וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת הטי: כל השיטות לשמירה על חולצה לבנה וצחורה

7.6.2016 / 8:08

היא הפכה לפריט חובה במלתחה של הקיץ, אבל כדי לשמור על החולצה שלכם לבנה במיוחד, יש להקפיד על כמה פעולות. איזו אבקה תתאים למשימה הזאת? ולכמה מעלות חום יש לכוון את המכונה? כל התשובות בפנים

בני זוג שמחים לבושים בחולצה לבנה. ShutterStock
פריט חובה גם לו וגם לה/ShutterStock

טי שירט לבנה היא פריט חובה בכל ארון. נוחה, אוורירית ומשתלבת היטב עם כל אאוטפיט. ועכשיו, כשהימים חמים ולחים, אין יותר פשוט מלשלוף אותה מהארון, נקייה וריחנית. אלא שלצד היתרונות, קיים גם חיסרון אחד מרכזי: נטייתה של הטי שירט הלבנה להתלכלך והקושי להסיר ממנה את הכתמים. אז איך בכל זאת שומרים עליה נקייה ורעננה לאורך הקיץ? הנה המדריך המקוצר.

אישה מביטה על כתם על חולצתה. ShutterStock
חשוב לטפל בכתמים סמוך ככל הניתן לזמן היווצרותם/ShutterStock

עזרה ראשונה
כמו בכל תחום בחיים, גם כאן תזמון הוא מרכיב מרכזי ולכן, חשוב לטפל בכתמים סמוך ככל הניתן לזמן היווצרותם. נשפכה עליכם כוס יין כשיצאתם לבלות? הילד התלכלך מקטשופ במהלך ארוחת הצהריים? כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר, נסו לספוח את הנוזלים מהכתם בעזרת נייר סופג ולאחר מכן שטפו במים. "עזרה ראשונה" תועיל לכם בהמשך ותקל על תהליך הניקוי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
כביסה לבנה. ShutterStock
רוצים שהטי שלכם תהיה צחורה כמו הפריטים בתמונה? כדאי שתשתמשו גם בתרסיס סנו אוקסיג'ן/ShutterStock

רסס וכבס
כדי להבטיח הסרת כתמים עקשניים במיוחד, מומלץ להשתמש לפני הכביסה בתרסיס ייעודי, כמו סנו אוקסיג'ן. רססו ישירות על הכתם ושפשפו היטב על מנת להחדיר את החומר לעומק הסיבים. השאירו את החומר על החולצה למשך מספר דקות ולאחר מכן העבירו למכונה והיפרדו לשלום מכתמי שומן, מזון ומשקה. שימוש במוצר סנו אוקסיג'ן לכביסה לבנה ללא אקונומיקה מבטיח להסיר את הכתמים ויחד עם זאת לשמור על הבגד. ניתן להשתמש גם בסנו קל ביו רסס וכבס שיאפשר לכם לרסס את הכתם ללא קשר למועד הכנסת החולצה לכביסה. החומר הפעיל יכול להישאר על החולצה ללא הגבלת זמן וכך תחסכו מעצמכם לחץ של זמנים.

חדר שינה עם מצעים לבנים. ShutterStock
למה המצעים בבית מלון כל כך צחורים?/ShutterStock

הפרד ומשול
כולנו נתקלנו בשלב זה או אחר בחיינו במצב שבו החולצה הלבנה יצאה ממכונת הכביסה בצבע בלתי מזוהה. כדי להימנע ממקרים כאלה, הקפידו להפריד בין פריטים לבנים לפריטים צבעוניים. אין מי שלא אוהב לקצר תהליכים, אבל כשמדובר בכביסה לבנה, הדברים עובדים אחרת ולכן, אם יש לכם ספק לגבי בגד בצבע סורר הרחיקו אותו ככל האפשר מהפריטים הלבנים. זקוקים להשראה? היזכרו בפעם האחרונה ששהיתם בבית מלון, שם הסדינים והמגבות תמיד צחורים. הסיבה לכך היא שבבתי מלון יש בעיקר כביסה לבנה אותה מקפידים לכבס בנפרד, מה שתורם לשמירה לובן הבד.

הוראות כביסה לחולצה לבנה. ShutterStock
לא יזיק מבט וקריאת הוראות הכביסה של היצרן/ShutterStock

דווקא אבקה
גם לאבקת הכביסה יש תפקיד מכריע בניקיון הטי האהובה. כדי להשיג את האפקט המבוקש, מומלץ להשתמש באבקת כביסה מרוכזת, החודרת לעומק הסיב ומפרק כתמים קשים.

כביסה של חולצה לבנה. ShutterStock
אל תתעצלו להפריד את הכביסה הלבנה משאר הפריטים הצבעוניים/ShutterStock

כביסה בטמפרטורה גבוהה עשויה לפגום בצבע הבד, אך מכיוון שמדובר בבד לבן שעשוי מכותנה, ניתן לכבס את החולצה גם בחום גבוה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שהטכנולוגיה כיום מאפשרת לכבס בטמפרטורות נמוכות, ובכך לחסוך באנרגיה ולקבל תוצאות טובות לא פחות. אם בחרתם לחסוך באנרגיה, כדאי להשתמש בג'ל או אבקה המכילים אנזימים ומתאימים לכביסה בטמפרטורות נמוכות. בנוסף, חשוב לבדוק במקביל את הוראות היצרן שעל גבי החולצה.

חולצה לבנה תלויה על קולב. ShutterStock
עדיף לתלות את החולצה הלבנה לייבוש במקום מוצל/ShutterStock

דרוש ייבוש
פריטי כותנה בניגוד לבדים אחרים נוטים להישאר רכים ונעימים למגע בתום הייבוש. כדי לקבל תוצאת ייבוש טובה, תוך חיסכון באנרגיה, מומלץ לייבש את חולצות הטי שלכם במיקום מוצל ולהקפיד להוריד אותן מהחבל מיד לאחר הייבוש, על מנת שלא יקשיחו.

כביסהנ לבנה מכובסת ביד. ShutterStock
קחו בחשבון שאפשר גם בדרך הטבעית/ShutterStock

הברירה הטבעית
דרך אחרת שאינה משלבת חומרי ניקוי ויכולה להועיל בהסרת כתמים, היא שימוש באלכוהול וחומץ. הכינו תמיסה משני החומרים, טבלו את האזור המוכתם ולאחר מכן כבסו כרגיל.

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully