וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגרי המכון הטכנולוגי מציגים: רחפן לאיתור וחד אופן לשיקום אורטופדי

20.7.2016 / 12:03

מי יצליח להשתלב בשוק המקומי ומה ישבה את ליבם של המשקיעים? בוגרי המחלקות לעיצוב תעשייתי מציגים החודש את פרויקט הגמר. וואלה! בית ועיצוב מסמן את הסטודנטים המבטיחים. כך זה נראה במכון הטכנולוגי HIT, חולון

צילום: עידו שחם; עריכת וידאו: רן צימט

עונת תערוכות הבוגרים לעיצוב תעשייתי של המכון הטכנולוגי חולון יצאה לדרך. היא כוללת עבודות הבוגרים לעיצוב מוצר ( 48 בוגרים), עיצוב תעשייתי, תקשורת חזותית, לבוש ואביזרים תחת הכותרת "FOR SAIL!". פרויקטים רבים מציגים תעוזה מחשבתית, חומרים חדשים, אפליקציות, ממשקים ופריטים יוצאי דופן, הנראים לראשונה במחוזותינו. בתערוכה ניכרת התכנסות ועיסוק בנושאים אישיים ורגשיים כמו דיכאון, אובדן ופוביות, לצד פתרון סוגיות למען החברה, עיסוק ברשתות החברתיות, ניסיון לתקן עוולות חברתיות, בעיות דיור, צנזורה ועוד.

דודי ראבד ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי, אוצרת התערוכה : עדיטל אלה "פאנטה ריי" של הרקליטס האפל כוחו יפה גם ל"עיצוב תעשייתי". חינוך לעיצוב תעשייתי מעלה את השאלה איך שומרים על רלבנטיות בתחום שקצב ההשתנות בו רצחני ומוכתב ע"י גורמים שאינם בשליטתנו, כחלק ממסגרת אקדמית קונסרבטיבית ועתירת תקנות? ייתכן שכמו האיש שפחד מנהיגה בסיבובים ועשה אותם מהר. ההבנה בצורך להדביק את העולם התעשייתי וליישר איתו קו באופן דינאמי וקבוע, מביא את המחלקה לפלורליזם בתפישת העיצוב התעשייתי והוראתו. הפרויקטים המידגמיים המפורטים כאן מייצגים רוחב גזרה זה, החל בעיצוב מגפיים בעלי מאפיינים אקולוגיים, עבור בעיצוב לאוכלוסיות בעלות מוגבלות בטכנולוגיה של חומרים רכים, וגמור בעיצוב בעל מאפיינים צבאיים.

תערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי חולון HIT, תוצג עד ה- 27 ביולי
רח' גולומב 52 חולון


תערוכת הבוגרים לעיצוב מוצר של סמינר הקיבוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully