וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב הפנים שלי: שחקן פוטבול מקצועני

21.8.2016 / 9:35

כתב "סיאטל טיימס" מאט קלקינס חיפש מישהו שיעצב את דירתו, ומצא פיתרון מקורי: שחקן הפוטבול של סיאטל סיהוקס זק ברוקס. בעוד חבריו רק רוצים לעלות למגרש, ברוקס מודה: "זה החלום שלי, אני מחכה לרגע שבו אשבור קירות ואחליף לאנשים מרצפות"

שחקן סיאטל סיהוקס זאק ברוקס. Otto Geule Jr., GettyImages
החיים הם לא רק תיקולים על המגרש. זאק ברוקס/GettyImages, Otto Geule Jr.

זאק ברוקס בן ה-23 הגשים את חלומם של רבים בארצות הברית: להיות שחקן פוטבול. בוגר מכללת קלמזון נבחר בדראפט (יום הבחירות של הקבוצות) האחרון ב-NFL על ידי קבוצת סיאטל סיהוקס בסיבוב השביעי והאחרון. הסיבוב הזה הוא הנמוך ביותר, כך שברוקס יודע שסיכוייו להצליח בליגה אינם גבוהים, ובשל כך החל כבר לתכנן את עתידו.

מה הוא רוצה להיות? מעצב פנים. ומסתבר שהעתיד כבר כאן, כי ברוקס הספיק לעצב דירה אחת.

כתב "סיאטל טיימס" מאט קלקינס חתם על שכירות לדירת שני חדרים. "חשבתי שכאן זה נגמר, אבל הייתה בעיה אחת: הייתי צריך לרהט אותה", כתב קלקינס בטורו, "תמיד חייתי עם שותפים או בדירה מרוהטת". קלקינס, שהעיד כי לא רצה "לבזבז חודשיים עם מעצב פנים", סיפר כיצד גילה שברוקס בעניין: "כתב אחד שאל אותו מדוע עזב את המכללה, והוא ענה שלא הציעו לו מסלול עם תואר בעיצוב פנים".

כעת, קלקינס ידע למי לפנות.

"יש לי רק 2,500 דולר", אמר קלקינס לברוקס, שהשיב: "זו לא בעיה". ברוקס הגיע עם קלקינס לוולמארט והשניים הכניסו לדירה ספה ב-1,100 דולר וקנו באתר של "מייסיז" שולחן סלון ב-130 דולר כצעד ראשון.

"אני רואה כל הזמן HGTV", העיד ברוקס כי הוא לוקח את ההשראה מערוץ העיצוב, "אני לא יכול לחכות ליום שבו אתחיל לשבור קירות ולשנות רצפה". אם ימשיך להתרכז בעיצוב פנים במקום בתוכניות אימונים, הוא יגיע לשם מהר מאוד. מצד שני, אז הוא יגשים באמת את החלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully