וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: 55 מ"ר ברמת גן תמורת 3,800 שקלים

20.4.2016 / 13:32

יצירות אמנות, אלמנטים דקורטיביים מהטבע ואוסף קריסטלים צבעוני, הם חלק מהסטיילינג הקסום והייחודי שיצרה הדיירת. 55 מ"ר של אמירה אישית, עבור 3,800 שקלים בחודש. כמה דקות מתל אביב

צילום: יותם רונן; עריכת וידאו: נועה לוי

לאן הגענו
רחוב המתמיד ברמת גן, לדירת 2 חדרים, בגודל 55 מ"ר.

כאן גרים
איילת גיבור (36), אמנית ומטפלת הוליסטית המטפלת בעיקר בנשים וילדים. את ימיה היא מחלקת בין ציור וטיפול, כשבחלק מהזמן היא גם עוסקת בכתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט. "מה שמניע אותי בחיים זה סקרנות, אם בא לי ללמוד או לעשות משהו חדש, אני הולכת על זה. הימים שלי שונים ומגוונים, כל פעם לגעת במשהו חדש שלא נגעת בו קודם. אותי זה מרתק". נוסף על מגוון עיסוקיה, מטפחת הדיירת גם תחביבים הכוללים גינון, קריאה, מדיטציה ובישול. אחד הדברים האהובים עליה הוא בילוי זמן איכות עם ספר טוב במרפסת המטופחת שלה. "הימים שלי נינוחים", היא מעידה על עצמה. "אני לא מהרצים".

דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
צבעים חמים ואלמנטים דקורטיביים מהטבע, יוצרים חלל ביתי ומזמין/יותם רונן, יותם רונן
דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
מונעת מסקרנות ותשוקה גדולה ליצירה. איילת גיבור/יותם רונן, יותם רונן

יגעת ומצאת
כחלק מחוסר הנכונות שלה ל"היות חלק מהמרוץ", חיה הדיירת עד לפני שנה בראש פינה. "אחרי 8 שנים בתל אביב הרגשתי שבא לי טבע ושקט", היא מסבירה. בשלב מסוים התגעגעה למעט רעש וביקשה לחזור לתל אביב אך המחירים היו גבוהים מדי עבורה ולכן, רמת גן עלתה כחלופה. את הדירה היא מצאה דרך מודעה באתר אינטרנט. "כשהגעתי לכאן ידעתי מיד. המרפסת, החדרים הגדולים ובעיקר כי יש פה אנרגיה מעגלית זורמת וטובה".

הום סטיילינג
בשל הריחוק ממשפחה וחברים שחוותה במהלך מגוריה בראש פינה, היה לאיילת חשוב ליצור "בית מארח" ולכן השקיעה בעיצוב חללי האירוח, הכוללים את הסלון והמרפסת. כדי להקנות לסלון מראה חמים ומזמין, היא שמה דגש על צבע. ספה ורודה, כורסאות בגוון חרדל ותכלת, והדום מרופד בבד ירוק, בהחלט יוצרים את התחושה המבוקשת ומכניסים הרבה חיים לחלל. שולחן הסלון ושידת הטלוויזיה שנמצאו ברחוב ושופצו על ידי הדיירת, כמו גם פינת עבודה בלוק וינטג' משלבים עץ ומאזנים את סולם הצבעים. את המראה משלימים שטיח חמים משוק הפשפשים ויצירות אמנות מעשה ידיה.

דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
שטיחים תואמים בחדרים, יוצרים שפה עיצובית משותפת/יותם רונן, יותם רונן
דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
אבנים וקריסטלים משמשים את איילת בעבודתה ומוסיפים הרבה צבע/יותם רונן, יותם רונן

הפריטים המשלימים, גם הם צבעוניים ורובם נאגרו או נרכשו בהזדמנויות שונות. מזוודה מברוקלין למשל, משמשת כבסיס ללוח שבץ נא עם הכיתוב "יש קייטנה", שקיבלה כמתנת יומולדת. "החברים תמיד אומרים שאני חיה בקייטנה", היא מסבירה בחיוך. כחלק מאורח החיים השמח, אוהבת הדיירת לטייל בטבע ולהנציח אותו בעיצוב הבית. ענפים, אצטרובלים ואבנים שאספה בטיוליה השונים בארץ ובעולם מקשטים את החלל, כמו גם קריסטלים צבעוניים המשמשים אותה בעבודתה ומכניסים לבית הרבה אנרגיה טובה. את כל אלה מאירות קרני השמש שחודרות מן המרפסת הסמוכה, אחד מהלוקיישנים החביבים על איילת בדירה. כיסאות צבעוניים וכריות שצוותו להם בשחור לבן, זוג פלמינגואים דקורטיביים שעשו את כל הדרך מניו יורק ואוסף עציצים וצמחי תבלין, יוצרים את הפינה המושלמת עבור חובבת הטבע.

דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
קטן אך עונה על כל צרכיה של הדיירת. מבט אל המטבח/יותם רונן, יותם רונן
דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
כלי אמייל מבית סבתא מקשטים את הקיר במטבח/יותם רונן, יותם רונן

מלבד אהבתה לגינון, המהווה עבורה תרפיה, אוהבת הדיירת גם לבשל. המטבח בדירה קטן אך עונה על כל צרכיה. שידה המשמשת לאחסון ומתלה לכלי מטבח התלוי מעליה, מפצים על מיעוט הארונות. על המתלה אוסף כלי אמייל, חלק מהם נדוניה שקיבלה מסבתה ואת חלקם רכשה. מחוץ למטבח ניצבת פינת העבודה שלה, בה היא מציירת. שלל צבעים, קנבסים וציורים מעשה ידיה פזורים כאן, כמו גם נגיעות של צבע על הרצפה, המעידות שחיה כאן אמנית. בהמשך המסדרון ממוקם חדר השינה בו שורה אווירה סולידית ורגועה יותר. הגוונים הדומיננטיים בחלל בהירים ולמראה הרומנטי מוסיפים קונסולת ישיבה ששופצה ושידה שיצרה הדיירת מכיסא ומגירה.

דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
בניגוד לצבעוניות הסלון, חדר השינה מתאפיין בגוונים בהירים ואווירה רגועה/יותם רונן, יותם רונן
דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
קונסולת ישיבה ששופצה ואמנות של איילת, מוסיפים אופי לחלל/יותם רונן, יותם רונן

מוצאים חוזה
שכ"ד- 3,800 שקלים בחודש. ארנונה- 600 שקלים לחודשיים. חשמל- 500 שקלים לחודשיים.

פאנלים
כאלרגית לאבק, איילת מקפידה לטאטא ולנקות לעיתים קרובות, אך שונאת כל רגע בזה. "הלוואי שמישהו היה יכול לנקות במקומי ובעיקר לעשות כלים", היא צוחקת. אחת לשבוע היא מנקה יסודית את החדרים ואת המרפסת אחת לשבועיים.

דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
במקרר- תבשילים צמחוניים לצד אוכל מפנק של אמא/יותם רונן, יותם רונן

דו"ח מקרר
במטבחה של הדיירת הצמחונית מתבשלות מנות צמחוניות, בעיקר מן המטבח האיטלקי החביב עליה. בסופי שבוע היא אוהבת לארח חברים ומשפחה לארוחות ערב ולפנק אותם במאפים מעשה ידיה. במקרר יש תמיד אוכל של אמא, ביצים ומאפה כלשהו.

עתידות
מכיוון שהבניין בסטטוס של פינוי בינוי, איילת צפויה לעזוב את הדירה בשנה הקרובה. "אבל אני מקווה שעד אז כבר אכיר בן זוג ונעבור לגור יחד", היא מכריזה בחיוך. נוסף על כך, הייתה שמחה לחזור להתגורר בתל אביב בשל הקרבה לפארק והגעגועים לרכיבה על אופניים בעיר. בעתיד הרחוק יותר היא מפנטזת על מגורים במושב. "אני מאוד אוהבת לגור בקרבת טבע, ליד שדות, יער או נחל".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
פינה פסטורלית בלב העיר, מספקת פתרון מושלם לדיירת חובבת הטבע/יותם רונן, יותם רונן
דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
מזוודה שהפכה לשידה דקורטיבית/יותם רונן, יותם רונן
דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
לכל קריסטל יש את התפקיד שלו ואת האנרגיה שהוא מכניס אל תוך הבית/יותם רונן, יותם רונן
דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
מברשות, מכחולים וצבעים, משמשים את איילת על בסיס יומיומי/יותם רונן, יותם רונן
דירה שכורה ברמת גן. יותם רונן, יותם רונן
כאן היא יוצרת את האמנות שלה. פינת העבודה והיצירה/יותם רונן, יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully