וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סיבה שתגרום לכם לשיר באמבטיה

חדר הרחצה בבית על פי מותג העיצוב האיטלקי ניופורם לא פחות חשוב מהמטבח. קולקציית הכלים הסניטריים החדשה שהושקה במילאנו במסגרת שבוע העיצוב מוכיחה זאת במדויק. הנה הצצה מיוחדת רגע לפני שהיא נוחתת בישראל

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: מאחורי הקלעים של צילומי קולקציה חדשה של ניופורם)

שבוע העיצוב שנערך בחודש שעבר במילאנו נחשב לאולימפיאדה של עולם העיצוב. אין בו מנצחים או מפסידים אבל הוא מהווה לאירוע הרשמי שמציג את כל ההישגים בתחום, ויש הרבה מהם. במרכזה של התערוכה המסחרית Salone Del Mobile עמדו השנה מטבחים וחדרי רחצה. זה קורה אחת לשנתיים שהחדרים המשמעותיים האלה זוכים לפוקוס מיוחד. הם נחשבים לחדרים הפעילים ביותר בבית. לכל אחד מהם פונקציה שונה לחלוטין, מראה אחר ועדיין, המשותף להם היא היצירתיות שטמונה בהם בכל שנה מחדש. אולמות עצומים, וביתנים מתוחכמים חשפו את הבשורות והחידושים שלהם באפריל האחרון והם שיכבשו אט אט את החנויות השונות ברחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תודו שזה עושה חשק להכנס למקלחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד המותגים שהצליחו למגנט אלפי מבקרים בתערוכה במילאנו היה ניופורם (שנמכר גם בישראל). ניופורם הוקם ב-1980 כעסק משפחתי על ידי טיציאנו ג'סי כששנים מאוחר יותר הצטרפה אליו ביתו אלסנדרה ויחד, הם מנצחים על עשרות נקודות מכירה ברחבי העולם ומפעל אחד השוכן בורצ'לי (צפון מזרח איטליה).

בנוסף לביתן המיוחד שנבנה על ידי ניופורם בתערוכה המסחרית שבמילאנו, אולם התצוגה הייחודי נפתח לקהל. הוא שוכן באזור הבררה (אחד הרובעים השוקקים בעיר), ובאותה ההזדמנות הוענקה הצצה ללב ליבה של סביבת העבודה של המושכים בחוטים. המבקרים יכלו להתרשם מהברזים, האמבטיות האסלות ואפילו מליין הסבונים שהמותג מציע לאחרונה כמוצרי פרימיום. כל זה קורה על רקע של טפטופי מים והדמיות של מפלים ונהרות.

כיאה לחברה איטלקית, כל דבר שנעשה לבית היוצר של ניופורם זוכה ליחס מדוקדק, בין אם מדובר בברז קטן או אמבטיה עצומה שניצבת עצמאית בחלל. מבט חטוף בקולקציות החדשות (וגם הקודמות) מציג תמונת מצב ברורה שבה ניופורם היא לא עוד אסלה מקרמיקה. מדובר בהלבשה של ממש, אם תרצו אלגנטית ומכופתרת המיועדת כולה לחדר הרטוב.

עוד באותו נושא

לסיקור המיוחד של וואלה! משבוע העיצוב במילאנו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיטורים ייחודיים על גבי האמבטיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השנה ניופורם שיתפו פעולה עם המעצב אלברטו אלפוסטולי שיצר עבורם קשת רחבה של מוצרים. התמה הכללית שעל פיה התכווננו הייתה בריאות ותנועת המים כפי שהיא נוצרת בטבע, בנחלים ובנהרות. עשרים שנה שאלפוסטולי מעצב פריטים לתעשיית הבריאות ומכאן, החיבור עם המותג היה אך טבעי. הקולקציות שמציעות השראה מעולם הטבע מאופיינות בקו נקי ואלגנטי וכוללות חמישה מוצרים של ראש מקלחת עם תאורה ובקרה חדשנית שניתנת לשליטה חכמה; מתג עם טכנולוגיית דחיפה; ברז המאופיין על ידי קו מאיר המשנה צבע בהתאם לטמפרטורה (ישנם כמה צבעים לבחירה); ברז שצורתו מתמזג עם הקו האדריכלי של חדר הרחצה.

חברות איטלקיות כידוע מתרכזות בעבודה מסורתית ושימור על לוק קבוע בלי יותר מדי גחמות אופנתיות. אלא שבניופורם מצליחים למזג את הערכים הללו יחד עם פיתוחי טכנולוגיות מתקדמים, כאלה שעושים חשק לעבור לגור בחדר הרחצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התנועה המעוגלת בכיורים הופכת אותם למעיין אלמנטים פיסוליים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג האיטלקי ממשיך השנה את הקו הפיסולי במוצרים היוקרתיים. מלבד האמבטיות, ראשי המקלחת והברזים האמנותיים ניכר כי גם הכיורים, זוכים לפיניש מעודן. התנועה המעוגלת רכה והשימוש בחומרים השונים דומה על אף הקושי הטכנולוגי- מקוריאן ועד שיש. הגמישות והיכולת לעצב את החומר לצרכי המוצר עומדות בבחינת הווירטואוזיות מה שמכניס את ניופורם לרשימת החברות המובילות בתחום (בפלח הגבוה של השוק כמובן).

הפילוסופיה של ניופורם נובעת בעיקר מהעובדה שחדר הרחצה בבית לא פחות חשוב מעיצוב המטבח (למרות שיש למותג קולקציות המיועדות גם למטבח) הוכחה פשוטה לכך תוכלו לזהות על עצמכם שבאה לידי ביטוי בנופש במלון. החדר הראשון שרבים נכנסים לבחון במהלך חופשה הוא את חדר הרחצה. איך נראים האמבטיה והברזים - כי בכל זאת הם שתורמים בצורה משמעותית לחוויה הכללית. הדבר דומה גם לספא. ככל שהמלון מפואר יותר קומת הספא תהיה עשירה בפרטי הסניטריה. נציין בהזדמנות זאת כי המותג היוקרתי אחראי על עיצוב חדרי הרחצה של עשרות מלונות מפוארים ברחבי העולם, חלקם שוכנים בקאטר וטייוואן.

הקולקציה החדשה צפויה להגיע בקרוב לישראל ותימכר בחזי בנק (Hezi Bank). דזיין סנטר, בני ברק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרטים הקטנים שכולנו מחפשים בחופשה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תנועת המים מדמה את התנועה בטבע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראשי מקלחת עם תאורה משתנה וזרמים שעושים נעים לגוף/מערכת וואלה!, צילום מסך
ניופורם באול התצוגה של חזי בנק. מגד גוזני
ניופורם באולם התצוגה בישראל Hezi Bank/מגד גוזני
ניופורם באול התצוגה של חזי בנק. מגד גוזני
בקרוב יצטרפו לכאן המוצרים החדשים - אולם התצוגה של Hezi Bank/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully