וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מעודד: זוגות שחולקים במטלות הבית עושים יותר סקס

24.6.2016 / 6:33

חוקרים טוענים שגברים ונשים שחולקים באופן שווה בעבודות משק הבית נהנים מסקס לעיתים תכופות יותר לעומת משפחות בהן החלוקה אינה שווה. התוצאות סותרות מחקר קודם שטען שדווקא חלוקה "מסורתית" במשק הבית מובילה לחיי מין טובים יותר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בסרטון - כמה פעמים צריך לקיים יחסי מין בשבוע כדי להיות מאושר?

מסתבר שפמיניזם יכול להועיל לחיי המין שלכם, או לפחות חלוקה שווה במטלות הבית. מחקר חדש טוען שזוגות שמבצעים באופן שווה סידורים וניקיונות בבית עושים יותר סקס בהשוואה למשקי בית בהם רוב הנטל נופל על האישה.

פרופסור שרון ססלר מאוניברסיטת קורנל, שהיתה מעמיתות המחקר כתבה: "זוגות בני ימינו שחולקים את העבודה במשק הבית חווים עליה בתכיפות יחסי המין שלהם בהשוואה לזוגות בעבר. בקבוצות בהן הנשים היו הנושאות העיקריות בנטל תדירות יחסי המין נמצאה בירידה".

תוצאות המחקר הנוכחי חשובות, כיוון שהן סותרות את ממצאיו של מחקר נוסף משנת 2014 שטען בדיוק ההפך. במחקר הקודם נמצא שזוגות שחלוקת התפקידים בינהם בבית היתה "מסורתית" יותר, כלומר הנשים עשו את עיקר המטלות, נהנו מיחסי מין תכופים יותר.

אילוסטרציה. ShutterStock
מאמי, מי שוטף את הכוסות?/ShutterStock

כמו כן, ההיסטוריונית סטפני קונץ מצביעה על כך שההגדרה למערכת יחסים הטרוסקסואלית "מוצלחת" השתנתה לאורך השנים. "המחקר הזה ו-70 אחרים משקפים יותר שיוויון בין גברים ונשים. בשנות ה-50 וה-60 נשים דיווחו על יותר סקס לא כי הן חשקו בכך, אלא כי הגברים רצו והנשים התרצו משום שהיו תלויות בהם".

עוד באותו נושא

מי מנקה את הבית, הנשים או הגברים? תלוי את מי שאלתם

לכתבה המלאה

עוד בבית ועיצוב:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully