וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 טעויות נפוצות בבחירת ריהוט גן וכיצד נמנע מהן

מערכת וואלה! בשיתוף בלקוני

22.5.2016 / 8:59

הקיץ בפתח ומה כיף יותר מלשבת בסוף היום על פינת ישיבה מפנקת במרפסת וליהנות ממזג האוויר הים תיכוני שלנו? אז איך נדע מה לבחור כך שנוכל לנצל באופן מקסימלי את המרפסת או הגינה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחרו מוצר שישרת אתכם לטווח הארוך/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשאנו באים לבחור פינת ישיבה למרפסת או לגינה, אנו מבצעים רכישה של מוצר שישרת אותנו לתקופה ארוכה ונשתמש בו הרבה. מומלץ לעשות בחירה נכונה ומושכלת עבור המוצר החשוב הזה כך שיתאים לצרכינו מבחינת נוחות, מבחינת עיצוב ומבחינת עמידות כך שישרת אותנו שנים רבות.
במאמר זה ננסה לתת לכם מניסיוננו את 5 הטעויות הנפוצות בבחירת ריהוט גן, על מנת שתוכלו לבחור את הרהיט המושלם עבורכם.

התאמת הרהיט לתנאי החוץ הקיימים
פעמים רבות אנשים מקובעים על מראה מסוים של ריהוט ואינם לוקחים בחשבון שריהוט זה דורש תחזוקה שוטפת על מנת לשמור על מראהו ואיכותו לאורך הזמן. כך לדוגמה, פינות ישיבה לגינה מעץ, דורשות שיוף ושימון תקופתיים, אחת לחצי שנה עד שנה, על מנת לשמור מפגעי מזג האוויר ועל מנת לשמור על מראהו העשיר של הרהיט, זאת מכיוון שעץ הינו חומר גלם טבעי וחי שממשיך לזוז כל הזמן, במיוחד אם הריהוט נמצא תחת כיפת השמיים וחשוף לשמש ולגשם. במידה ואתם נמשכים למראה הטבעי, המלא חיים של העץ, פתרון אפשרי הינו ריהוט גן מאלומיניום דמוי עץ, אשר נמצא בשימוש נפוץ כיום ונראה דומה מאוד לעץ, עד כדי כך שלא ניתן להבחין בהבדל. בכך אנו מקבלים ריהוט בעל המראה טבעי של ריהוט עץ יחד עם עמידות של ריהוט גן אלומיניום שאינו דורש תחזוקה כלל. בנוסף, כיום קיימים פתרונות רבים נוספים המשלבים חומרים עמידים ביותר יחד עם שמירה על מראה טבעי כגון; ריהוט המשלב "פוליווד" שהוא פולימר הכולל חומרים סינטטיים יחד עם שבבי עץ כך שנראה כמו עץ מהוקצע ועשיר. ריהוט גן מראטן סינטטי השזור על שלדת אלומיניום המחכה את ריהוט גן הראטן הטבעי (נצרים) וכולל אין ספור עיצובים וסגנונות העמידים בהרבה מהראטן הטבעי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחרו ברהיטי חוץ שנוח להתפנק בהם אחרי הארוחה, ככה סתם עם חברים ומשפחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחירת ריהוט שישמש לפעילות הרבה ביותר בגינה או במרפסת
בבחירת ריהוט לחוץ פעמים רבות יש נטייה לקחת מוצר שלא בהכרח מתאים לשימוש היומיומי המועדף על הלקוח. כך לדוגמה, מניסיוננו, כאשר הדילמה הינה בין פינות אירוח המורכבות משולחן וכיסאות לפינות ישיבה אשר מהוות מעין סלון מותאם לגינה או למרפסת, העדיפות צריכה להיות בבחירת פינת ישיבה סלונית לחוץ, מכיוון שרוב הזמן שאנשים מבלים במרפסת או בגינה הוא הזמן של אחרי הארוחות, לארח חברים במזג האוויר הפתוח או סתם להירגע עם כוס קפה בשבת בבוקר. פינות אירוח של שולחן וכיסאות נהדרות לארוחות בגינה אך פחות נוחות לישיבה מהנה לאורך זמן. לכן, כאשר בא לנו להתפנק בגינה, פינות הישיבה הסלוניות לחוץ מהוות פתרון מושלם לרביצה בגינה ועדיין מאפשרות גם ליהנות מארוחות קלות על שולחן הקפה הקיים בפינות אלו.


התאמה עיצובית לחלל החיצוני בו יימצא הרהיט
רצוי למקם את הרהיט שבו נשתמש רוב הזמן במקום הנגיש והנוח ביותר. לדוגמה, במידה ויש לנו איזור מקורה בפרגולה ואזור של דשא שאינו מקורה ואנו רוצים לבחור פינת אוכל מאלומיניום ופינת ישיבה תואמת מראטן, יהיה עדיף למקם את פינת הישיבה מראטן שעליה בדרך כלל יושבים זמן רב יותר באזור המקורה ואת מערכת האוכל, אשר בה נארח ארוחות ומטבעה עמידה יותר למזג אויר, בשטח שאינו מקורה.
טעות נפוצה נוספת ניתן לראות כאשר פעמים רבות אנשים "מתאהבים" בסט מסוים ואינם שמים לב שהסט תופס כמעט את כל שטח המרפסת, ללא השארת מקום למעברים מה שאינו מומלץ. מומלץ להגיע למקום בו בוחרים את הריהוט יחד עם סקיצה הכוללת את מידות הגינה או המרפסת, בדיקה מה הם כיווני השמש על המקום המיועד על מנת להבין איזה גודל מערכת עדיף ומשם יהיה קל יותר לבחור מהמגוון הקיים ולהתייעץ עם איש המכירות לגבי האופציות למיקום הריהוט בגינה או המרפסת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התאימו את הרהיט לסביבתו החיצונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחירה על פי מחיר
באופן קטגורי, ריהוט גן הוא מוצר בעל בלאי גבוה מכיוון שהוא נמצא בחוץ, חשוף לתנאי מזג האוויר 24 שעות ביממה ובכל עונות השנה; שמש, גשם, לחות, אבק ועוד גורמים לבלאי הרבה יותר מריהוט שנמצא בתוך הבית ולכן על ריהוט הגן להיות עמיד ומותאם לתנאים בו הוא יימצא. לכן, בבחירת ריהוט גן יש לשים דגש מוגבר על איכות המוצר ולא לשלם רק עבור מערכת מעוצבת שלעתים אינה מתאימה למקום בו תמוקם. הכלל של "זול מתברר בסוף כיקר" מקבל משנה תוקף בכל הנוגע לריהוט גן. כאשר רוצים לרכוש מערכת זולה, פעמים רבות בוחרים במערכת שעל מנת להוזילה, המפעל המייצר חוסך באיכות ובעובי החומרים וכך נוצר מצב שריהוט הגן רגיש יותר לפגעי מזג האוויר ואינו מאריך ימים.

חשוב להכיר את הפרמטרים שקובעים את אורך החיים של הריהוט, כגון, עובי שילדת האלומיניום (רצוי שיהיה לפחות 15 מ"מ), שיטת הצביעה (מומלץ שתהיה צביעה בתנור), עובי הזכוכיות שמשולבות ברהיט (מומלץ לפחות 6 מ"מ ושתהיה מחוסמת), סוג סיב הראטן ועוביו (כלל האצבע הוא שראטן עגול עדיף על שטוח מבחינת העמידות לשמש), מאיזה מותג מגיע הראטן (חברות כמו VIRO ו-WINTECH הן מפעלים מומחים בייצור ראטן וכך מובטח לנו סטנדרט קבוע של כמות אנטי UV שמאריך את חיי הראטן בשמש), סוג ועובי הבדים שמהם עשויות הכריות (בדים איכותיים יחזיקו תקופות ארוכות יותר, יראו טוב יותר לאורך זמן ולא יתפוררו או יאבדו מצבעם).

קניית רהיט במקום שאין לו ידע מקצועי ויכולת לתת שירות ככל שיידרש
מכיוון שריהוט גן הינו מוצר יקר באופן יחסי, חשוב שלמוצר יהיה "אבא ואמא". כאשר בית העסק הינו מקצועי, הוא יידע לייבא את המוצרים הנכונים, המתאימים לתנאי מזג האוויר הקיימים בישראל כך שישמרו על איכותם לאורך שנים. בנוסף, בית עסק מקצועי יידע להתאים ללקוח את המוצר שיתאים גם מבחינה עיצובית, גם מבחינה פונקציונאלית וגם מבחינת העמידות הנדרשת. והכי חשוב, בית עסק מקצועי ומנוסה, יידע לתת אחריות ושירות טוב גם לאחר הרכישה, כך שהלקוח יהיה מרוצה לאורך זמן מבחירת ריהוט הגן שלו.

אנו מקווים שהצלחנו לתת לכם מעט טיפים שלמדנו מניסיוננו ארוך השנים בבחירת ריהוט גן ולתת לכם כמה כלים טובים שיעזרו לכם לבחור את הפריט המושלם.

הכותב הינו מנהל המכירות של חברת בלקוני המייבאת ומשווקת ריהוט חוץ לגינות, מרפסות ומוסדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully