וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ארט: יצירות אמנות עד הבית שלכם

תוכן שיווקי

13.11.2015 / 9:48

אוהבים אמנות? חסרה לכם בבית קולטורה על הקירות? הגעתם למקום הנכון. וואלה! ארט היא פלטפורמה חדשה המספקת יצירות אמנות של יוצרים ישראלים, ותיקים וצעירים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איש גורדון, פלונטר רומנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואלה!ארט היא יוזמה שנולדה מתוך תשוקה לאמנות, אסתטיקה ויופי השמה לה למטרה להפוך את האמנות לנגישה לקהל הרחב. אנו מאמינים כי כל אחד יכול ליהנות מאמנות בביתו, ולא רק במוזיאונים ובגלריות.

בוואלה!ארט תמצאו מאגר גדול של יצירות אמנות המתעדכן בתדירות גבוהה במגוון טכניקות אמנותיות: ציורי שמן, ליטוגרפיות, פסלים, צילומים ויצירות מקוריות של אמנים מבטיחים. וואלה!ארט, מציעה מבחר ענק של יצירות אמנות- ליטוגרפיות וציורי שמן, במחירים מפתיעים החל מ- 230 שקלים (למשל, של הצייר נחום גוטמן) כאשר הן מוצעות במחיר השקה מיוחד של 290 שקלים כולל מסגרת ועד 9,900 שקלים (ליטוגרפיות נדירות של האמן היהודי הבינלאומי מארק שאגאל).

העבודות המוצעות באתר נבחרות בקפידה, במקצועיות ומכוונות למגוון קהלים תוך שמירה על סטנדרט גבוה ומוקפד.

ציורי השמן המוצעים באתר מצוירים על ידי אמנים מקצועיים מכל העולם בצבע שמן על בד קנבס, הם מוצעים בגדלים שונים ומגיעים ארוזים ומוכנים לתלייה. באתר, תמצאו ציורי אווירה יפים לבית במחיר שווה לכל כיס.

הליטוגרפיות המוצעות באתר מציעות מהדורות מוגבלות של יצירות של גדולי האמנים הישראלים והבינלאומים כגון מנשה קדישמן, ראובן רובין, מארק שאגאל ועוד. הליטוגרפיות מוצעות במהדורות מוגבלות בחתימתו של האמן. בנוסף, הליטוגרפיה מגיעה ממוסגרת במסגרת מיוחדת בצבעי זהב וכסף. ניתן לבחור באתר את המסגרת הרצויה ללקוח.

ליטוגרפיות הן מדיום אמנותי בעבור יצירות אמנות מקוריות. מדובר בהדפס של יצירה שנעשתה על ידי לוח אבן או מתכת. למעשה, מדובר ביצירה בפני עצמה, חתומה וממוספרת על ידי האמן. היצירות האלו, בניגוד לעבודות מקוריות של שמן על בד, הן במחירים שווים לכל נפש. ציור שמן על בד של מנשה קדישמן או ראובן רובין שוויים מאות אלפי שקלים, ולפעמים מיליונים! הליטוגרפיה מאפשרת לכל אחד להרשות לעצמו קדישמן בבית. מלבד ערכן הכלכלי, ליטוגרפיות הן פריט עיצובי שיכול לשדרג כל חלל בבית ובמשרד. הליטוגרפיות קלילות וקלאסיות, לא כבדות מידי כמו ציורי שמן ונותנות תחושה מאווררת ומודרנית בבית.

הצילומים המוצעים באתר הם פרי יצירתם של אמנים ישראלים מקצועיים ומנוסים, שקולטים במצלמותיהם רגעים רומנטיים, קסומים וייחודים, ללא פילטרים או התערבות דיגיטלית. הצילומים מודפסים על נייר אמנותי איכותי, חלקם מוצעים במספר גדלים.

במדור האמנות החדש תמצאו יצירות של אמנים ישראלים מבטיחים במדיומים מגוונים, מודרניים ובמחירים שווים לכל כיס – החל מציורי שמן על בד מקוריים ויחודיים, ציורים דיגיטליים על קנבס, רישומים מיוחדים בפחם ועוד.

טעימה קטנה על האמנים המוצגים באתר וכיצד להתאים את יצירותיהם לבית ולמשרד:

נחום גוטמן: הצייר התל-אביב האולטימטיבי, יצירותיו קלאסיות אך שומרות על עכשוויות, כיוון שהן קלילות אווריריות, בצבעים פסטליים עדינים. את סגנונו של גוטמן אפשר להגדיר כמודרני, יצירותיו אהובות על כל גיל, מזוג צעיר תל-אביבי ועד לאנשים בוגרים אוהבי ארץ-ישראל הישנה והטובה.

רפי פרץ: צייר נאיבי שיוצר בממדים פנורמיים גדולים. העבודות שלו מלאות בצבע, קצב, אופטימיות ושמחה. מתאים מאוד למי שמחפש יצירה לתלות על קיר שלם בסלון, מעל הספה. יצירותיו אהובות במיוחד על התל-אביביים.

איש גורדון: אמן רב-תחומי מוכשר מבטיח, אחד מחלוצי ז'אנר הציור הדיגיטלי בעולם. היצירות שלו הן חושניות, סקסיות וסופר-מודרניות, ססגוניות ומלאות בצבע, חלקן מופשטות או מאזכרות גוף אנושי. היצירות של גורדון מתאימות בעיקר לבית צעיר או צעיר ברוחו.

מנשה קדישמן: כמובן שאי אפשר לדבר על אמנות ישראלית מבלי לציין את מנשה קדישמן שהלך לעולמו במאי האחרון והשאיר מורשת אמנותית עשירה של יותר מ-60 שנה. בוואלה! ארט תמצאו את הסגנון המזוהה והמוכר ביותר של קדישמן – דיוקנאות הכבשים שהפכו לסמלו המסחרי. למה קדישמן צייר כל הזמן כבשים? קדישמן היה בעברו רועה צאן, כך גם כאמן, הוא ראה את עצמו כמורה, מדריך ורועה, הוא האמין שלכל כבשה יש את הייחודיות שלה. אף כבשה של קדישמן לא דומה לשנייה. רבים מחפשים את הכבשים של קדישמן כי הן הפכו לסמל ישראלי, רבים רוכשים מתנות לקרובי משפחה בחו"ל כי יש משהו מאוד ישראלי בכבשים האלו. הכבשים של קדישמן נותנות תחושה של שורשיות וביתיות, חיבור לאדמה ולטבע.

לאתר וואלה! ארט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רפי פרץ, חוף הים של תל-אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחום גוטמן, מחווה לגימנסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחום גוטמן, נערות על המרפסת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנשה קדישמן, כבשה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אמנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully