וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גם במטבח: כלי הבישול שאתם חייבים להכיר

6.4.2016 / 10:07

תכניות הבישול פתחו את הדלת ומיטב השפים והבשלנים כבר לא הותירו לנו יותר מדי ברירות. כלי המטבח הם הראשונים להתחדש ולקראת האביב המתקרב, הנה כמה מוצרים שאתם חייבים להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
הראשונים להתחדש בדרך כלל הם כלי הבישול במטבח/ShutterStock

כמו בכל אביב, ההזדמנות להתחדש מנקרת כבר עם מבצעי המכירות הראשונים שתוקפים בכל ערוץ הפצה אפשרי. העובדה כי מעל הארון ממתין בסבלנות סט סירים מהודר או מארז כלי הגשה יוקרתי לא ממש משכנעת אותנו ואם לא מדובר בצעקה האחרונה, אז שניהם יכולים להמשיך לצבור אבק.

הראשונים להתחדש בדרך כלל הם כלי הבישול במטבח, שקצב יציאתם לשוק של הדגמים החדשים יכול לבלבל גם את טובי המסעדנים. מי שתורם לכך בין השאר, הן תכניות הבישול שקדמו את הפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים ואת הנדסת האנוש למרכז הבמה. וכמובן, מה שטוב ומתאים למגה-בשלנים טוב הרי גם בשבילנו.

המנעד רחב אבל כדי לעשות לכם קצת סדר על השיש, בחרנו ארבעה כלי מטבח שלא רק יהפכו את חוויית הבישול לגדולה יותר אלא גם ישפרו את הטעם.

סיר ואקום - מכסף. מכסף,
סיר ואקום. נגיעה קטנה בשסתום והלחץ משתחרר/מכסף

סיר ואקום

עוד מוצר מנצח של המותג HAPPYCALL מבית מכסף, הפעם בתחום הסירים. חובבי הבישול שכבר התנסו בסיר וואקום יוכלו להעיד על יתרונות רבים: קיצור זמני בישול בצורה משמעותית, שמירה על ערכי המזון, אפשרות אחסון המזון המבושל בתוך הסיר האטום לזמן ממושך ונשיאת הסיר בבטחה ממקום למקום ללא חשש מזליגת האוכל.

כל אלה מוצעים כעת בסיר הוואקום החדש שמותאם לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה ולכל סוגי הבישול, בנוסף ליתרון בולט נוסף: לעומת סיר לחץ, ניתן לפתוח את המכסה בכל זמן, תוך כדי הבישול ללא חשש. סגירת המכסה, מחדשת את פעולת הואקום.

איטום הסיר מתבצע על ידי הנחת המכסה ונעילתו באמצעות הידיות. טבעת סיליקון שבתחתית המכסה משלימה את פעולת האטימה. שחרור הוואקום מתבצע על ידי נגיעת אצבע קלה בשסתום בקרת הלחץ שעל המכסה ובפתיחת ידיות הסיר.

יבואן: מכסף
היכן משיגים: בחנויות הבישול המובחרות ובאתר מכסף
מחיר: 600-960 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סכין סומו. יוסי פינוס, ספק 500
סכין סומו. מתאימה למטבח צמחוני/ספק 500, יוסי פינוס

סכין חיתוך "סומו-סנטוקו"

סכין מטבח גדולה ורחבה במיוחד (מכאן שמה – סומו) של המותג Arcosteel באורך 17 ס"מ ורוחב 6.5 ס"מ, המיועדת לקיצוץ וחיתוך ירקות, פריסה וקיצוץ של נתחי בשר וגם לפריסת חתיכות גבינה גדולות. הלהב הרחב מתאים לאיסוף הירקות הקצוצים מלוח החיתוך ישירות לקערת הסלט או כלי הבישול, ובנוסף המשקל והרוחב של הסכין מאפשרים חיתוך קל יותר של ירקות גדולים, עובדה שהופכת את הסכין למתאימה במיוחד עבור המטבח הצמחוני/טבעוני.

כמו כן, היא עשויה מפלדת אל חלד ובעלת מבנה קריסטלי. להב הסכין כוללת שקעים רוחביים שמפחיתים הידבקות של החומר הנחתך לאורך הלהב.

יבואן: מילניום מרקטינג
היכן משיגים: רשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן.
מחיר: 149 שקלים עד ל-1 במאי.

מחבט - מכסף. מכסף,
מחבת דו צדדית. אלומיניום טהור וציפוי של שבבי יהלום אמיתי/מכסף

מחבת דו-צדדית

התענוג הזה שייך למי שאוהב לטגן ולצלות מזונות שונים ללא התזת שמן וזליגת נוזלי הטיגון על הכיריים. מדובר במחבת של המותג המצליח HAPPYCALL שניתן להיפוך לשני צדדים המיועדים להנחה על הכיריים באופן שמייתר את הצורך להפוך את התבשיל.

המחבת מצוידת בסגירה הרמטית לחלוטין באמצעות טבעת סיליקון סביב המחבת ונעילה מגנטית של הידיות שמונעת זליגה של נוזלי הבישול בעת הפיכתה. היא עשויה אלומיניום טהור ומצופה בשבבי יהלום אמיתי המבטיח מניעת שריטות והידבקות של המזון.

ניתן להשתמש בה לצליית דגים, עופות, חזה עוף, המבורגר, סטייקים, קציצות ועוד. לקבלת אפקט גריל אופטימלי רצוי להתחיל בצד עם פסי הצלייה.

יבואן: חברת מכסף
היכן משיגים: בחנויות הבישול המובחרות ובאתר מכסף
מחיר: 520-650 שקלים.

קערת מפצח אגוזים. שירה רז, ספק 500
הפתרון לשברי האגזים הניתזים לכל עבר/ספק 500, שירה רז

קערה עם מפצח אגוזים

כולנו מכירים את בעיית איסוף שברי קליפות האגוזים שניתזים לכל עבר בעת הפיצוח. מפצחי אגוזים מהודרים לא חסר אבל אחד שמגיע עם קערת חרסינה שימושית להגשה ולאיסוף השברים, חייב להיות ייחודי. קערה שכזאת יכולה לשמש מתנה נהדרת לכל חג או אפילו לשימוש בארוחות סוף השבוע.

יבואן: רשת נעמן
היכן משיגים: בחנויות נעמן ברחבי הארץ
מחיר: 149.90 שקלים.

וואלה! NEWS בשיתוף חברת מכסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully