וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה נחמדת: עורכים יום הולדת לילד בגינה? כך תצלחו את המשימה

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

22.6.2016 / 10:53

כדי להכתיר את מסיבת יום ההולדת של הקטנצ'יק שלכם כהצלחה מסחררת תזדקקו לתכנית אמנותית, עוגה מעוטרת וכמה טיפים יעילים לשמירה על הניקיון והסדר באירוע המיוחל

מסיבת יום הולדת בגינה. ShutterStock
כשעורכים מסיבה בחוץ - פשוט יותר לשמור על הסדר והניקיון/ShutterStock

יום הולדת הוא סיבה למסיבה, בעיקר עבור ילדים. זה היום בשנה בו הם יכולים לחגוג עם חברים, לכבות את נרות העוגה ולהביע משאלה, לקבל מתנות וליהנות ממנות גדולות של תשומת לב. סביר להניח שגם לכם כהורים, חשוב לא פחות להפוך את היום הזה למיוחד עבורם ולערוך להם מסיבת יום הולדת כהלכתה אלא שלצד זאת, אתם מעוניינים גם לשמור על הבית בשלמותו. איך משלבים בין השניים? מוציאים את המסיבה אל מחוץ לבית, אל הגינה או החצר. שם פשוט יותר לשמור על הסדר והניקיון. כדי להעניק לילדיכם חוויה נעימה שתיזכר לפחות עד השנה הבאה, תוך שמירה על הבית ובריאות הנפש שלכם, קיבצנו עבורכם מספר טיפים יעילים:

דגלי קישוט ליום הולדת. ShutterStock
שרשראות קישוט לתחימת האירוע/ShutterStock

שטח סגור
לאחר שבחרתם בגינה כמקום למסיבה, חשוב לבחור מיקום ספציפי בשטחה. אם הגינה שלכם כוללת דק או משטח בטון, מלבד דשא, העדיפות היא למקם את ההתרחשות בתחומי הדשא. מלבד ההיבט הבטיחותי, הדשא ידידותי יותר לנושא של ניקיון וישאיר אחריו פחות עדויות בתום המסיבה. לתחימת השטח עבור הילדים ומניעה של לכלוך אזורים המועדים לפורענות, תוכלו לסמן את אזור המסיבה בשרשראות דגלים צבעוניים, בלונים או כל קישוט רלוונטי אחר. לא מן הנמנע שהילדים יחצו את "גבולות הגזרה", אבל זה בהחלט יסייע להקטין את טווח הלכלוך. במידה והדשא קוצני, או לא נעים למגע, תוכלו להשתמש במחצלת גדולה או כיסאות פלסטיק שניתן לשטוף בקלות עם צינור מים וסבון כלים. בכל הנוגע לריהוט הגן שלכם, הרחיקו אותו ככל הניתן מהישג ידם של הילדים והשיבו למקום רק בסוף האירוע.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
צלחת יום הולדת צבעונית. ShutterStock
הגדירו צלחת אחת שתלווה כל מוזמן במהלך האירוע/ShutterStock

מסיבה חד פעמית
היתרון במסיבה המיועדת לקהל ילדים, הוא חיבתם לפשטות ונוחות. אם באירוע למבוגרים חשוב לכם להשקיע בכלים מרשימים ופריטי טקסטיל ייחודיים, כאן המקרה הוא שונה. מפת פלסטיק צבעונית שתפרשו על שולחן האוכל וכלים חד פעמיים עם הדפסים של הדמויות התורניות האהובות על הילדים, בהחלט יעשו את העבודה. כדי למנוע בזבוז ולהישאר ידידותיים לסביבה לפחות כמו לילדים, תוכלו להקצות סט אחד של כלים חד פעמיים שילווה את הילד לאורך המסיבה. איך עושים זאת? ניתן לחלק לכל ילד סט עם דמות או דוגמה הייחודית לו, או לנקוט בדרך פשוטה יותר ולהדביק מדבקות עם שמות הילדים על הכוסות והצלחות. את הכוסות אפשר לכסות בניילון נצמד ולנעוץ בניילון את הקש - כך המשקה לא ישפך ויכתים את הסביבה.

ילד גוזר קישוטים. ShutterStock
תוכלו לגזור יחד עם הילדים דמויות לקישוט הפחים/ShutterStock

איש פח
תופתעו לגלות כמה אשפה ילדים מסוגלים לייצר במהלך מסיבת יום הולדת. כדי שהאשפה לא תמצא את דרכה אל הדשא שלכם, הדק, או פינות חבויות שאפילו לא עלו בדעתכם, תרצו לפזר מספר פחי אשפה בשטח המסיבה. איך תעשו את זה בצורה אטרקטיבית שתשמח גם את שאר המשתתפים? הפכו את הפחים לדמויות שילדים אוהבים. זה המקום להשתמש ביצירתיות שלכם ושל ילדיכם ולהכין מבעוד מועד דמויות המודבקות על בריסטול ומחוברות לפח. ממטלה מאוסה, השלכת האשפה לפח תהפוך לפעולה חביבה ומשעשעת.

ילד מחזיק בשקית אשפה. ShutterStock
מי מוכן לתחרות האשפה הגדולה?/ShutterStock

משחק ילדים
נוסף על פחי האשפה המקושטים, תוכלו לשלב לקראת סוף המסיבה משחק ניקיון. כדי לעודד את המוזמנים לשתף פעולה, הפכו את המשחק לתחרות נושאת פרסים. ניתן לחלק לכל ילד שקית אשפה ולראות מי צבר הכי הרבה אשפה תוך זמן מוגבל, או לשחק משחק המדמה קליעה לסל, כשבפועל קולעים אשפה אל תוך הפח. השתמשו בדמיון ושלבו את המשתתפים בצורה היתולית בתהליך הניקיון, זה יחסוך לכם הרבה כאב ראש בתום המסיבה והילדים ירוויחו משחק.

ניקיון האסלה. ShutterStock
מדי פעם הכנסו לשירותים וערכו ביקורת ניקיון/ShutterStock

שטיפת מוח
כדי לצמצם ככל הניתן את כמות הכניסות של המוזמנים אל תוך הבית, השתדלו לגייס צינור מים שיעמוד לרשותכם במהלך המסיבה או לחילופין דלי מלא במים וכלי נילווה. במסיבת יום הולדת כמו במסיבת יום הולדת, המשתתפים יתלכלכו, ולא מעט. בין אם זה משקה שנשפך, גלידה שנזלה או שאריות עוגה שנמרחה, הצורך בשטיפת ידיים או פנים יעלה במהלך האירוע. במקום להיכנס פנימה אל השירותים וללכלכך את כל הנקרה בדרכם, יוכלו הילדים לעשות שטיפת אינסטנט נעימה ומרעננת בצינור שבחוץ. קחו בחשבון שהשירותים יהיו בשימוש תוך כדי המסיבה, השתדלו להקדיש תשומת לב גם לחלל הזה מבעוד מועד. הרחיקו מהישג היד מגבות ושטיחים שאינכם רוצים שיתלכלכו והשתדלו לעשות בקרת נזקים מדי פעם במהלך החגיגה. בתום המסיבה, נקו את האסלה עם חומר משמיד חיידקים, המנקה ביסודיות. מומלץ לאחר המסיבה לפרק את מושב האסלה ולנקות מתחתיו.

אישה מנגבת במגבון לח. ShutterStock
במסיבה הזאת מומלץ שיהיו לכם מטליות לחות בסביבה/ShutterStock

עזרה ראשונה
על מנת לחסוך מעצמכם עבודה כפולה בתום האירוע, הצטיידו בערכת "עזרה ראשונה". כדאי שהערכה תכלול בראש ובראשונה מגבונים לחים או מטלית לניקוי, אותם תשלפו בכל פעם שתזהו לכלוך או כתם בזמן אמת. ככלל, קל ופשוט יותר לנקות כתמים סמוך לזמן היווצרותם. בנוסף, הקפידו לכסות תבניות או כלי אוכל שסיימו לאכול מהם, בניילון נצמד או רדיד אלומיניום. בזמן שהילדים משחקים, אין צורך שאלה יהיו חשופים לאי אלו סכנות של נפילה או שפיכה שיוסיפו לזמן הניקיון שלכם מאוחר יותר. בנוסף, כדאי גם שתשימו לכם בצד מטאטא ויעה שיהיו במיקום אסטרטגי קרוב אליכם וישמשו אתכם במידת הצורך.

תשומת לב
טיפ אחרון ולא פחות חשוב הוא לדעת לשחרר כשצריך. זוהי מסיבת יום ההולדת של ילדיכם ולצד הרצון לשמור על הבית נקי ומסודר, חשוב לא פחות להקדיש לילד שלכם את תשומת הלב לה הוא זקוק. בכל זאת- יומולדת. והיא באה רק פעם בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully