וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהוטים 2017: הבית הישראלי מסתדר טוב מאוד ללא יצרנים מחו"ל

19.10.2016 / 9:11

תערוכת הריהוט הישראלית הנערכת זאת השנה ה-39 מציגה לראשונה פרויקט ייחודי של בית החולש על 300 מ"ר ובנוי מחומרים כחול לבן בלבד. כך זה נראה מבפנים

צילום: אבי כהן עריכת וידאו: עמרי וייס

תערוכת ריהוטים 2017 יוצאת לדרך- זו השנה ה-39 ברציפות שחברות הריהוט השונות מציגות תחת קורת גג אחת את הבשורות העיצוביות לשנה הקרובה. אז מה הופך את התערוכה לשונה מקודמתה? ואילו חידושים עיצוביים מצפים למבקרים?

לצד הביתנים השונים שזכורים משנים קודמות, נבנה "הבית הישראלי"- מדובר בחלל שעוצב כבית לכל דבר, המשתרע על 300 מ"ר. הרעיון הוא להמחיש למבקרים את אפשרויות העיצוב השונות בדרכם לעצב בית תוצרת כחול-לבן. על הפרויקט הופקד מעצב הפנים, עמית ישראל, שתכנן ועיצב בית אותנטי על כל חלליו. שיטוט בחלל מעניק למבקרים פתרונות ועיצובים חדשניים לכל חלקי הבית, החל מריצוף, דרך חלונות וחיפויי קיר ועד לפריטי העיצוב הקטנים. "הבית הישראלי" מאפשר למבקרי התערוכה אתנחתא מרגיעה והרמונית שתקל עליהם במלאכת החיפוש, ממש כמו בחללי חנויות איקאה. החלל שעוצב בסגנון אקלקטי מכיל חללי מגורים, מטבח, חדרי ארונות, חדרי ילדים, חדר עבודה, פטיו ועוד. כחמישים חברות ישראליות לקחו חלק בפרויקט האמור, עם פריטים מתוצרתם בחדרים השונים. לדברי העומדים בראש התערוכה, התעשייה הישראלית בתחום העיצוב והריהוט נותנת אלטרנטיבה איכותית ומקצועית לפריטי עיצוב וריהוט המיובאים ממדינות שונות ברחבי תבל. האם הגענו למצב שאנחנו בונים בית תוצרת כחול לבן לחלוטין?

תערוכת ריהוטים 2017 תערך עד ה-24 באוקטובר, בגני התערוכה, תל אביב. לפרטים נוספים כנסו לכאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully