וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונה פארק למתקדמים: ויטרה מציגה את חשיבות הצבע

מותג הרהיטים השוויצרי עורר את בלוטות החשק של המבקרים לגעת, לגלגל ואפילו למרוח לק בעמדות מיוחדות באולם התצוגה שבמילאנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהתקרה נתלו גלגלי ענק של כיסאות ומשטחי שולחנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא נחשבת לאחת החברות המובילות בעולם העיצוב, המבקרים הקבועים בשבוע העיצוב במילאנו לא מחמיצים ביקור בחלל התצוגה שלה ובכל שנה היא מצליחה להקסים את הקהל. ויטרה. המותג השוויצרי שבנה לו עם השנים מוניטין, יוקרה ובעיקר עדת מעריצים בכל העולם, גרם לכולם לחייך השבוע. האולם שבו הוצגה התצוגה שוכן בסמוך לאזור הפופולאי והתוסס- קורסו קומו. הוא עוצב כמו לונה פארק צבעוני של גלגלי ענק שהשתלשלו מהתקרה המורכבים מרהיטים צבעוניים של כמה מעצבים, כדוגמת בסיס שולחן של ז'אן פרובה ועד כיסאות הפלסטיק של הזוג, צ'אלס וריי אימס. על הרצפה ניצבו סביבונים עצומים ועליהם, חתיכות של בדים צבעוניים גם הם, בטקסטורות שונות. אלו גרמו למבקרים להניע ולסובב אותם בחלל כמו היתה זאת תנועה טבעית.

לפני כעשור, ויטרה יזמה פרויקט מחקרי בשיתוף המעצבת ההולנדית הלה יונגריוס, שמטרתו ללמוד את המאפיינים והאפשרויות של צבעים, טקסטורות, גימורים וחומרים שקיימים בפורטפוליו של החברה. כארט דירקטורית בענייני צבעים וחומרים, יונגריוס מצליחה לייצר עולמות של חומר וצבע והיא שאחראית על המייצג המרשים שהוקם במילאנו, בשיתוף ואן באס ול ומולר ואן טול.

המייצג המשובב מתייחס לארבעה עולמות צבע המבוססים על גווני מוארים, כהים, ירוקים ואדומים. "הרעיון של הצבע של ויטרה וספריית החומרים מתחיל בארגון כל הצבעים בארבעה עולמות צבע מנוגדים" הסבירה יונגריוס. "הספרייה היא כמו אורגניזם חי וצומח - ללא צבע, הוא סטטי כשהכל \פתוח לשינוי. המבנה הפנימי של גלגל הצבעים שומר על אפשרויות רבות פתוחות. גלגל יכול להישאר שלם, אך צבעים באים והולכים, שלמות זו מולידה פתיחות". מטרתה של יונגריוס הייתה בראש ובראשונה להסב את תשומת הלב שכך צבע ישות המשתנה תדיר. יחסייו אל הצבע, ספקולציות על טיבו, מהותו, תהליך שלא נגמר. אין טעויות בבחירת צבע לטענתה של ג'ורג'ויוס, אלא רק וריאציות של ביטויים סובייקטיביים. "ספריית צבע טובה, יכולה לעזור לקבל החלטה טובה יותר", קובעת יונגריוס.

בחלק שמעל התצוגה האמורה נפתחו שתי עמדות למריחת לק על הציפורניים לכל אשר חשקה נפשה/ו. התורים התארכו, הנשים צהלו ושמחו - אלא שהרעיון במריחתה דבק בקונספט ספריית החומרים של ויטרה. כל אצבע נמשחת בצבע אחר ששייך לאחד מארבעת העולמות האמורים. התיוגים באינסטגרם עם ההאש תג המבוקש החלו לעלות וכך ויטרה השיגה את מבוקשה. עכשיו כולם יודעים - הצפורניים שלך צבעוניות - ברור שביקרת אצל ויטרה.

לעוד עדכונים וחדשות משבוע העיצוב במילאנו - כנסו לכאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחלק התחתון של המבנה, ויטרה יצרה שואו כשבעליונים הכינה הפתעה אחרת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמעט שאין מבקר אחד שלא התנסה בגלגול הגלגלים או הסביבונים הענקיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וניו גם עמדות מריחת לק - אבל רק לפי ארבעת עולמות הצבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully