וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 הקושיות: כך תקרצפו את הבית בתום סעודת ליל הסדר

כתבה פרסומית

19.4.2016 / 15:59

אז אחרי שטרחתם, עמלתם ואירחתם את כל המסובים, הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהתחיל לקרצף את השאריות. כך תעשו זאת נכון, בלי להיכנס לפאניקה

שולחן חג לבן בעיצוב Arcosteel. נמרוד סונדרס
במהלך הסדר זה נראה נחמד, אבל כשזה נגמר.../נמרוד סונדרס

אירחתם בביתכם סדר פסח למופת. בני המשפחה התגנדרו והתקבצו סביב שולחן הסדר ואווירה חגיגית וחמימה עטפה את הסובבים. כולם אכלו, שתו, נהנו והבן הצעיר הפליא לשאול את ארבע הקושיות. אז מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות? שבכל הלילות אין אנו נדרשים לנקות מטבח עמוס בכלים. בתום ימים עמוסים בהכנות ובישולים לארוחת החג, כלי האוכל, הסירים והמחבתות נראים כמו אחרי קריעת ים סוף וזקוקים יותר מהרגיל לצחצוח ומירוק. לצורך כך, הכנו עבורכם מענה לארבע הקושיות הנוגעות לניקיון כלי המטבח.

שטיפת כלים. ShutterStock
או מיי גאד, איך משתלטים על זה? ובכן, מסתבר שלא חייבים להילחץ/ShutterStock

הפלוס שבניקיון

ליל הסדר הוא הזמן המושלם להשוויץ ביכולות הבישול שלנו ולקצור מחמאות על מטעמים שהכנו, אלא שגם השבחים הגדולים ביותר לא ימרקו את כלי המטבח שלכם. אז איך מנקים בקלות ויעילות את תחתית הסיר המלוכלכת, השאריות מהתבנית ואת התנור השמנוני? גייסו לטובת המשימה את סנו פורטה פלוס, המיועד לניקוי לכלוך קשה ושומן שרוף מתנורים, כיריים, תבניות, סירים ועוד. התיזו את החומר על המשטח, קרצפו בעזרת סקוץ' ושטפו במים או נגבו עם סמרטוט, תוך הקפדה על שימוש בכפפות גומי במהלך הניקיון. המשטח יהיה נקי ומצוחצח וכך גם המצפון שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא חייבים להילחם בתנור ובתבניות. סנו פורטה פלוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינסטנט אינסטלטור

אחרון המוזמנים עזב, המפה הוסרה מהשולחן והכלים כבר במדיח, אבל הצצה חטופה לעבר הכיור מעידה שהעבודה טרם הסתיימה. שאריות אוכל מביטות בכם בהתרסה וסותמות את פתח הכיור? זה לא להזמין להרים ידיים. תוכלו להיעזר בסנו אינסטלטור, ממיס שומנים ומונע סתימות וריחות רעים, על ידי פתיחת נתיב המים בצנרת. אז במקום להזעיק את השרברב בשעת לילה מאוחרת, השתמשו בסנו אינסטלטור. כתחזוקה שוטפת מומלץ לחזור על הפעולה אחת לשבועיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השרברב המידי שלכם לאמצע הלילה. סנו אינסטלטור/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבן על לבן

מפה לבנה וצחורה שמשרה אווירה חגיגית היא אחד מסימני ההיכר של שולחן הפסח, אלא שבסוף הערב אין לזה זכר ובמקום לבן אתם רואים שחור בעיניים. כאן נכנס לתמונה סנו אוקסיג'ן, מסיר כתמים ללא אקונומיקה. המוצר מכיל חמצן פעיל שמסייע להיפטר מכתמים שאבקת כביסה מתקשה להסיר. כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר, רססו תחילה את האזור המוכתם בתרסיס סנו אוקסיג'ן ולאחר מכן הכניסו את הבד למכונת הכביסה, תוך הוספה של סנו אוקסיג'ן ג'ל לאבקת הכביסה. עכשיו רק נותר לנשום לרווחה, אוקסיג'ן יעשה את כל השאר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפה תצא נקיה מתמיד. סנו אוקסיג'ן ג'ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שקוף שזה קליר

לסיום, איך אפשר לסכם את ניקיון הפסח מבלי שאחרון אריחי הקרמיקה במטבח נקי ומצוחצח? כחלק מהגרנד פינאלה של מירוק המטבח, חשוב שגם המשטחים והחלונות יבריקו וינצנצו כחדשים. לצורך כך, מומלץ להשתמש בסנו קליר, נוזל רב תכליתי לניקוי והברקת חלונות, מראות, חרסינות, אריחי קרמיקה, משטחי פורמייקה, פלסטיק ועוד. שפריץ קצר, ניגוב נדיב ותוכלו ליהנות מההשתקפות שלכם בחלונות ובאריחי הקרמיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגרנו את הפינה עם הכלים ועם המפות - עכשיו נשאר הפיניש ואין מתאים ממנו לעשות אותו. סנו קליר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully