וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בשכונה: הורים, אתם חייבים להכיר את גן שורשים

28.7.2016 / 21:51

למרות שזה נראה רחוק עבור ההורים - שנת הלימודים עוד מעט תחל ואיתה, יפתח גן חדש ואטרקטיבי עם שלל אטרקציות מהנות לילדים. הנה כל מה שמצפה להם בפנים

עידו שחם

גני ילדים ובתי ספר מעוצבים, הפכו בשנים האחרונות לאתגר משמעותי בקרב אדריכלים ומעצבים ברחבי העולם. ההשקעה במרכזי הלימוד איננה טומנת בחובה היבט אסתטי בלבד, אם כי מכוונת למגמה החינוכית. היא נתפסת כהשקעה לטווח ארוך באוכלוסייה. ההשקעה העיצובית תורמת להתפתחותם האינטלקטואלית של הקטנטנים שסופגים וחווים את הסביבה שבה הם מבלים מדי יום. מגמה זאת איננה נשארת אי שם מעבר לים, וכאן הבשורה המשמחת עבור הישראלים. במהלך השנים האחרונות היא מגיעה אט אט גם לארץ, מעצבים ואדריכלים מקומיים מגלים עניין בעיצוב עבור הדור הצעיר. גן שורשים שצפוי להיפתח בספטמבר הקרוב בשכונת הדר יוסף (צפון תל אביב), מבוסס אף הוא על אותה מגמה בין היתר. הוא מציע לא רק עיצוב שעושה חשק לחזור לילדות, אלא גם שיטת חינוך מסורה, עם צוות גדול ומוסמך להעשרת הילדים.

גן שורשים צפוי לעבוד כמוסד חינוכי עם מספר רב של כיתות ושטחים ציבוריים. הוא יכלול כאמור, מספר גורמי מקצוע לרבות, צוות פדגוגי, יועצים, מבשלת, תזונאית קלינית ועוד. היתרון של מספר רב של כיתות לדברי אביעד פנטי, מיזמי הגן החדש, מאפשר לילד לגדול בגן כמה שנים ולא לנדוד לכתובת אחרת בתום שנה שנתיים שבמהלכן התרגל, הכיר חברים וצוות מסור.

מעצב הפנים מיכאל אזולאי שאמון על עיצוב ותכנון גן שורשים בחר להשתמש בחומרים טבעיים, כדי שהילדים יחושו בזמן הפעילות את החומר עצמו, את האותנטיות ולא משהו מעובד. הכיתות השונות מבוססות על מוטיבים מהטבע: אוויר, מים ואדמה שסביבם העיצוב נבנה והתפתח. באזורים הציבוריים כדוגמת חדר האוכל העיצוב מותאם למידות הילדים. הכיורים נמוכים במטרה לעודד את הילדים לפעילות של עזרה, הגשה ומעל הכל חברות ורעות, לשם מכוון גן ייחודי זה.

גן שורשים נבנה מתוך רצון ליצור סביבה חינוכית – חברתית איכותית, מותאמת התפתחות בעלת נורמות ארגוניות, שותפות וערכיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. נקודות המוצא של הגן היא כי הילד מגיע לעולם יכול, כשיר ובעל מוטיבציה ליצור יחסים ודיאלוג עם העולם, לחקור להבין ולהתפתח. הליך הליווי של הגן יכלול יעוץ פדגוגי, תזונאית קלינית, מומחה לתנועה לגיל הרך ועוד. הגן יחל את פעילותו בחודש ספטמבר הקרוב בשכונת הדר יוסף לגילאי שלושה חודשים ועד שלוש שנים.

ב-5 באוגוסט יערך יום פתוח בגן. קהילת ורשה 10, שכונת הדר יוסף. לפרטים נוספים כנסו לדף הפייסבוק של הגן החדש.
03-6704050

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully