וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלונית 2.0: כאן קים קרדשיאן מתאוששת

הסוויטה שבו קים קרדשיאן מתאוששת אחרי לידה מאובזרת עד הפרט האחרון. יש אפילו מיני בר עם מיצים טבעיים ועיצוב פנים שמשרה אווירה מרגיעה

מערכת וואלה!

בשעה טובה ומוצלחת קים קרדשיאן וקנייה ווסט התחדשו בבן זכר. האיוונט המכונן הזה התרחש בשבת האחרונה ועכשיו, יש לנו הזדמנות להציץ לחדר שבו מתאוששת היולדת. מדובר בסוויטה מפוארת בבית החולים סידרס- סיני שבלוס אנג'לס, המתומחרת ב-4,000 דולרים ללילה. היא כוללת שלושה חדרי שינה, שני חדרי רחצה ובהם אמבט גדול ונוח לאימא הטרייה יש גם חלוקים מפנקים, דולה אישית ושירות של ארוחות מיוחדות. חלק מהסוויטה מחופה בפרקט מחומם ובחלק שטיח נעים לכפות הרגליים, ספות וכורסאות לרווחת המבקרים. עיצוב הפנים מאופיין בנגיעות רכות של צבע אדום משמח ותאורה שקועה לאווירה נעימה. החדר מאובזר כמובן במסך טלוויזיה גדול, מיני בר ובו מיצים טבעיים ואם קרדשיאן רק תבקש יתייצבו פה מעצב שיער ומניקוריסטית. רק נציין שבסוויטה מסוג זה מתאוששות עוד אימהות זוהרות ביניהן, ויקטוריה בקהאם, ג'סיקה סימפסון ופנלופה קרוז. עכשיו נותר רק להמר על שמו של הרך הנולד.

עוד בנושא

הסוויטה שבה קים קרדשיאן מתאוששת אחרי לידה. דיילי מייל, צילום מסך
הסוויטה שבה קים קרדשיאן מתאוששת אחרי לידה/צילום מסך, דיילי מייל

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

הבית של קים קרדשיאן וקנייה ווסט. ספלאש
ההורים הטריים מתכוננים לבן זכר/ספלאש
הסוויטה שבה קים קרדשיאן מתאוששת אחרי לידה. דיילי מייל, צילום מסך
נגיעות אדומות ותאורה שקועה בסוויטת ההתאוששות/צילום מסך, דיילי מייל
הסוויטה שבה קים קרדשיאן מתאוששת אחרי לידה. דיילי מייל, צילום מסך
בית החולים שבו יולדות אמהות זוהרות נוספות. סידרס-סיני בלוס אנג'לס/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully