וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאדידס ועד קוקה קולה: האנשים שמעצבים את ביתם כמו המותגים המוכרים

18.11.2015 / 14:38

מה הייתם אומרים אם השכן שלכם היה מקשט את ביתו בלוגו של אדידס או לואי ויטון? זו לא שאלה היפותטית. יש אנשים שמוכיחים את טירופם למותג האהוב עליהם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית שהפך עריירה מנומנמת בליטא לאטרקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוהבי המותגים, בדרך כלל, מביעים את אהבתם ברכישת מוצרים של המותג המועדף עליהם. במקרים קיצוניים יותר, גילויי האהבה יתבטאו בקנייה מופרזת ואובססיבית של כל מה שיש למותג להציע. אבל מסתבר שיש כאלה שלוקחים את חיבתם למותגים צעד אחד קדימה ומקדישים לשם כך את ביתם.

תקראו לזה שיגעון או הערצה מוגזמת אבל בני הזוג מעיירה קטנה ומנומנמת בליטא החליטו להיות מקוריים ולצבוע את משכנם בלגו של המותג - אדידס. לפי האתר, Delfi, הצמד בחר לצבוע את ביתם כמחווה למותג האהוב עליהם עוד משנות ילדותם. למרבה ההפתעה, הבית הפך לאטרקציה התיירותית הכי מפורסמת באיזור. אם אתם תופסים את הראש בחוסר אמונה כדאי שתדעו שהם לא לבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבה ותיקה של בני הזוג למותג הספורטיבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

משכנה של הלו קייטי

בעוד שרובינו יסתפקו בשילוב פריט ורדרד אחד של החתולה הכי מפורסמת ביקום (בחדר הילדים). דיירו של האחוזה הבאה בשנגחאי, סין לא הסתפקו בכך שפנים הבית נצבע בצבעים ורדרדים ורוהט בפרטי ריהוט של החתולה המתקתקה. חזית ביתם העצום הוקדש גם הוא למותג הורדרד כאשר דיוקנה של החתולה מתנוסס בכניסה והסרט שבשערה מחפה את הצד הימני של הבית.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאן גרה בכיף הדמות המתוקה ועוד כמה בני משפחה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסלון של המשפחה בשנחאי נראה להם טבעי לגמרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקאסה של לואי ויטון

הלוגו של מותג האופנה לואי ויטון עוצב בסוף המאה ה- 19 כאמצעי למנוע זיופים של המזוודה המפורסמת. באופן אירוני, כיום נחשב למותג שזוכה להכי הרבה זיופים בהיסטוריה של אופנה. הבית ששוכן במקסיקו ללא ספק שובר את כל הכללים – דייריו החליטו להעמיק את אהבתם למותג הצרפתי ולקרוא לו בית. הבית הפך לויראלי הודות לפייסבוק, התמונות שהציפו את הרשת החברתית נשלחו לבלוג Hazme El Chingado Favor שפרסם אותם. שימו רגע את הטירוף בצד ותודו שהעובדה שמישהו עמל וקישט את הבית כולו בלוגו- זה די מרשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדיירים שמשוגעים על מותג האופנה הצרפתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברברי בשביל הכיף

מה גרם לאמן הנורבגי, Jans Werner, להשקיע אלפי יורו בגלונים של צבע ולהקדיש מספר שבועות מחייו כדי לצבוע את ביתו בדיוק לפי הדוגמה של המותג האנגלי, ברברי? חזית הבית שהיה בעבר שירותים ציבוריים נצבע על ידיו בדוגמת המשבצות הייחודית של המותג שהפכו לסמלו המסחרי. בראיון שנערך על ידי ה- dailymail סיפר האמן שהמהפך הממותג הוא חלק מרצונו להפוך את הבית למקום מפגש עבור אנשים שמחים, אוהבי אמנות ושוחרי שלום. הרעיון היכה בו יום בהיר אחד והתחיל במחשבה שזה יהיה מהנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית של האמן הנורווגי ג'אנס וורנר נראה כמו עטוף בטקסטיל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משמח אנשים ומשמש לשיחי תרבות ואמנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוקה קולה בלי גז

האסם שלפניכם נמצא בכפר שנושא את שמה של בירתנו ג'רוזלם, אלא שהוא נמצא במדינת אוהיו שבארצות הברית. זר כנראה לא יבין זאת, אבל בחבל ארץ שעוסק כולו בחקלאות יש אסמים רבים וכפי שלמדנו מאתרו של סקוט הוגן, יש באיזור מנהג לצבוע ולקשט את האסם המשפחתי. הוגן, שבשמו המקצועי נקרא- אמן האסם, מגיע לבתי הלקוחות ומעניק לכל אסם את המראה שבעליו חפץ בו. האסם הזה עוצב כפי שהלקוח ביקש על פי המשקה האהוב והמתוק - קוקה קולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האסם הכי מתוק באזור ג'רוזלם שבאוהיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully