וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר של קבע: יוצאים לפיקניק בחיק הטבע? הנה כמה טיפים שכדאי לזכור

15.6.2016 / 7:28

מלבד האוכל, המשקאות והכדור לשחק עם הילדים בפיקניק, יש עוד כמה דברים שצריכים להיכנס לרשימת הציוד הנלווה שלכם לשהייה נאותה בטבע

פיקניק משפחתי ביער. ShutterStock
שקט, ירוק בעיניים וזמן איכות עם החברים והמשפחה/ShutterStock

מגיל צעיר אומרים לנו שהחיים הם לא פיקניק, אבל פיקניק הוא בהחלט חלק בלתי נפרד מהחיים וכולנו אוהבים ליהנות ממנו מפעם לפעם. כשמגיע סוף השבוע המיוחל וכל מה שמתחשק זה לספוג קצת שקט, ירוק בעיניים וזמן איכות עם המשפחה והחברים, אין פתרון פשוט ונעים יותר מיציאה לטבע. כדי להפוך את כל החוויה לפשוטה ויעילה, קיבצנו עבורכם טיפים להתנהלות נוחה בחוץ וגם כאלה שיסייעו לניקיון זריז בשובכם הביתה.

אישה מוציאה את הזבל. ShutterStock
תופתעו לגלות כמה אשפה מייצר פיקניק אחד קטן/ShutterStock

שקיות אשפה

לפני הכל, כדי להקל על "מסע הניקיון" בחזרה מפיקניק, הצטיידו טרם צאתכם מהבית בכמות יפה של שקיות אשפה עבות וחזקות. תופתעו לגלות כמה אשפה מייצר פיקניק אחד קטן- שאריות מזון, כלים וסכו"ם חד פעמיים, מפיות משומשות ורדיד אלומיניום או ניילון נצמד- מקומם של כל אלה בשקית האשפה. הטבע היה טוב אלינו, בואו נהיה טובים אליו בחזרה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
צלחות וכוסות פלסטיק צבעוניות רב פעמיות. ShutterStock
קלים, ידידותיים לסביבה וגם עושים שמח בעיניים. כלי פלסטיק רב פעמיים/ShutterStock

כלי פלסטיק רב פעמיים

מלבד שקיות אשפה, סביר להניח שתחזרו מהפיקניק עם ערימת כלי פלסטיק מלוכלכים. נכון שרובנו נוטים להיעזר בכלים חד פעמיים אך חשוב לזכור ששימוש בכלי פלסטיק רב פעמיים ידידותי יותר לסביבה. יתרון נוסף של כלי הפלסטיק טמון במשקלם הקליל והעובדה שהם בלתי שבירים- מה שהופך אותם לאידיאליים עבור יציאה לחיק הטבע. יחד עם זאת, יש להם נטייה להתלכלך בקלות, בעיקר כשמאחסנים בהם מזון עם מרכיבים חומציים או שומניים. אז בין אם יש ברשותכם כלי פלסטיק איכותיים או הפשוטים ביותר, תרצו להחזיר אותם בסופו של הפיקניק למצבם המקורי. כדי לעשות זאת, הקפידו לנקות את הכלי בתום השימוש באמצעות מגבון לח או נייר סופג, גם אם אתם מתכננים להכניס אותו מאוחר יותר למדיח הכלים. טרם שליחת כלי הפלסטיק אל זרועותיו היעילות של מדיח הכלים, בדקו את הסימון על גבי הכלי כדי לוודא שהוא אכן מתאים לניקיון במדיח. חלק מכלי הפלסטיק כלל לא מתאימים וחלקם מיועדים לשימוש רק במגש העליון של המדיח ולכן כדי לשמור על אריכות ימיהם, הקפידו לעקוב אחר הוראות השימוש. במידה ונתקלתם בכתם עקשן שמסרב להיעלם, שפשפו את האזורים המוכתמים בנוזל הכולל חומרים פעילים עוצמתיים, המעניקים לכלים ניקיון וברק. כמו כן חשפו את הכלי לשמש למשך שעה שעשויה לעזור בניקיון הכתמים.

צידנית מלאה בבקבוקי מים. shutterstock, ShutterStock
אל תשכחו לנקות את הצידנית היטב ולאוורר בתום השימוש/ShutterStock, shutterstock

צידנית

למקרה שהפיקניק שלכם כלל גבינות, בשרים או כל מזון ומשקה אחרים הזקוקים לקירור, בוודאי הצטיידתם בצידנית. הזמן שהאוכל שוהה בה, נותן את אותותיו בתום הפיקניק וסביר להניח שהצידנית תחזור מלוכלכת ולא ריחנית במיוחד. בשובכם הביתה, רוקנו אותה מתוכנה ושטפו אותה היטב באמצעות מים וסבון כלים. במידה וקיימים כתמים קשים ניתן לנסות להסירם בעזרת כמה טיפות של אקונומיקה. לאחר הניקוי, השאירו אותה פתוחה באוויר הפתוח (מומלץ בשמש), לייבוש ואוורור.

שמיכת פיקניק. ShutterStock
כמה נעים לשלוף שמיכה שמדיפה ניחוח מבושם/ShutterStock

שמיכה
אחד מתענוגות הפיקניק הוא התרווחות נעימה על שמיכת הפיקה או הסדין, אל מול תפאורה ירוקה ופסטורלית. כמו כלי הפלסטיק שלנו, גם הם יזדקקו לניקיון יסודי בשובנו הביתה, שלב ראשון הוא ניעור רציני. מכונת הכביסה שלכם לא אמורה לספוג את הדשא, החול והקוצים שהבאתם מבחוץ. אם אלו יחדרו אליה פנימה הם עשויים לפגוע בסיבים ולחורר את השמיכה. משסיימתם לנער, זה הזמן לבדוק מה מצב הבד- האם ניעור וכביסה יספיקו במקרה הזה, או שמא הבד הוכתם וזקוק לטיפול מסור יותר. במידה ונוכחתם לגלות כתמי מזון, משקה או דשא ירקרק, מומלץ לרסס את הבד בתרסיס ייעודי להסרת כתמים, טרם הכניסה למכונת הכביסה. רססו את האזור המוכתם, שפשפו בעדינות ואת סיום התהליך - מכונת הכביסה כבר תשלים. כשהשמיכה יוצאת מהמכונה, מומלץ לרסס אותה במבשם בדים נעים. תארו לכם כמה נעים לשלוף את השמיכה בפעם הבאה שהיא מדיפה ריח טוב ומבושם.

גליל מגבות נייר. ShutterStock
על תקן מפיות. גליל מגבות נייר/ShutterStock

אל תשכחו לקחת איתכם...
רגע לפני שאתם יוצאים מהבית אל תשכחו לקחת איתכם בקבוק מים נוסף לשטיפת הידיים, או מטליות ניקוי לחות שישמשו לאותה המטרה. אלמנטים נוספים שיועילו לכם הם גליל מגבות נייר שישמש על תקן מפיות ורדיד אלומיניום לכיסוי שאריות האוכל. לטובת הרגישים שביניכם מומלץ להצטייד גם בחומר להרחקת יתושים.

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully