וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסביות מול הומואים: מי יבנה שידת איקאה בפחות זמן?

22.11.2015 / 11:39

תחרות שנערכה בין זוג לסביות לזוג הומואים בחנה את מאזן הכוחות. מי יצליח לבנות שידה של איקאה בפחות זמן? התוצאה מפתיעה

יוטיוב

הגיע הזמן להעמיד כמה סטריאוטיפים למבחן: למי יש ידיים טובות יותר בכל מה שנוגע לבנייה ועיצוב הבית, להומואים או ללסביות? באתר באזפיד החליטו לבדוק, באופן לא מחייב, את ההנחה הרווחת שללסביות יש כישורים טכניים טובים יותר מאשר להומואים - ונתנו לזוג נשים וזוג גברים להתמודד עם אתגר אולטימטיבי של הרכבת של רהיט מאיקאה. מי יצליחו להעמיד את הארונית הזו על הרגליים קודם?

צוות האתר נתן לכל אחד מהזוגות את אותה השידה באריזה המקורית עם הקצבה של שעת עבודה על ההרכבה בהתאם להוראות המצורפות לכל רהיטי איקאה המפורקים. רצינות התחרות, כאמור, בינונית - אבל הזוגות יצאו לדרך נמרצים, כאשר ההומואים הודו כבר בתחילת המירוץ שהם בעמדת נחיתות: "הן יוכלו לבנות מסביב לנו חדר שלם בזמן שאנחנו רק נתחיל לעבוד על הרהיט הזה", אחד מהם. בהמשך, הציע האחר, כאשר הוא מגלה שהברגים, איך לא - הורכבו לא נכון - להעתיק מהבנות.

אבל רהיטי איקאה כפי שרהיטי איקאה, נוטים להתפרק בקלות - וכנראה בקלות יתרה כאשר עובדים עליהם בלחץ של זמן. מכת פטיש לא נכונה ביקעה לשניים את אחת מקורות לוח הסיבית של השידה של הבנות, והלוח האחורי הדקיק של השידה התפרק לשניים בהרכבה לא זהירה. מכת פטיש אחרת אפילו גרמה לפציעה קטנה של אחת מהן ביד, ולירידת המורל לכמה רגעים. בעוד הבנות מתקשות - הבנים התקדמו, יותר נכון, אחד מהם - כאשר השני העדיף להשתעשע.

עם שריקת הסיום הסתבר שלסביות, לפחות אלה שנבחרו לייצג את הנשים בתחרות של באזפיד, לא הביאו כבוד של ממש: הן הספיקו להרכיב את המסגרת באופן חלקי ומגירה אחד בלבד, בעוד ההומואים השלימו כמעט את המסגרת כולה ואת כל המגירות. "אני מאוד מאוכזבת שלא הצדקנו את הסטריאטיפ, אני לא אשקר", אמרה אחת. השנייה לקחת את הדברים קצת יותר בקלות: "האמת, אני לגמרי מרוצה מעצמי". חצי מצמד ההומואים סיכם: "תכלס, לא עשיתי כלום. אם זה היה תלוי רק בי אז שום דבר לא מזה היה מורכב, ופשוט הייתי יוצא מפה ושואל - איפה הוודקה?".

עוד באותו נושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully