וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעצבים שדואגים לחיוך שלכם

1.12.2015 / 14:06

צמד המעצבים הישראלים אסתר וטל מור סיני עיצבו מברשת שיניים מיוחדת. עכשיו, הם מנסים להיכנס לשוק הרווי והקשה הזה

יח"צ - חד פעמי

אנחנו פוגשים אותן על הבוקר ורגע לפני שאנחנו הולכים לישון. הן ממתינות בנאמנות בסביבת הכיור ודואגות שיהיה לנו חיוך נקי ומצוחצח. מברשות השיניים תופסות חלק משמעותי משיגרת הטיפוח היומית שלנו, ובשל הצורך שלהן להיות זמינות הן תופסות מקום מרכזי וגלוי בסביבת הכיור. אבל בואו נודה על האמת, הן לא אלמנט שאנחנו גאים להציג. בסופו של דבר, הן תופסות מקום נכבד מהשטח הנדל"ני היקר בסביבת הכיור וכל המאמצים לעלות את זה יפה מסתיימים בכוס או כלי ששוחות בו מברשות שיניים זוהרות ועתירות אפקטים.

צמד המעצבים בחיים ובעבודה, אסתר וטל מור סיני, לקח את העניין לתשומת ליבו והחליט לפתח מברשת שיניים בעיצוב מנימליסטי. הוא בוגר ומרצה בבצלאל במחלקה לעיצוב תעשייתי, היא בוגרת המדרשה לאמנות בית ברל. "העמידה מול קיר מברשות השיניים ברשתות הפארם תמיד מזכירה לי את חווית הקנייה שיש בעמידה מול קיר נעלי הספורט", משתף מור סיני. המותג שפיתחו נקרא "שן" והוא מיועד לאנשים שמעריכים עיצוב עדכני ונקי כלשונם. כעת, בני הזוג מגייסים מימון דרך הקייק סטרטר כדי לחולל מהפך בעיצובה של מברשת השיניים. ואולי סוף סוף נוכל ליהנות ולהתגאות בנוכחותה.

המברשת החדשה מגיעה כסט, ביחד עם לוחית מתכת צבועה המתחברת לקיר חדר האמבטיה. ניתן לבחור מתוך מגוון צבעים וצורות של לוחיות. המברשת מתמגנטת ללוחית בקלות ומוצגת לראווה על הקיר ובכך, מייצרת מופע חדש ומעניין. הלוחית ניתנת להצמדה לאריחי האמבט, לזכוכית או למראה על ידי דבק חזק ומיוחד הניתן להסרה בקלות במידת הצורך ללא השארת כל סימן.

החומרים מהם עשויה המברשת ושאר חלקי הסט הם באיכות גבוהה ומותאמים לתפקוד בסביבה רטובה. חלק ניכר מתהליך הפיתוח התמקד באיכות ועוצב בהתאם להמלצות ה- ADA ארגון רפואת השיניים האמריקאי.

למה דווקא מברשת?
"הכל התחיל כמו הרבה פרוייקטים עיצובים. כשעברנו דירה ועיצבנו את החלל הפנימי- התבאסנו ממברשות השיניים שלנו. זה בא לענות על צורך שלנו והבנו שהוא קיים גם אצל הרבה אנשים אחרים. כשעומדים מול קיר מברשות השיניים בפארם הכל נראה אותו דבר- כולן צעקניות מלאות אפקטים וצבעים ושילובי חומרים. לא מצאנו שום דבר שהוא רגוע או צנוע או מתאים לסגנון שלנו. החלטנו לעצב מברשת שנהיה גאים להשתמש בה, להציג אותה ושהיא תהיה חלק מהסגנון העיצובי שלנו. בתהליך הפיתוח נולדה המחשבה על תליית המברשת- שהיא תוצג בצורה ראוייה.

"מלבד הפן האסתטי, זה פותר בעיות שקשורות להיגיינה- כששמים מברשות שיניים ביחד באותה כוס מצטבר לכלוך בתחתית הכוס ובידית של המברשת שיניים. ובנוסף, המעמד התלוי משחרר מקום יקר ערך בסביבת הכיור. שמנו לב שתמיד בצילומים מקצועיים של חדרי רחצה מעלימים את מברשות השיניים. בתור מעצב התפקיד שלי הוא לרדת לרזולוציות כאלה כדי שתהיה חלק מעיצוב החלל".

מה הסיפור של העיצוב הספציפי?
"מדובר בגישה מודרניסטית שמגיעה מתוך המונח Form Follows Function' שתבע האדריכל לואיס סאליבן. הצורה נובעת מהתפקוד הצפוי של האובייקט. הרצון הוא להשיל את כל העומס והשאיר את ההכרחי. בעקבות המחקר שערכנו גילינו שכל שילובי הצבעים והבירוטכניקה במברשות השיניים הן בעיקר גימיקים שיווקיים. לא מצאנו שום קשר בין הפרמטרים שמכתיבים את איכות המברשת לנראות של המברשות הקיימות. מבחינתינו, דווקא הדברים היותר פשוטים משדרים משהו מאוד רפואי. זה התחיל משם- מברשת פשוטה שלא מתביישת בפשטות שלה".

מה הלאה?
כרגע גייסנו כ-30% מהסכום דרך קייק סטארטר ויש לנו עוד דרך ארוכה. מבחינתינו, זו פלטפורמה שמאפשרת לנו לגייס כספים מבלי להסתמך על משקיע. ובנוסף, זה מאפשר לבדוק את המוצר והתגובה למוצר. זה חודש מאוד מרוכז שבו אנחנו אוספים מידע ומניעים את התהליך. המחשבה היא להתקדם ולהתפתח לתוך התחום הזה של מוצרי היגיינה- כמו מברשת לפעוטות וילדים וכו"'.

מחירים: מברשת ומתלה החל מ-12$; חבילה זוגית החל מ-21$

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכלי שפותח לנו את היום ומסיים לנו אותו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתטיקה נגישה בסמוך לכיור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחשבה פרקטית של המעצבים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה פשוט תלוי על הקיר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם מקום למשחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully