וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולקציה שתעשה לכם חשק להחליף את כל הריהוט בבית

17.10.2016 / 11:29

בית העיצוב קסטיאל מעולם לא היה גוף אטום ליוצרים המקומיים. הדור הצעיר במשפחת המעצבים אפילו גרם לכך שהמגמה תתרחב ועכשיו, גם מותג הבדים שכטר בוטיק משלב כוחות. התוצאה: קולקציה מרעננת בלוק פראי אך מעודן

יח"צ - חד פעמי

"לפני הרבה שנים, בשיא הצלחתו, שלומי שבת התחיל לעבוד על דואטים עם יוצרים אחרים" אומר יהושע קסטיאל - עורך אורח של וואלה! בית ועיצוב. "באותו הרגע, אמרתי לעצמי: כמה אצילי וחכם מצדו לעשות כזה דבר. בדרך הזאת הוא למעשה משלב כוחות ומחבר קהלים שונים. זאת בדיוק הסיבה שהסכמתי בסופו של דבר לשיתוף הפעולה ביננו לבין שכטר בוטיק".

מדובר בקולקציה שהושקה בחודש האחרון. תולדה של שיתוף פעולה בין קסטיאל AS IS לבין שכטר בוטיק - בית עיצוב לבדי יוקרה יחד עם המעצב שים אדרי. "כשעלה לראשונה נושא שיתוף הפעולה הזה, קצת נרתעתי, כיוון שלא מדובר במתן במה לקולקציה של גורם אחר (שזה פשוט יותר), אלא יצירה משותפת שלנו ושלהם. וכשאנחנו צריכים לעצב משהו אנחנו לא עובדים על פי דד ליין בקונספט חדש. אין לנו חרב של זמן בתהליך העבודה הראשוני שלנו. כשדפנה, בתי הציעה שבכל זאת נשתף פעולה עם שכטר ומנתה את היתרונות של "הכנסת מיצים חדשים למקום", נעתרתי. היום, כשאנחנו משיקים את הרהיטים הללו אני מוכרח לציין שנהנינו מכל שלב, שלא לומר מהתוצאה המיוחדת שנוצרה בסופו של תהליך" אומר קסטיאל. "יריית הפתיחה הייתה עבודה על הדום בלבד, אחר כך זה הפך למעיין כרית מרחפת על ארבע רגליים, חלף זמן והתווסף גם גב מיטה ומשם שזלונג, ספה וכורסה מתנדנדת - והנה נוצר ליין שלם".

השם שנבחר לקולקציה החדשה הוא Animalism. הוא מתייחס לדור ה-Y של "חיות אורבניות" המתנהלות ב"ג'ונגל האנושי" המקיף אותנו. הבדים הייחודיים של שכטר מתארים דימויים מאוירים וצבעוניים שנוצרו בהשראת ג'ונגל טרופי, כשהצביון הכללי של פריטי הריהוט החדשים מאופיין במראה קליל ושובב.

הקולקציה הססגונית כוללת בין היתר, גם פינות ישיבה מודולארית שבה הרהיטים השונים מאפשרים בכל פעם סידור מחדש לפי הצרכים המשתנים. תמהיל הבדים העשיר הוא שמאפשר עשרות חיבורים והתאמות ויתרה מכך, כל המוצרים ניתנים להסרה ולכביסה, כי אף אחד לא באמת מצפה מכם להתנהג באיפוק בסביבת המגורים הפרטית והנוחה שלכם.

אנימליזם מצטרפת לרשימת שיתופי הפעולה של קסטיאל עם גופים אחרים ובה נמצאים בין היתר: צבעים לבית טמבור, "שירנקה" - שהביאה קולקציית רהיטים שובבה בעיצוב הסטייליסטית שירן קידר מילר שכללה גם פריטים משלימים של קעריות ומפיות עם גרוב צעיר והומוריסטי, מותג הצבעים The Paint Store של ראלף לורן. יש גם תערוכות אמנות שמתחלפות בחלל החנות AS IS שבתל אביב. רעיון חיבור קהלים - כפי שקסטיאל הגדיר זאת, מעיד כי בית העיצוב המוכר תמיד פתוח לרעיונות חדשים. כך גם בחנות כלי הבית והדקורציה שיש באולם התצוגה הראשי "לקט קסטיאל" (הבייבי של ענת קסטיאל - אשתו של יהושע) - ניתן למצוא פריטים של מעצבים מקומיים.

מחירים לדוגמה מתוך קולקציית Animalism: ספה אלאדין החל מ-6,250 שקלים; שזלונג אלאדין החל מ-4,000 שקלים; מיטה תמר החל מ- 7,300 שקלים; הדום מאקורה 1,900 שקלים.

עוד כתבות בפרויקט חג- יהושע קסטיאל - עורך אורח:
כך הפך הילד הדיסלקט לאימפריית רהיטים משגשגת
יהושע קסטיאל מגיע לאבחון הפרעות קשב
חמישה דברים שלא ידעתם על יהושע קסטיאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו כרית מרחפת על ארבע רגליים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדים צבעוניים במיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם בדי ריפוד בעלי צביון גיאומטרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריות נוי עם אפליקציות של בעלי חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדומים המעניקים אפשרות של ישיבה שונה ופחות פורמלית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילוב של כמה סגנונות בדים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציה נגישה לקהלים נוספים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השראות הלקוחות מג'ונגל טרופי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully