וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה לאכול מהצלחת של נשיא ארצות הברית?

מאות פריטים אותטיים מביתו של הנשיא ה-40 של ארצות הברית מוצעים השבוע למכירה פומבית. אתנחתא נוסטלגית לאמריקאים שתזכיר להם ימים טובים יותר, בהם כיהן בבית הלבן רונלד רייגן האהוב

רויטרס

ביום שני הקרוב (19.9) האמריקאים יזכו לאתנחתא מרעננת ממסע הבחירות המתיש שמלווה אותם בחודשים האחרונים. מסע שימשך עד נובמבר הקרוב. האתנחתא היא למעשה מכירה פומבית מיוחדת, הכוללת יותר מ- 700 פריטים אישיים של דונלד וננסי רייגן שיוצעו לציבור הרחב. מעבר לחפצים המוחשיים או להיבט החומרי אם תרצו, המכירה למעשה גם שופכת באותה הזדמנות אור על צורת החיים הצנועה של בני הזוג הנשיאותי, עת התגוררו בבית הלבן בין השנים 81'-89'.

רייגן, הנשיא ה-40 של ארצות הברית שנבחר מטעם מפלגת הרפובליקנים היה בין הנשיאים היותר אהובים על אזרחי אמריקה. בעברו כידוע, רייגן היה שדרן ספורט ושחקן ןכך גם ננסי רעייתו השנייה. יחד הצליחו השניים לשמור על מורל גבוה בתקופת כהונתם, מה שמזכיר היום לאזרחי ארצות הברית ימים טובים יותר.

כ-700 הפריטים שיוצעו למכירה השבוע כוללים בין היתר כלי אוכל, רהיטים, כריות נוי, תכשיטים וכלי דקורציה. חלקם נדדו עם בני הזוג מביתם הפרטי שבקליפורניה לבית הלבן ואף חזר חזרה, שכן, חייהם לא היו מנוהלים בדרך פומפוזית ובזבזנית. ג'ונתן רנדל, סגן יו"ר בית המכירות קריסטיס שמארח את המכירה המיוחדת הזאת מסר כי "יש הרבה פריטים שמתייחסים לזמן המשותף שבילו בני הזוג יחד. כמעט רוב החפצים מגיע בזוגות. הם היו מסורים מאד אחד לשנייה".

בין הפריטים, כרית שניתנה לרייגן לכבוד יום הולדת 70 ועליה רקומות האותיות RR (ראשי תיבות שמו); על כרית אחרת רקומות המדינות שבהן זכה רייגן במרוץ לנשיאות (למעט מינסוטה); יש במכירה האמורה גם מגפי בוקרים של המותג המוכר טוני לאמה, עם חותם של נשיאות ארצות הברית.

המכירה המיוחדת צפויה להניב כ-שני מיליון דולרים שיועברו לקרן והמכון הנשיאותיים של רונלד רייגן.

רונלד רייגן ומרלין מונרו. AP
חתיכת היסטוריה. רייגן ומרילין מונרו/AP
טקס ההשבעה של רייגן. Ira Schwarz, AP
טקס ההשבעה של רולנד רייגן לנשיא ה-40 של ארצות הברית/AP, Ira Schwarz
מכירה פומבית של פריטים של רולנד וננסי רייגן. רויטרס
יש מה ללמוד מהם. רונלד וננסי רייגן - ניהלו חיים צנועים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully