וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשנית, מהפנטת, זכתה ל-33 מיליון צפיות - והיא בסה"כ כרית

24.1.2016 / 9:53

הזוי: מגיש הטלוויזיה הותיק שבאמתחתו 6 פרסי אמי זכה לפריצה הגדולה של חייו - כשהסרטון הנצפה ביותר שלו, זה שזכה השבוע ל-33 מיליון צפיות, מציג כרית שמשנה צבעים. אולי כדאי שתשנו על זה רגע

פייסבוק

למקרה שפספסתם, הרשת נמצאת כרגע באובססיה על כרית, ואנחנו חשבנו שראינו כבר הכל. הכירו את "כרית בת הים" המשנה צבעים באמצעות תנועת יד - והאמת שאין סיכוי שתצליחו להסיר את העיניים שלכם מהדבר הזה.

סטיב נוביאלו, כתב צרכנות, עיתונאי ומגיש בערוץ פוקס 4, עשה המון במהלך קריירת העיתונאות הארוכה שלו שזיכתה אותו בלא פחות מ-6 פרסי אמי. הוא מעולם לא תיאר לעצמו שהכתבה הנצפית ביותר שלו, זאת שזכתה השבוע ל-33 מיליון צפיות וכמעט 250 אלף לייקים, בכלל לא תהיה כתבה - אלא סרטון קצר של חבר שלו משתעשע עם כריות. אדם מתכנן תכניות ואלוהים צוחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אתם רוצים כרית כזו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוביאלו ניצל את אחד מסופי השבוע החודש כדי ללכת עם חברו הטוב לחנות הריהוט "נברסקה ריהוט מארט". שם נתקלו השניים ב"כרית בת הים" שמשנה צבעים כשאתה "מצייר" עליה עם היד שלך. נוביאלו החליט להשתעשע עם הרעיון ולעשות לייב בלוגינג בפייסבוק, בו חברו מציג את נפלאות הכרית הזאת. בשידור החי צפו כאלף איש, נתון שבעצמו הפתיע את המגיש הותיק, אך הנתון המפתיע שהגיע כמה ימים לאחר מכן פשוט הותיר אותו בהלם.

"היינו בשוק שכל כך הרבה אנשים הפסיקו את מעשיהם ביום ראשון אחר הצהריים כדי לצפות בנו משתעשעים עם כמה כריות", סיפר נוביאלו לחדשות באזפיד, "אני מגיש טלוויזיה כבר 20 שנה, יש לי 6 פרסי אמי בארון והסרטון הנצפה ביותר בקריירה שלי הוא על איזו כרית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחיר המלא שלה עומד כרגע על סכום לא הגיוני של 150 דולר לכרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוביאלו מספר שהוא קיבל אלפי מיילים מנשים (אפילו מעיראק) ששאלו אותו היכן הם יכולים למצוא את הכרית המיוחדת הזאת. החנות בה צולם הקטע ניצלה את רגעי התהילה שלה כדי לצאת במבצעים על הכרית המיוחדת בעמוד הפייסבוק שלה. המחיר המלא שלה עומד כרגע על סכום לא הגיוני של 150 דולר לכרית - ויש לא מעט שמוכנים לשלם את הסכום הזה עבורה, כך מתברר.

נוביאלו, מתוקף תפקידו, מציע לגולשים לחסוך בכסף ולרכוש כריות דומות במחירים נמוכים יותר, כשב-blingisthenewblack תוכלו למצוא כרית דומה במחיר של 99 דולר ובאמאזון במחיר של 37 דולר בלבד. מה אתם אומרים על זה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

החנות מנצלת את דקות התהילה שלה

הפוסט של סטיב נוביאלו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully