפתיע - המועמדת לנשיאות ארצות הברית רוכשת בית נוסף. הוא שוכן בעיירה קטנה בסמוך לניו יורק וכולל שלושה חדרי שינה. מה מתכננים הקלינטונים לעשות עם הנכס הזה?

מערכת וואלה!

התושבים בעיירה צ'פקוואה שמצפון לעיר ניו-יורק כבר רגילים לאקשן שיש ברחובות. הילרי וביל קלינטון עברו להתגורר בסביבה מ-99' ועכשיו, בעיצומו של מסע הבחירות לנשיאות ארצות הברית, הקלינטונים רוכשים במפתיע נכס נוסף. הבית החדש שוכן בסמוך לבית הנוכחי של הזוג שמשמש כביט קיט. הגרסה הראשונה אומרת שהבית הזה מיועד לבת צ'לסי, בעלה והבן הקטן. גרסה אחרת, מתייחסת לבית כמקום שנועד עבור אנשי השירות החשאי – זאת כמובן רק במקרה שהילרי תיקח את תפקיד האישה מספר אחת. הבית חולש על 330 מ"ר עם שלושה חדרי שינה מרווחים, מתוכם מאסטר בד רום מפנק במיוחד. החצר האחורית מטופחת וירוקה, יש בריכת שחייה, מקום מרווח – שיהיה לנכס נוח לשחק ואפשרות אירוח להרבה מוזמנים לברביקיו של ראשון בצהריים. הבית שמעוצב בסגנון מודרני עלה לקלינטונים 1.5 מיליון דולרים, וסביר להניח שקיבלו מחיר טוב.

למקרה שבו קלינטון תבחר לנשיאות ארצות הברית, יהיה עליה להתרגל לעיצוב הפנים שמישל אובמה הכתיבה בבית הלבן בשמונה השנים האחרונות. מוטיבים רבים נעשו מתוך "פטריוטיות", כמו למשל יצירת אמנות אפרו אמריקאית שנכנסה בפעם הראשונה למשכן הבית הלבן. צבעי הווילונות בחדר האוכל הרשמי הוחלפו בווילונות בצבע כחול עמוק - כזה שיזכיר לנשיא את נוף ילדותו בהונולולו - כך לדברי מישל.
יש גם כיסאות וכורסאות צד מעץ מהגוני שהחליפו את הסט הישן שמאופיין בבד צהוב. החדשים, אלה שמישל בחרה נעשו בהשראת ליין רהיטים שהנשיא החמישי של ארצות הברית ג'יימס מונרו, רכש לחדר המזרחי ב-1818. אין ספק שמישל משאירה נעליים גדולות בכל הקשור לסטייל לפחות. מעניין יהיה לראות איך תתמודד עם המשימה האישה שתכנס במקומה.

עוד בנושא:

הילרי וביל קלינטון בארוחת ערב הענקת אותות כבוד קנדי, וושינגטון הבירה, 1 דצמבר 2012. GettyImages
עוד בית לאוסף. הילרי וביל קלינטון/GettyImages
מישל אובמה בצילום רשמי מאתר הבית הלבן, 2009. Joyce N. Boghosian, אתר רשמי
משאירה נעליים גדולות של סטייל - מישל אובמה/אתר רשמי, Joyce N. Boghosian

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully