וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: תודו שעושה חשק לגור כאן

6.6.2016 / 7:53

תמורת 110 מ"ר, מיקום אטרקטיבי וסטייל מקסים, המשפחה המתגוררת כאן משלמת מחיר גבוה, אך בהתאם גם רמת סביבת המגורים המטופחת ומעוררת השראה

צילום: יותם רונן; עריכה: עמרי וייס

לאן הגענו?
רחוב בריינין פינת דוד המלך, לדירת 3 חדרים, בגודל 110 מ"ר.

כאן גרים
משפחת מידן להמן: טל (29), רוני (34), אדם (3.5) ויובל (שנה). צמד ההורים שירתו יחד בצבא מבלי שהכירו אחד את השנייה ורק מפגש מקרי בבר מספר שנים מאוחר יותר הוביל לזוגיות. תוך חודשיים הם כבר גרו יחד, כעבור שנתיים נישאו והשאר היסטוריה. מלבד היותה אם מסורה לאדם ויובל, טל מנהלת קריירה עמוסה בעולם העיצוב ומתחזקת עסק בשם "דירתי-לי", במסגרתו היא עוסקת בעיצוב פנים עבור דירות שכורות, בתקציבים ידידותיים. פרויקט נוסף שיזמה לאחרונה הוא פיתוח ועיצוב של אבזור משלים לרהיטי איקאה, המאפשר לשנות את המראה והפונקציונאליות של הרהיט, בשיטת DIY. גם רוני שייך לעולם היזמות והקים חברת סטרטאפ בשם Loom Systems העוסקת באוטומציה של תפקיד האנליסט. בני הזוג עובדים עסוקים מאוד בעבודתם אך בזמנם הפנוי אוהבים לבלות ולהירגע עם הילדים, בבית שיצרו לעצמם.

חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
אוהבים להיות בבית. משפחת מידן-להמן בהרכב מלא/יותם רונן

יגעת ומצאת
אחרי תקופת ניסיון קצרה בה התגוררו מחוץ לתל אביב בסמיכות להוריה של טל, החליטו בני הזוג לפני 3 שנים, לחזור אל העיר האהובה עליהם, בה בילו את מרבית שנותיהם. את הדירה הם מצאו דרך מודעה באתר ועם הגעתם, לא יכלו שלא להיכבש בקסמם של הסלון הגדול, התקרות הגבוהות והמיקום המדויק להם.

הום סטיילינג
טל תמיד אהבה ועסקה בעיצוב אבל רק בעקבות תהליך העיצוב של הדירה הנוכחית, הבינה שזה הדבר שעושה אותה הכי מאושרת. "אין עוד תחום שמצליח להוציא ממני את אותה תשוקה והתלהבות", היא מספרת ומוסיפה שההבנה דרבנה את הרצון להשקיע ב"הלבשת" הבית החדש. ואכן, העיצוב המוקפד ותשומת הלב לפרטים הקטנים ניכרת בכל פינה, החל מבחירת הצבעים וכלה בפריטים הדקורטיביים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
בחירת הצבעים נעשתה בקפידה ובהתאם לרהיטים הקיימים בדירה. מבט לסלון/יותם רונן
חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
ניצלו את החלל המרווח בסלון לטובת פינת עבודה/יותם רונן

בסלון למשל, בולט לעין קיר צבוע כתום, כשהצבע משתנה אחת למספר חודשים בהתאם למצב רוח ולשאר הפריטים. "בגלל שהבעלים התעקש להשאיר את פינת האוכל והיא בצבע כל כך דומיננטי, זה הגדיר את החלל" היא מסבירה, "יכולתי לשחק עם פלטות צבעים מאוד מסוימות שיש בהן כתומים ופחות להתפרע. אבל אני אוהבת את מה שיצא".

חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
מדף עץ בעל מבנה מעניין ואוסף עציצים, בולטים על רקע הקיר הכתום בסלון/יותם רונן

אלמנטים נוספים כמו עץ וריהוט וינטג', שזורים בעיצוב. "החלטתי שאני הולכת עם הישן עד הסוף והופכת אותו ליתרון". שולחנות סלוניים מעץ, כורסה שרופדה מחדש בגווני כתום ושידת וינטג' עם צורות גיאומטריות, משתלבים יחד בהרמוניה, כשברקע אוסף צמחים ועציצים מוסיף חיוניות נעימה לקיים. בצדו השני של הסלון ממוקמות עמדת עבודה המשמשת את בני הזוג ופינתו המוזיקלית של רוני, מוזיקאי חובב ומשקיען. את המראה משלימים פריטים דקורטיביים דוגמת פסל בדמות זוג, מעשה ידי דודתו של רוני, אימאג'ים אהובים שמוסגרו וסדרת צלחות מקסימות על הקיר. בהמשך המסדרון נמצא המטבח, בו מבלים טל והילדים לעתים קרובות. שטיח סרוג, וילונות שתפרה וחלקי מיטה ישנים שהפכו באדיבותה למתלים לכלי מטבח, מוסיפים טאץ' אישי ואסתטי לחלל הניטרלי.

חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
טלפון בגלגול הקודם, מנורת שולחן ייחודית בגלגול הזה/יותם רונן
חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
כלי מטבח משמשים כחפצים דקורטיביים בסלון/יותם רונן

בחדרי השינה בולטות יצירות נוספות של הדיירת המוכשרת. בחדר הילדים למשל, היא שדרגה כוורת פשוטה באמצעות צבע חדש והוספת פלטות עץ שיוצרות גג ומדמות מבנה של בית. את הקירות קישטה בעבודות שלה הכוללות מסגרות עמוקות שבתוכן שילבה בובות קטנות, בדים שונים, חלקי שירים ואפילו אזיקון מהלידה של אדם. בין כל אלה בולטות מטריושקות בשלל גרסאות, "סימן הזיהוי שלי", לדבריה. את הלוק העליז והחמים משלימים וילונות בהדפסים משמחים, מדבקות קיר ואוסף מרשים של צעצועים. בחדר השינה של הזוג, האנרגיות רגועות והצבעים בהירים יותר. קיר בגוון צהבהב ושולחן טואלט שחודש ונצבע בלבן, משרים תחושת שלווה. את החותם האישי מביאים לידי ביטוי כיסא שרופד מחדש, ווילונות שנתפרו ואוסף יצירות נוספות מעשה ידי הדיירת.

חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
רצפת פרקט וגוונים בהירים, משרים שלווה בחדר השינה/יותם רונן
חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
מטריושקות בשלל גרסאות מקשטות את הבית/יותם רונן
חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
כוורת סטנדרטית שודרגה באמצעות פלטות עץ המדמות גג רעפים/יותם רונן

מוציאים חוזה
שכ"ד- 7,000 שקלים בחודש. ארנונה- 700 שקלים לחודשיים. חשמל- 600 שקלים לחודש.

פאנלים
"יש פה נוכחות די ברורה של ילדים", מספרת טל בחיוך "אז אנחנו מסדרים ומנקים אחריהם כל יום". חיזוק נוסף הם מקבלים ממנקה שמגיעה אחת לשבוע.

חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
אוסף תבלינים מרשים משרת נאמנה את הדיירת הבשלנית/יותם רונן
חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
במטבח- שטיח מפנק ואווירה חמימה, יוצרים חלל ידידותי גם לילדים/יותם רונן

דו"ח מקרר
מאז לידתו של אדם, עברו בני המשפחה לטבעונות, לאחר שהיו צמחונים במשך מספר שנים. "החלטנו שאין צורך לתת יד לתעשייה רצחנית ומצאנו הרבה תחליפים מיוחדים שגיוונו והעשירו את המטבח". חובבת הבישול המרכזית בבית היא טל, שמקפידה לבשל מדי יום ובין מטעמיה אפשר למצוא ממולאים, חמין, קוסקוס ועוד. במקרר המשפחתי יש תמיד חלווה, טחינה, חלב צמחי ו"כמות אסטרונומית" של ירקות ופירות כלשונם.

עתידות
"בצער רב מאוד", מכריזים בני הזוג, "אנחנו עוזבים את הדירה בקרוב". הסיבה לכך כפי שהם מסבירים נעוצה בצורך בחדר עבודה מסודר. בכל הנוגע לעתיד הרחוק יותר, השניים לא מתכוונים לעזוב את תל אביב. "פעימות הלב שלנו מסונכרנות עם קצב הפעימות של העיר הזאת".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות? כנסו לכאן

חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
חלל מרווח, מואר ומעוצב היטב, הפך לבית עבור הדיירים/יותם רונן
חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
פינת האוכל ונישת הנגינה, משקיפות אל הנוף הירוק שבחוץ/יותם רונן
חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
בחדר הילדים- צבעים עליזים ועבודות בעיצובה של טל/יותם רונן
חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
כיסא וינטג' רופד מחדש בבד תואם לווילונות/יותם רונן
חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
יצירות אמנות בסלון/יותם רונן
חדר משלהן טל ורוני. יותם רונן
גב מיטה ישן, נצבע והוסב למתלה לכלי המטבח/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully