וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקטשופ ועד שוקולד: כך תסירו כתמים שהילדים מייצרים

5.1.2016 / 15:54

מצעד הכתמים שמלווה את הילדים שלכם במהלך היום לא צריך להלחיץ אתכם. קבלו את המדריך המקוצר למיגור כל כתם סורר שמככב על בגדי הזאטוטים

סוודר ילדים. ShutterStock
רוצים שהבגדים של הילדים ישארו נקיים? כדאי שתיישמו את הדברים הבאים/ShutterStock

ילדים זה אושר אבל הכתמים שהם משאירים יכולים לתסכל גם את ההורים השלווים ביותר. אין הורה שלא חווה את הסיטואציה שבה בגד חדש שזה עתה נשלף מהמדף בארון, זוכה לנגיעה של קטשופ, שוקולד, או טוש צבעוני וזה עוד לפני היציאה מהבית שלשמה התלבשנו בהידור.

אבל לא צריך להכתים את החולצה הלבנה החדשה או השמלה הוורודה כדי להתחיל לקטר. ארסנל הכתמים הוא גדול ורק צריך לבחור את הצבע המתאים. רגע לפני שאתם מאשימים את הילד במלאכה כפולה של כביסות וניקיונות תדעו שכמעט כל כתם ניתן לטיפול והסרה, בתנאי שמטפלים בו בזמן. החורף המתקרב הוא סיבה מצוינת לשים לב לבגדי הילדים בעת שהותם בבית ושעות "היצירה" שארגנתם להם תמורת שעתיים של שקט.

חולצה מוכתמת בשוקולד. ShutterStock
הוא רק נראה כאסון. כתם שוקולד ניתן להסרה פשוטה/ShutterStock

שוקולד – מאכל האלים והילדים מגיע בשלל גרסאות וצורות, כולן טעימות ומלכלכות באותה מידה. קשה לעצור ילד שמגלה חשק עצום לשוקולד ובואו נודה שזה חמוד לראות את פניו המחויכות והמלוכלכות, אבל כאן בערך נגמרת ההנאה. לטיפול בכתמי שוקולד מומלץ תחילה להסיר את השכבות העליונות של הכתם ולוודא שמה שנותר הוא רק זה שחדר לסיב הבגד. בשלב זה מומלץ למרוח על הכתם ג'ל כביסה המכיל אנזימים או סבון כלים מעורבב עם קצת אבקת כביסה, להחדיר את הג'ל לעומק הסיב, להמתין כחמש דקות ולשטוף במים חמים, במידה ומדובר בכתם גדול ובולט במיוחד כדאי לחזור על הפעולה עד שהכתם יורד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ילד עם כתם על החולצה. ShutterStock
כתמי טושים וצבעים על בסיס מים יורדים לרוב בכביסה ראשונה/ShutterStock

כתמי דשא ובוץ- מומלץ לשפשף במהירות ר עם סנו אוקסיג'ן שיבטיח הסרה של הכתם.

כלי כתיבה- קיימים בשוק טושים שמכילים צבע ודיו שלא תמיד ניתנים להסרה ובהחלט ניתן להחליפם לטושים על בסיס מים, שלרוב יורדים בכביסה הראשונה. גם אם היו בידכם טושים אשר אינם יורדים במים נסו להסיר את הכתם על ידי טבילתו בתמיסה המכילה אלכוהול וחומץ. רוב כתמי הדיו יוסרו באמצעות תמיסה זו. בכתם דיו חשוב מאד לטפל מיד לאחר הווצרותו. חדירת הכתם לעומק הסיב והתייבשותו מקשה על ההסרה בצורה משמעותית.

קטשופ בצלוחית. ShutterStock
תוספי כביסה ימגרו את הקטשופ הדומיננטי שמצא דרכו לחולצה/ShutterStock

שאריות מזון- כתמי ספגטי, קטשופ ושאר רטבים שעשו את הדרך מהצלחת ונעצרו לחניה על החולצה יוסרו בקלות עם תוספי כביסה סנו קל כבס או סנו אוקסיג'ן.

כתמי שמן- כתמי שמן עשויים להיות עקשנים לעיתים, להסרתם חשוב להבטיח מגע של החומר הפעיל בכתם עצמו. ניתן להסיר בקלות כתמי שמן ושומן על ידי מריחת נוזל כלים, ג'ל להסרת כתמים או ג'ל כביסה ישירות על הכתם.

כביסה צבעונית. ShutterStock
"תאונות כביסה"? נסו את סנו מקסימה מיקס אנד ווש/ShutterStock

כתמים שנוצרו כתוצאה ממעבר צבעים מכביסה כהה לבהירה- למרות שרובינו מפרידים כביסה צבעונית בהירה מכהה, לעיתים משתרבבת לערימת הכביסה הכהה חולצה בהירה שנצבעת במכונה. לפעמים בגד שחשבנו שאינו מוריד צבע בכביסה מכתים את שאר הבגדים בעת הכביסה. מכתמים מסוג זה אפשר להמנע. כביסה עם ג'ל כביסה המכיל רכיב המונע מעבר צבעים כדוגמאת סנו מקסימה מיקס אנד וואש – לכבס בלי להפריד, מונע כתמים אלו ואף חוסך את מיון הכביסה הצבעונית.

תוכן פירסומי בשיתוף חברת סנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully