וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו יפו? 75 מ"ר תמורת 5,000 שקלים

6.1.2016 / 13:07

יש בה גלריה, תקרה גבוהה ושני סלונים. הדיירים מאוהבים בה אז עד שישנו את דעתם נותר רק להציץ להם לסביבת המגורים ולהחליט האם הדירה היפואית הזאת משתלמת

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
המטבח מרווח, נוח לבישול ואהוב במיוחד על הדיירים שאוהבים לארח/דרור עינב

לאן הגענו?
רחוב יפת ביפו, לדירת גלריה בת 3 חדרים, בגודל 75 מ"ר.

כאן גרים
מיכל שביט (37) ואבנר גורן (37), בני זוג שהכירו בעזרתה האדיבה של אפליקציית ההיכרויות "טינדר". "אנחנו לא הטייפ קאסט הקלאסי אחד של השנייה", הם מספרים, "שנינו הופתענו מההתאהבות הזאת. עם הזמן גילינו שאנחנו הרבה יותר דומים ממה שחשבנו". אחד מקווי הדמיון ביניהם הוא ההסבה המקצועית שעשו בשנים האחרונות. מיכל שהייתה בעברה עורכת דין ולאחר מכן דיפלומטית בקזחסטן, עובדת כיום כמנהלת שיווק ומכירות בסטרטאפ למכשור רפואי. אבנר שעבד שנים רבות בהייטק, הקים לפני שנתיים עם שותף נוסף, סטרטאפ לצעצועים בהרכבה עצמית שנקרא "Offbits". "הכל בזה חדש ומאתגר אבל בהחלט מספק, צעצועים זה דבר שמשמח אנשים", הוא מספר בגאווה.

בזמנם הפנוי השניים אוהבים לטייל בחו"ל, לפקוד את בתי הקפה הקרובים לביתם ולערוך ערבי צפייה במקרן הביתי.

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
מאוהבים ביפו ולא רואים עצמם עוזבים את האזור כרגע. מיכל ואבנר/דרור עינב

יגעת ומצאת
אבנר חי בדירה מזה 5 שנים ומיכל, הצטרפה לפני שנה וחצי. כתל אביבי שהתגורר תמיד במרכז העיר, לא האמין שיימצא את מבוקשו ביפו אבל החליט לחרוג ממנהגו באופן חד פעמי והלך לראות את הדירה כחלק ממסע חיפושים. "היו פה את כל האלמנטים שחלמתי עליהם: תקרה גבוהה, גלריה והכל במחיר מצוין. אז עשיתי סוויץ' ומאז אני יפואי בנשמה".

הום סטיילינג
עם כניסתו לדירה, היה אבנר מאושר מכך שעומדים לרשותו 75
מ"ר בהם יוכל לתת ביטוי לשלל המזכרות שאסף במרוצת השנים. "תמיד הייתי אספן. חפצים מזכירים לי אנשים, אירועים ומקומות שביקרתי בהם ואני מאוד אוהב את האסופה האקלקטית שצברתי". גם הרהיטים בבית משקפים את אישיותו ואת חלקם אף יצר בעצמו. כך למשל, את הספות בסלון, הרכיב מבסיסי מיטות ישנים ועליהם, הניח מזרנים וכריות צבעוניות. שולחן סלון ושידת עץ המשמשת כבר המשקאות הביתי, שניהם מבית הוריו, משלימים את המראה האקלקטי.

מעל כל אלה מתנוסס בגאון על קיר הגלריה, דגל קטיפה ועליו פרצופו של לנין לצד אות העובד הסוציאליסט המצטיין בשפה הרוסית. "זה רב שימושי, גם מסתיר את חדר השינה וגם הייצוג ההיסטורי מרשים", השניים מסבירים בחיוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
רוחו של לנין ומשנתו ההיסטורית באה לידי ביטוי בדגל קטיפה שנתלה על הגלריה/דרור עינב

כזוג שאוהב ומרבה לארח, השניים לא הסתפקו בסלון אחד והפכו את החדר השני בקומת הכניסה לחלל סלוני נוסף. כאן גם נמצא הפריט האהוב עליהם, הלוא הוא המקרן הביתי, שעובד שעות נוספות כשמגיעים אורחים. ספה פונקציונלית, שולחן קפה וכורסת עור אדומה, מוסיפים חום לחדר ומשדרגים את חוויית הצפייה. על רקע אלה, מי שגונב את ההצגה הם ללא ספק הרצפה המצוירת וחלונות מעוטרים בוויטראז'ים, שיחד יוצרים אווירה קסומה ומלאת אופי. במקור היה מיועד החדר להיות חלל עבודה, "בפנטזיה רצינו רק שולחן עבודה באמצע החדר על רקע הרצפה המצוירת, אבל עם הזמן הוא נדחק לפינה".

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
מתוך אהבה לאירוח ערבי צפייה ביתיים, יצרו בני הזוג סלון נוסף/דרור עינב

בין שני הסלונים מחבר המטבח, מקושט כולו בפוסטרים של להקות אהובות וסמלים אייקוניים שמתכתבים היטב עם דמותו של לנין. מעל חלל המטבח מתנוססת קומת הגלריה שמשמשת כחדר השינה של השניים. רצפת פרקט וחלון קטן יוצרים אווירה אינטימית ומשרים אווירה של עליית גג מסיפורי ילדים. בני הזוג לא מבלים כאן הרבה ולכן, בחרו בעיצוב פרקטי שכולל רק את הרהיטים והחפצים הנדרשים להם. "בניגוד לאבנר, אני לא אוהבת לצבור חפצים", מספרת מיכל, "יחד עם זאת, כמות הבגדים והנעליים בחדר השינה התרבתה פלאים מאז שהגעתי לכאן".

מוציאים חוזה
שכ"ד- 5,000 שקלים בחודש. חשמל- 500 שקלים בחודשיים, ארנונה- 420 שקלים בחודשיים.

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
ווילונות, כריות ומזרנים צבעוניים יוצרים סלון שמח ומלא חיים/דרור עינב

פאנלים
מיכל שונאת לנקות, אבנר דווקא אוהב אבל קשה לו להביא את עצמו להתחיל במשימה. את הפתרון מצאו השניים הודות למנקה שעוזרת להם לשמור סדר וניקיון. בשאר מטלות הבית הם מתחלקים שווה בשווה.

דו"ח מקרר
כזוג שמרבה לארח, שניהם בקיאים ברזי הבישול וחובבים את המלאכה, אך מכריזים פה אחד שהבשלן הרשמי של הבית הוא אבנר. במקרר שלהם יש תמיד גבינות ונקניקים שמיכל מביאה מנסיעותיה לחו"ל במסגרת העבודה. "אולי לא הבשלנית של הבית אבל בהחלט יודעת מה לקנות", היא מספרת בחיוך.

עתידות
בשנים האחרונות הפכו גם מיכל וגם אבנר ליפואיים גאים ומרוצים. הם לא רואים את עצמם מחליפים את הדירה או המיקום בעד שום דבר, "יהיה קשה מאוד להוציא אותנו מיפו", הם מכריזים "אולי רק לטובת חו"ל".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שלחו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
גבינות, נקניקים ונשנושים לאירוח, נמצאים קבוע במקרר הביתי/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
תקרה גבוהה, רצפה מצוירת ואווירה בשפע. מבט אל הסלון ופינת האוכל/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
שלל חפצים ופריטים שנצברו במרוצת השנים, מקשטים את המדפים/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
כלוב ציפורים ישן משמש "בית" למקרן ומוסיף הומור לחלל/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
מרפסת יפואית שטופת שמש/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
נגיעות של צבע וטקסטורות שונות, מכניסות חום לחלל הגדול/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
חדר השינה ממוקם בקומת הגלריה/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
מבט מהגלריה אל קומת הכניסה/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
ספרים ומזכרות בולטים בכל חלקי הבית/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
צעצועים בהרכבה עצמית מהסטרטאפ של אבנר, מקשטים את שולחן העבודה/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully