וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן בונים: הקמפוס החדש של אפל - כך זה נראה מלמעלה

בניית הקמפוס החדש של ענקית הטכנולוגיה אפל קורמת עור וגידים. המבנה שזכה לכינוי צלחת מעופפת מתועד לטובת המעריצים המושבעים של המותג. בתפריט התכנוני: נוף טבעי לכל עובד וחדר כושר עצום

מערכת וואלה!

(בווידאו: מה כל כך מסעיר באייפון החדש?)

אבין של סטיב ג'וב מייסד הענקית הטכנולוגית - אפל, חינך אותו בראש ובראשונה לעיצוב ולאסתטיקה. "שאיפה לשלמות משמעה שימת לב גם לעיצוב המדויק של המרכיבים שאינם גלויים לעין", אמר לא פעם פול, האב החורג כפי שנכתב בביוגרפיה של ג'ובס. העיצוב שכל כך מזוהה עם מוצרי אפל בא לידי ביטוי גם בחנויות המותג שפזורות ברחבי הארץ וכמובן במטה החברה השוכן בקליפורניה. הקמפוס שמצטרף לקמפוס אחר שנבנה בקופרטינו שבקליפורניה, קורם עור וגידים בימים אלה, גם הוא מבוסס על עקרונותיו של ג'ובס.
השבוע משתחרר לרשת סרטון אווירי המתאר את התקדמות עבודות הבנייה על המרכז העצום (260,000 מ"ר) עליו אחראי משרד האדריכלים המוביל בעולם, שבראשו עומד האדריכל המוכשר נורמן פוסטר. מדובר באחת הפיגורות הבולטון בעולם שקיבל לפני שש שנים שיחת טלפון מג'ובס ומשם יצאו השניים לדרך משותפת. פוסטר חתום בין היתר על תכנון נמל התעופה של הונג קונג ומגדל הרסט בניו יורק.

הסרטון שעלה לרשת על ידי מתיו רוברטס - מעריץ של הענקית הטכנולוגית, מציג באמצעות מזל"ט, את עיצובו החישוקי של המבנה המתגבש. צורה שנועדה ליצור אינטראקציה בין העובדים הרבים. הוא צפוי לאכלס כ-1,000 עובדים שייהנו מנוף פנורמי טבעי של עצי פרי שהיו נפוצים בתקופת ילדותו של ג'ובס. המתחם כולל גם אודיטוריום תת קרקעי שבו ככל הנראה יחשפו המוצרים החדשים. יש פה גם חדר כושר עצום החולש על 9,300 מ"ר ושני מבנים נוספים שאמורים לשמש עבור מתקני מחקר.

סביר להניח שהצורה העגולה שזכתה לכינוי צלחת מעופפת עת אושרה תכנית הבנייה לראשונה ב-2014 הייתה מסבה נחת לאסתטיקן המינימליסטי שאחראי על המותג האהוד בעולם.
המבנה האמור מצטרף לקמפוס נוסף של החברה הנבנה באזור. הוא מתהדר בצורת תלתן שעל פי המסורת האירית מסמל תקווה, אמונה ואהבה. הוא תוכנן על ידי משרד האדריכלים HOK.

צפו בצילומי האוויר מעל קמפוס אפל החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully