וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רק נראה בדובאי: הצצה לפנטהאוז של דונלד טראמפ

המועמד המוביל של מפלגת הרפובליקנים בארצות הברית חי בלב מנהטן, בפנטהאוז שנראה כמו ארמון מפואר מהמאה הקודמת. דונלד טראמפ מאוהב בצבע המוזהב ובלוק המצועצע. מעניין איך הוא מתכוון לחיות בבית הלבן

צילום מסך

בזמן שהמועמד המוביל מטעם מפלגת הרפובליקנים מניע גלגלים במרץ לקראת המרוץ לנשיאות, אנחנו מצאנו את הזמן להציץ לסביבת המגורים שלו והתוצאה: לוק נוצץ כאילו היה ארמון בדובאי, שלא לומר מצועצע וצעקני מדי. אז נכון, לדונלד טראמפ יש ערימות של מזומנים, נכסי נדל"ן, מניות וחברות. בשנת 2015 העריך מגזין פורבס את הונו ונכסיו של טראמפ בסכום של 4.5 מיליארד דולר.‏ ועדיין, הרי לכם ההוכחה הברורה ביותר שכל אלה אינם קונים טוב טעם.

הבית המפואר והפומפוזי שטראמפ מתחזק יחד עם רעייתו מלאניה שוכן בניו יורק. בלב מנהטן, בשדרה החמישית בקומה ה-66. הוא משקיף לסנטרל פארק ונהנה מקו מנוף של קו הרקיע המדהים של העיר. עלותו של הפנטהאוז החולש על שלושה מפלסים מרווחים במיוחד כ-100 מיליון דולרים.

הרעיון העיצובי של טראמפ הוא מעין השראה שנלקחה מארמון ורסאי. הדייר, כצפוי, מדמיין שהוא מלך בשגרה היום יומית שלו. הכל מוזהב בביתו הפרטי, מעוטר ועשיר בפרטים. לא תמצאו בפנטהאוז הזה פינה ריקה או אנמית חלילה. כי על עיצוב אוורירי, קליל, מרענן לא שמעו פה. התקרות מצוירות בציורים של סצנות מהמיתולוגיה היוונית, השנדליירים עשויים קריסטלים עצומים הכוללים מאות אבנים יקרות, הרהיטים בסגנון הרנסנס ואר דקו, הקירות עשויים שיש ויש גם עמודים שמדמים את החדרים לארמון של ממש.

טראמפ שמוגדר כאחד המיליונרים המוכרים בעולם, כנראה מאוד אוהב את הזהב שמקיף אותו. זה הצבע שאיתו הוא רוצה להתעורר בבוקר ולישון איתו בלילה. השאלה הגדולה היא איך ייפרד לשלום מכל ההוד וההדר הזה לטובת הבית הלבן שנראה הרבה פחות יוקרתי?

עוד בנושא:

הפנטהאוז של דונאלד טראמפ במנהטן. דיילי מייל, צילום מסך
ההשראה: ארמון ורסאי. התוצאה: לוק מצועצע מדי/צילום מסך, דיילי מייל
דונלד טראמפ ואישתו. GettyImages
טראמפ ומלאניה בריאיון בביתם עם ברברה וולטרס/GettyImages
הצצה לבית של דונאלד טראמפ. יוטיוב, צילום מסך
עסוק במרוץ. טאמפ המועמד המוביל מטעם הרפובליקנים בארצות הברית/צילום מסך, יוטיוב
דונלד טראמפ ואישתו מלאניה. GettyImages
טראמפ והאישה שאיתו מאלניה. האם זאת תהיה הגברת הראשונה של ארצות הברית?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully