וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אנחנו רוצים כזאת: שכורה בלב תל אביב עם גרוב קליל

16.6.2016 / 10:22

מרפסת שמש, אווירת רטרו והרבה חפצי וינטג' הם רק חלק מהדיל, עבורו משלמים הדיירים 5,300 שקלים בחודש. כנסו לראות אם שווה

צילום: יותם רונן; עריכה: מיכאל ברגמן

לאן הגענו?
שדרות ח"ן בתל אביב, לדירת 2 חדרים בגודל 70 מ"ר.

כאן גרים
גו'אנה אסרף (28) ויוני צברי (27), בני זוג. השניים הכירו לפני שנה וחצי דרך האינסטגרם. היא נתקלה בחשבון שלו והתחילה לעקוב, הוא בתגובה הציע לה חברות בפייסבוק וה"קראש" הדיגיטאלי הפך במהרה לאהבה גם בעולם האמיתי. לפרנסתה, עובדת ג'ואנה כמעצבת כגרפית בחברת הייטק Iron Source ובשאר הזמן היא עומלת, יחד עם שותף מקצועי, על מיזם הקרוי "פאבליק סקול". במסגרת המיזם היא מעצבת ספרים ותערוכות בנושאי עיצוב, אמנות ואדריכלות ובמחקר חזותי היסטורי. "אני אוהבת את השילוב בין העבודה שלי שבה אני עוסקת בעיצוב עבור מדיה עכשוויים ובין מחקר ועיצוב פרינט, שזה יותר מיושן אך מעניין". גם יוני עושה מספר דברים במקביל, ומלבד עיסוקו היומיומי כבודק QA בחברת Jelly Button Games, הוא מתופף בלהקת Kids Insane ויוצר עם אחיו אופרות רוק ויראליות תחת השם "האחים צברי". הצלע השלישית בדירה היא ריהאנה החתולה, המכונה גם חתול, בה התאהבו השניים מהרגע הראשון.

דירה שכורה בשדרות ח"ן בתל אביב. יותם רונן
הכירו באינסטגרם, עברו לפייסבוק ובסוף הפכו לזוג בעולם האמיתי. ג'ואנה ויוני/יותם רונן

יגעת ומצאת
הדירה נמצאה לפני שנה דרך מודעה בלוח אינטרנטי. "היא הייתה בלי תמונות ואני דוגלת בכאלה", מסבירה ג'ואנה, "ככה יש הרבה פחות עליהום וזה לא אומר שהיא פחות שווה". ואכן, המציאות הוכיחה את טענתה- הדירה הייתה מוארת, מרווחת ומאווררת. "בדיוק מה שחיפשנו".

הום סטיילינג
מכיוון שלא עמד לרשות הזוג תקציב עיצוב גבוה עם כניסתם לדירה, הרבה מהפריטים בבית נרכשו בסכום סמלי או נתקבלו במתנה מחברים. "יש פה שילוב של רהיטים ניטרליים מאיקאה, יחד עם פריטי וינטג' שאנחנו אוהבים". ואכן בסלון, בולט סגנון עיצוב באווירת רטרו, הכולל ספה שנמצאה ברחוב ורופדה מחדש, כיסא ייחודי בשילוב עור שיוצר בשנות ה-60, ספריית וינטג' משוק הפשפשים וגלובוס ישן מבית סבה של ג'ואנה, שחי בצרפת. בין כל אלה בולט כיסא מבית היוצר של זוג המעצבים המוכרים צ'ארלס וריי אימס, אותו קיבלו במתנה מחבר. "אנחנו קוראים לו כיסא המריבה" הם צוחקים, "המשענת שלו שבורה ואסור לשבת עליו. הוא מתפקד כפריט פיסולי בלבד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דירה שכורה בשדרות ח"ן בתל אביב. יותם רונן
רהיטים ופריטי וינטג' עם סיפור, יוצרים חלל מעניין וצבעוני באווירת רטרו/יותם רונן

את קירות הסלון מקשטות יצירות אמנות, כמו גם אלמנטים הומוריסטים ששייכים בעיקר ליוני וביניהם קשה להתעלם מתמונת ילדות שלו עם אלי אוחנה, מארז די וי די של הלהיט הטלוויזיוני "שמש" וצילום פורטרט ממוסגר של חבר קרוב, שהביא אותה כמתנה לחנוכת הבית שלהם. פינת האוכל גם היא ממוקמת בחלל המרווח וכוללת שולחן אוכל עם פורמייקה צבעונית, כיסאות שנאספו בנסיבות שונות ואובייקטים פיסוליים שג'ואנה בחרה. בני הזוג אוכלים כאן בדרך כלל, אבל המטבח הסמוך לא נמצא בשימוש תכוף. "זה בית שבעיקר מזמין פיצה אז לא מבלים הרבה במטבח, רק בסופי שבוע".

בצדו השני של המסדרון ממוקם חדר השינה שלהם, בו הסגנון מינימליסטי יותר, "בעיקר בגלל שהרצפה אדומה", הם מסבירים. גם כאן ניכרת אהבתה של ג'ואנה לפריטים ייחודיים עם סיפור וצורה מעניינת, כמו למשל מתלה בגדים שעשה את דרכו מביתו של אדריכל שנפטר לאחרונה. לצד רהיטים ומוצרי טקסטיל לבנים, את הטאץ' הצבעוני מספק קולאז' צורות שיצרה הדיירת ומקבץ עציצים. צמחיה נוספת אפשר למצוא במרפסת, שם הם הגדילו לעשות ושתלו צמח מטפס שייצור הפרדה מן המרפסת הסמוכה ביום מן הימים. כיסאות פלסטיק ושטיח צבעוני, פלוס אווירה נעימה, עושים להם טוב על הלב ומעודדים אותם לבלות שם ולספוג שמש.

דירה שכורה בשדרות ח"ן בתל אביב. יותם רונן
אי של שקט בלב העיר. מבט אל המרפסת/יותם רונן

מוציאים חוזה
שכ"ד- 5,300 שקלים בחודש. ארנונה- 500 שקלים לחודשיים. חשמל- 250 שקלים לחודשיים.

פאנלים
בני הזוג מכריזים בו זמנית שהם לא אוהבים לנקות אך מקפידים בכל זאת לעשות זאת אחת לשבוע בממוצע. חלוקת התפקידים ביניהם שוויונית ביותר, "כמו כל שאר המשימות בבית".

דירה שכורה בשדרות ח"ן בתל אביב. יותם רונן
המטבח פעיל בעיקר בסטופי שבוע/יותם רונן
דירה שכורה בשדרות ח"ן בתל אביב. יותם רונן
המקרר מצויד ברטבים לבישול, אבל הדיירים מעדיפים להזמין או לאכול בחוץ/יותם רונן

דו"ח מקרר
הרוטינה הקולינארית של הדיירים כוללת בעיקר אכילה בחוץ, כשישנם ימים קבועים בלו"ז השבועי המוקדשים לפיצה ולמסבחה. אחת לזמן מה, הם מבשלים בבית ואז ההשקעה גדולה. מינוט סטייק בפיתה בסגנון אייל שני, בוריטוס וערימת פנקייקים מפנקים בשבת, הם דוגמאות לכך. במקרר שלהם יש תמיד ביצים, אוכל של ריהאנה ובקבוק קאווה שנתקבל בחנוכת הבית ומעולם לא נפתח.

עתידות
כוונתם של ג'ואנה ויוני היא להישאר בדירה האהובה כל עוד יוכלו להרשות לעצמם, כשמעבר יילקח בחשבון רק במידה וירצו "להתברגן קצת" כלשונם ולעבור לדירה עם מטבח ושירותים משופצים. כך או כך, התכנית היא להישאר בתל אביב.

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות? כנסו לכאן

דירה שכורה בשדרות ח"ן בתל אביב. יותם רונן
קולאז' שיצרה ג'ואנה ועציץ מטופח, מכניסים צבע לחדר השינה/יותם רונן
דירה שכורה בשדרות ח"ן בתל אביב. יותם רונן
במבואת הכניסה- תיק בד של "פאבליק סקול" - המיזם של ג'ואנה/יותם רונן
דירה שכורה בשדרות ח"ן בתל אביב. יותם רונן
בפינת האוכל- פריטים פיסוליים המתאימים לאמנות שעל הקיר/יותם רונן
דירה שכורה בשדרות ח"ן בתל אביב. יותם רונן
ספרים וחפצים מלאי הומור, מקשטים את הספרייה בסלון/יותם רונן
דירה שכורה בשדרות ח"ן בתל אביב. יותם רונן
תשומת הלב לצבעים ולצורות, ניכרת גם בפריטים הדקורטיביים/יותם רונן
דירה שכורה בשדרות ח"ן בתל אביב. יותם רונן
פטיפון אהוב שעשה את כל הדרך מניו יורק, קיבל מקום של כבוד בסלון/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully