וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובלילה בלילה: ספר חדש של עיצובים לחדר השינה

24.11.2015 / 14:08

ספר חדש שנולד משיתוף פעולה בין עמינח ואורלי רובינזון מציע רעיונות מגוונים לעיצוב חדר השינה. בין המעצבים שאחראים על העיצובים אפשר למצוא גם את רונית יודקביץ שפצחה לאחרונה בקריירה שניה

ספר שינה חדש מבית עמינח. גלעד רדט, שי אדם,סיון פרג',
מיטה בעיצוב אורלי רובינזון/גלעד רדט, שי אדם,סיון פרג'

תמיד רציתם חדר שינה כמו בז'ורנלים? חדר מעוצב ומפנק שישמש כמקום מפלט וישרה אווירה קסומה? גם אם מצאתם את חדר החלומות שלכם תוך כדי עלעול בספרי עיצוב ומגזינים, ספק אם הפכתם את החלום למציאות. רשת עמינח כנראה הקשיבה לרחשי ליבכם וכעת, היא משיקה ספר עיצוב חדש, "מעצבים חדרי שינה", שמבטיח לעשות לנו את החיים הרבה יותר פשוטים ומעוצבים. הבשורה המהפכנית- את מרבית העיצובים שמופעים בספר תוכלו לרכוש ברשת.

בחודש הקרוב, רשת עמינח בשיתוף אורלי רובינזון, כותבת ספרי עיצוב ואדריכלות ישיקו ספר עיצוב חדש תחת השם "מעצבים חדרי שינה". מיטב המעצבים והאדריכלים בישראל הוזמנו לחלום ולעצב את חדר השינה האולטימטיבי. הספר מציג קולקציות של חדרי שינה פרי עיצובם. אבל זה לא נגמר כאן, העיצובים תורגמו באמצעות מחלקת הפיתוח של עמינח לקולקציה של חדרי שינה מעוצבים, נוחים ועדכניים. כל לקוח יוכל לבחור את המוצר המתאים עבורו ולהתאימו באופן אישי. "שיתוף הפעולה הזה יצר קולקציה יוצאת דופן לצד ספר אינטימי ומרגש. הקולקציה שבנינו יחדיו לוקחת את חוויית השינה צעד אחד קדימה ומציעה סגנונות עיצוב ייחודיים, עולמות השראה מפתיעים, חומרי גלם איכותיים והרבה הרבה יצירתיות", מספר רוני שוורץ, מנכ"ל הרשת.

ברשימת המעצבים ששיתפו פעולה עם הפרויקט האמור נמנים דנה אוברזון, עדי סמט, נירית פרנקל, אורלי רובינזון ואפילו רונית יודקביץ שנכנסה בשנה האחרונה לתחום הלבשת הבית. דנה אוברזון לדוגמה עיצבה מיטה שנראית כמו כרית גדולה כאשר רגליה נעשו כרגלי פסנתר עם פקקים מפליז. "לבוא למיטה הזו, זה כמו לבוא הביתה. למשהו נעדר פינות שמקבל אותך ברכות", מסבירה אוברזון. עכשיו רק נותר לכם להחליט מי תרצו שיעצב לכם את חדר השינה מבלי שתצטרכו לשכור את שירותיו.

הקולקציה והספר יהיו זמינים לרכישה בחנויות הרשת.
מחיר הספר: 119 שקלים

עוד באותו נושא

ספר שינה חדש מבית עמינח. גלעד רדט, שי אדם,סיון פרג',
מיטה בעיצוב דנה אוברזון/גלעד רדט, שי אדם,סיון פרג'
ספר שינה חדש מבית עמינח. גלעד רדט, שי אדם,סיון פרג',
מיטה בעיצוב עודד שטרן מיראז'/גלעד רדט, שי אדם,סיון פרג'
  • עוד באותו נושא:
  • חדרי שינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully