וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים עם העיניים

מערכת וואלה! בשיתוף מטבחי סמגל

1.6.2016 / 7:00

הוא הפך לציר הראשי בבית, האזור המארח והפעיל ביותר ומכאן, יש להשקיע מראש בעיצובו. אז מה חשוב בתכנון המטבח, מהם הטרנדים והחידושים שמגיעים אלינו ממילאנו – בירת העיצוב וכיצד מטבחי סמגל יעוררו לכם את בלוטות הטעם?

מטבחי סמגל. מטבחי סמגל,
מטבח דגם שנגרילה עם כיור כפול בסמגל קונספט, אולם תצוגה מחודש בהרצליה פיתוח בעיצוב דניאל חסון/מטבחי סמגל

בשנים עברו המטבח היה חדר חבוי וסגור, כל הבלגן, הכלים והמצרכים שעשו בהם שימוש בעת הבישול, היו מוצנעים בתוך החלל התחום. אף אחד לא היה נכנס למטבח אלא אם כן קיבתו אותתה ומכאן, הוא שימש למטרה אחת בלבד. בעשור האחרון, המטבח קיבל תפנית חדשה, הוא נחשב לציר הראשי של הבית, הסלון השני של העידן הנוכחי, המרכז המשפחתי המארח והחווייתי של הדיירים. התפיסה לגבי המטבח השתנתה לחלוטין כאמור, המודעות לאסתטיקה עלתה והאפשרות הטכנולוגית לעיצוב מטבח בהתאמה אישית ללקוחות צוברת תאוצה, גם אם אתם לא הבשלנים הגדולים של הדור.

בנוסף, תכניות הבישול והריאליטי כבשו את המסך וכפועל יוצא מזה, השפים הפכו לגיבורי התרבות החדשים. נציין בהזדמנות זאת כי מטבחי SAMGAL בחרו לאחרונה בשף והמסעדן אסף גרניט, לייצג את החברה כפרזנטור בקמפיין הפרסום החדש. אבל אל תטעו, לא מדובר בפרזנטור בלבד, אלא באיש מקצוע שתרם לתכנון המטבחים המוצגים באולמות התצוגה של SAMGAL (השוכנים בחיפה, הרצליה וראשון לציון). לדברי ערן סייג, מבעלי המותג ומנכ"ל החברה "בחרתי בשף אסף גרניט משום שהוא מאפיין את המצוינות תוך מתן תשומת לב לכל הפרטים, ומשתמש למנותיו בחומרי הגלם הטובים ביותר, כשם ש- SAMGAL מתעקשים על מצוינות ומתאפיינים בחומרי גלם ובטכנולוגיה, המובילה בעולם לייצור מטבחים".

מטבחי סמגל. מטבחי סמגל,
השף אסף גרניט - לא רק פרזנטור, מעורב בתכנון מטבחי סמגל קונספט/מטבחי סמגל

מה חדש?
תערוכת העיצוב הגדולה Salone Del Mobile שנערכת תדיר במילאנו זו השנה ה-55 הוקדשה השנה למטבחים וחדרי רחצה. משם יוצאים כל החידושים, הטרנדים והבשורות שיכנסו אלינו הביתה במהלך השנה הקרובה. "כבכל שנה, אנחנו מבקרים בתערוכה האמורה" מציינת המעצבת הראשית של מטבחי SAMGAL מיכל מוסטאקי. "השנה נוכחנו לראות את האובר- סייז. אם בשנים עברו התייחסו למטבח במינימליזם, השנה ניכר כי המגמה הייתה הפוכה. כך למשל מצאנו יחידות פתוחות וגלויות, יש הרבה מאוד אקססוריז, הצבעים הבולטים כהים וגבריים וישנן גם תוספות של מתקנים, מדפי זכוכית ונירוסטה. כל אלה צפויים לככב בקרוב גם אצלנו באולמות התצוגה".

עוד בנושא חידושים מוסיפה נעמה רוזמן הרטל, מנהלת השיווק של החברה. "ישנם שילובי אלמנטים מסגנונות שונים, ויטרינות זכוכית שחושפות את תכולת הארון, נישות ומקומות מיוחדים שיוצרים עבור המכשור החשמלי, טקסטורות וגימור טבעי ומשטחי עבודה מנירוסטה".

מוסטאקי מציינת כי מעבר לחידושים שיגיעו מעבר לים מטבחי SAMGAL מציעים הרבה מאוד הפתעות למטבח. "אנחנו הולכים לפתוח שלושה סניפים נוספים בחיפה, ראשון לציון ונמל תל אביב לצד מותג הכולל מוצרי חשמל הנקרא Sanor". אלו מצטרפים לאולמות הקיימים ולסניף הרצליה פיתוח המחודש בימים אלה, שעוצב על ידי מעצב הפנים דניאל חסון בהשקעה של 2.4 מיליון שקלים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מטבחי סמגל. מטבחי סמגל,
מטבח מדגם פייפר-סטון של חברת מטבחי העל סמגל קונספט/מטבחי סמגל

לחובבי הז'אנר

בטון - החומר שכבש את זירת העיצוב בעשור האחרון מגיע גם למטבח. מדובר בבטון שמצליח להגיע עד לחדר הכי חשוב בבית. ב- SAMGAL אפשר למצוא גם חיפויי בטון שמגיעים במנעד רחב של אפורים ומענקים מראה עשיר, טרדני, חדיש וייחודי.

רייזר ווד (עץ מלא) - "אפשר להשיג אצלנו גם דלתות עץ מלא תלת שכבתי שבין השכבות משולב לוח אלומיניום של ס"מ" מסבירה מוסטאקי. "זה נקרא רייזר ווד, ומיועד לדלתות גדולות במיוחד. מעבר לפן העיצובי יש למוצר הזה חוזק ועמידות יוצאת מגדר הרגיל".

Paper Stone- שכבות של נייר קראפט דחוס שמרכז החומר הוא למעשה עץ במבוק, המהווה אלמנט ייחודי במינו. חומר זה יכול להופיע גם בחזיתות המטבח או כמשטחי עבודה, לבחירת הלקוח. כמו כן, ניתן לעבד אותו לאורך ולרוחב ולגלות את כיווני העץ.

מטבחי סמגל. מטבחי סמגל,
מטבח מדגם פנתיאון זכוכית - מטבחי סמגל קונספט/מטבחי סמגל

דברו על זה

כדי לעצב את המטבח האישי שלכם, תצטרכו להביא רק את עצמכם ותשובות על אהבות וצרכים שלכם. ככל שתדעו לענות על השאלות של צוות SAMGAL המקצועי כך תוכלו לקבל מטבח שתואם בדיוק למידות שלכם, לחשקים, למאוויים ולנוחות המרבית שמותאמת במיוחד עבורכם. מהי כמו האחסון שלכם, מהם הרגלי העבודה שלכם במטבח, האם מדובר במשפחה שאוהבת לבשל, כמה בשלנים יש במשפחה, האם אתם מעדיפים לאכול במטבח או בפינת האוכל, איפה נמצא המטבח בשטח הבית, איפה נמצא הבית (בספר או במגדל), האם תעדיפו מטבח סמוי מאחורי קירות מסך או כזה שיראו כולם? כל אלה ועוד יסייעו לכם להגיע למטבח המושלם ולכזה שמעורר את התיאבון.

מטבחי סמגל. מטבחי סמגל,
מטבח פנתיאון גרניט של מטבחי סמגל/מטבחי סמגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully