וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס הום, מאחורייך! זארה הום בדרך לארץ

23.11.2015 / 13:31

זארה הום מתכננת לפתוח חנות דגל לעיצוב הבית בקניון גינדי בתל אביב. אם אכן מותג העיצוב שנחשק ברחבי העולם ינחת כאן בקרוב- הוא צפוי לטלטל את השוק המקומי

צילום מסך

(בווידאו: קטלוג זארה הום 2015. האם יתאים לבית הישראלי?)

שחקנית חדשה וחזקה במיוחד צפויה להיכנס בקרוב לשוק חנויות כלי הבית בישראל. רשת "זארה הום" מניעה גלגליה ובקרוב תעשה עלייה, כשבימים אלה גורמים בכירים של החברה בוחנים אפשרות לפתיחת חנות דגל בקניון גינדי, שיפתח במהלך השנה הקרובה בתל אביב. החנות, שככל הנראה תחלוש על שטח של 4,000 מ"ר תהווה גם כמתחם אופנה של זארה. המושכים בחוטים הספרדים של החברה הבינו שהצרכן הישראלי הוכיח את עצמו והוא כבר בשל לחנות שתציע פריטים להלבשת הבית.

היצע המוצרים בחנויות זארה הום כולל מוצרי טקסטיל לרבות מפות, מצעים, גופי תאורה, כלי אוכל, אביזרים למטבח, כריות נוי ואפילו פיג'מות ונעלי בית. זה המקום לציין, שהמתחרים הישירים של המהלך המסחרי האמור בישראל יהיו פוקס הום, גולף אנד קו ואפילו איקאה, שמציעה את אותם הפריטים בדיוק ופונה לאותו קהל יעד. זארה הום, שנחשבת לחנות כלי בית פופולרית ברחבי העולם כוללת למעלה מ-400 חנויות בגדלים שונים הפזורות ב-44 מדינות. גורמים מקורבים לחברה מסרו כי המחירים של זארה הום בישראל יהיו דומים למחיריהם בחנויות האחרות בעולם. הפערים ביניהם יכללו הפרשי שערים, מע"מ ושינוע, כמו פרטי הלבוש של החברה. הצרכן הישראלי צריך לזכור שהשינוע של כלי בית יקר יותר משמלות ונעליים.

נכון לעתה, מעורבים בהבאת זארה הום לארץ מציינים כי "שום דבר לא סגור ולא חתום". לנו נותר לקוות שהספרדים לא יחטפו רגליים קרות כמו הרשת האמריקנית לעיצוב הבית Crate&Barrel שהבטיחה לעשות עלייה ב-2013 ומאז, נעלמו עקבותיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצרכן הישראלי הבשיל למוצרי זארה הום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי אוכל ומטבח בלוק מעודכן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלל של מוצרי טקסטיל ממצעים ועד כריות נוי/מערכת וואלה!, צילום מסך
קטלוג 2015 של זארה הום. יוטיוב, צילום מסך
בקרוב אצלנו/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully