וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: 4,800 שקלים תמורת חמישה חדרים

24.5.2016 / 9:06

בית משפחתי בחדרה הכולל חמישה חדרים וגינה מזכיר את החלום הישראלי. וכשעיצוב הפנים בטוב טעם ומחיר השכירות שפוי - זה לגמרי קרוב למושלם

מערכת וואלה!

לאן הגענו?
רחוב הגיבורים בחדרה, לדופלקס הכולל 5 חדרים, בשטח של180 מ"ר.

כאן גרים
משפחת הרשקוביץ- מעוז (32), נורית (31) ודניאלה (חודשיים). הזוג הכיר בצבא, אי שם בחמ"ל בגזרה הצפונית. היא הייתה סמב"צית, הוא מפקד ומלבד חילופי אינפורמציה צבאית במכשירי הקשר, הם הגניבו גם מילות אהבה. היום, 13 שנה אחרי, הם נשואים באושר והורים לדניאלה "ששינתה את החיים מקצה לקצה", לדבריהם. מלבד היותה אם במשרה מלאה בעיצומה של חופשת לידה, נורית עובדת עם מעצבת תכשיטים ידועה, כשהיא זו שמייצרת את התכשיטים בפועל. "אני מאוד אוהבת לעבוד עם הידיים, זה מה שאני יודעת לעשות הכי טוב". מעוז גם חי סביב עולם האופנה ועוסק בניהול לוגיסטי של מותג לנערות. יחד, אוהבים השניים לבלות בים ולטוס לחופשות בחו"ל ובעיקר "מחכים לעשות את זה כבר עם דניאלה", הם מכריזים.

דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
הכירו בצבא ועברו כברת דרך ארוכה מאז. נורית, מעוז ובתם דניאלה/יותם רונן

יגעת ומצאת
אחרי 4 שנות מגורים בתל אביב החליטו בני הזוג לחזור לאזור בו גדלו שניהם ולמצוא בית גדול יותר, שיתאים למשפחה. "חדרה לא הייתה בהכרח הבחירה הראשונה שלנו", הם מספרים "אבל הבית שייך לקרובי משפחה, מה שהפך את זה לפשוט יותר. מלבד זאת, הגודל והגינה ממש קסמו לנו".

הום סטיילינג
העיצוב החל בקבלת החלטות בכל הנוגע לשילוב צבעים. "היה לנו ברור שאת הקירות אנחנו רוצים בגוונים אפורים מונוכרומטיים שיהוו בסיס שקט לצבעוניות שתגיע מהריהוט והאקססוריז". נוסף על כך היה להם חשוב לשמור על תקציב שפוי ולכן, חלק מהרהיטים והפריטים הם בנו או יצרו בעצמם. בסלון למשל, בולטת לעין כוורת מדפים, שיצרו השניים מפלטות עץ שחיברו וצבעו בצהוב. גם את השנדליר המרשים התלוי במרכז החדר הם שדרגו בהסכמת הבעלים, והסבו את צבעו מברונזה מיושן לבז' אוורירי. את המראה משלימה רצפת הפרקט שמשווה לחלל מימד כפרי ונעים, כשעל אלמנט הצבע והאקלקטיות אמונות ספה בצורת האות ר' כחולה ואוסף כריות בהדפסים משמחים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
הסלון מחולק לשני חללים מרכזיים: אחד מיועד לאירוח והשני מוקדש לזאטוטה/יותם רונן

צדו השני של הסלון מוקדש ברובו לדיירת הצעירה של המשפחה. מיטת תינוקות, כורסת הנקה ותיבת עץ ישנה שמיועדת לאחסון פריטיה של הזאטוטה, יוצרים חלל פונקציונאלי אך מעוצב בקפידה. תשומת לב לפרטים הקטנים ניכרת גם במטבח ופינת האוכל שם צבעו הדיירים את ארונות המטבח הישנים והחליפו את ידיותיהם. טפט מנוקד, חפצים דקורטיביים ומדפים ששייפו וצבעו, יוצרים אווירת רטרו נעימה ועושים חשק לבשל ולאכול כאן. לצורך המלאכה האחרונה והחשובה, יצרו השניים שתי פינות שונות- הראשונה היא פינת אוכל משפחתית המורכבת משולחן ישן ששיפצו וסט כיסאות מודרניים. הפני ההשנייה מתפקדת כבר שהרכיבו מפלטת עץ, המשמש אותם בארוחות מצומצמות יותר.

בקומה העליונה נמצאים שני חדרי שינה, חדר אורחים וחדר עבודה. כאן, נתנו הדיירים דרור לתשוקותיהם וצבעו את הקירות בגוונים חמים ועזים. "אני מכורה לטורקיז", מספרת נורית "אז היה לי ברור שבאחד החדרים זה יהיה הצבע הדומיננטי". צבע בגוון מוקה בקיר הסמוך, ריהוט לבן ופריטי טקסטיל בגוונים בהירים, מאזנים את הטון בחדר השינה שלהם ומפנים את תשומת הלב אל הקירות. בחדרה של דניאלה, נבחר שילוב של צבעי מנטה וורוד, וגם כאן הריהוט בצבעים סולידיים. על האלמנטים הדקורטיביים אחראית נורית, שהכינה בעצמה את הכריות המתוקות והכוכבים המקשטים את הווילונות.

דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
פינת אוכל לארוחות משפחתיות ובר המשמש את הדיירים על בסיס יומיומי/יותם רונן

שני חדרים נוספים בקומה משמשים בימים אלה כחדר עבודה וחדר אורחים, כשבמסדרון המוביל אליהם בולטת שידת וינטג' ייחודית, ששודרגה באדיבות הדיירים, על ידי נגיעות צבע צהוב. ולבסוף, החלל "הפעיל" שלהם הוא דווקא בקומת הקרקע בגינה. כאן הם אוהבים לבלות עם דניאלה או לגנן בזמנם הפנוי. "אחרי שנים בתל אביב זה כיף להתעסק בגינון", מספר מעוז. צמחי תבלין שנעשה בהם שימוש רב במטבח המשפחתי ומגוון צמחים ועצים, יוצרים תפאורה כפרית ומשפחתית.

דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
ארונות המטבח הישנים נצבעו מחדש וידיותיהם הוחלפו/יותם רונן

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,800 שקלים בחודש. ארנונה- 1,800 שקלים לחודשיים. חשמל- 600 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"אנחנו מאוד מסודרים אבל מי שתורמת לניקיון והסדר היא העוזרת המקסימה שלנו", מספרים השניים. בין ביקוריה הדיירים בעיקר מסדרים ומטאטאים את הבית.

דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
טחינה, גבינה צהובה ושאר ירקות. מבט אל המקרר/יותם רונן

דו"ח מקרר
בני הזוג מכריזים פה אחד שהבשלנית המוצהרת של הבית היא נורית. "לא סתם בשלנית, גם קונדיטורית בדימוס שעושה קינוחים לפרצוף", מעוז ממהר לשבח את כישוריה. היא בתגובה ממשיכה את הקו ההרמוני ומספרת שנוח ונעים לה לבשל ולאפות כי מעוז מקפיד לשטוף כלים בתום התהליך. במקרר המשפחתי אפשר למצוא תמיד טחינה, גבינה צהובה וירקות.

עתידות
משפחת הרשקוביץ שואפת לגדול ולהתרחב בבית המרווח והנעים, אלא שישנו גם דדליין הצפוי להגיע בעוד 6 שנים. "כשדניאלה תעלה לכיתה א' נשמח שהיא תלמד במערכת חינוך יותר קטנה וקהילתית ובכלל השאיפה זה לגור מתישהו במושב או קיבוץ" מסבירים ההורים "ואז בגיל הפנסיה, כשיהיה זמן וכסף, לחזור לתל אביב".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

עוד דירות שכורות ומעוצבות - כנסו לכאן

דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
חדר אורחים המשמש גם כחדר עבודה למעוז/יותם רונן
דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
שלט שנמצא ברחוב, מסמל את הטריטוריה של נורית בחדר העבודה/יותם רונן
דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
שידת וינטג' ששודרגה, תואמת למדפים שמעליה/יותם רונן
דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
כוורת מדפים שבנו בעצמם, יוצרת פינה מלאת סטייל בסלון/יותם רונן
דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
קיר טורקיז ממחיש את אהבתה הגדולה של הדיירת לצבע העז/יותם רונן
דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
תשומת לב לפרטים הקטנים ניכרת בכל חלקי הבית/יותם רונן
דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
מעמד מגירות ששויף ונצבע מספק שטח אחסון נוסף במטבח/יותם רונן
דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
צבעי מנטה וורוד, משתלבים בצורה הרמונית בחדרה של דניאלה/יותם רונן
דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
כריות וקישוטי כוכבים, מעשה ידי האם האוהבת/יותם רונן
דירה שכורה בחדרה. יותם רונן
מאז שעזבו את תל אביב, נהנים הדיירים מהמרחב הפסטורלי וכישורי הגינון שפיתחו/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully