וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לבנה בחומה של הפינק פלויד

1.11.2015 / 14:33

גיטריסט פינק פלויד - דיוויד גילמור, רוכש בית חדש ומיוחד במינו שהיה בעבר בית מרחץ ויקטוריאני

הבית של דייויד גילמור. דיילי מייל, צילום מסך
בניין עם עבר רטוב/צילום מסך, דיילי מייל

גיטריסט להקת "פינק פלויד" דיוויד גילמור ואשתו פולי סאמסון מתכוונים לקחת על עצמם פרויקט עיצוב-מחודש ושאפתני ולהפוך בניין עתיק ששימש בעבר כבית מרחץ ויקטוריאני לבית מגורים משפחתי נוצץ ויוקרתי. השניים, ניסו לרכוש את הנכס בעבר ולהחזיר לו את ימי הנוצצים כבית מרחץ מקומי, אבל היום כבר יש להם עבורו תכניות אחרות.

כוכב הרוק בן ה-69 ואשתו רכשו לאחרונה את הנכס הנוצץ אשר נבנה לפני יותר מ-120 שנה וממוקם בעיר הוב הסמוכה לברייטון, במחוז מזרח סאסקס באנגליה. סכום הרכישה נותר דיסקרטי, והעסקה נעשתה לאחר שיזם נדל"ן מקומי כשל שוב ושוב בניסיון להרוס את הבניין ולבנות במקומו בניין דירות. היסטוריונים בריטים מתארים את המבנה הייחודי כשריד הארכיטקטוני האחרון לתקופה בה ברייטון והוב משכו אליהם המוני תיירים לטובת תיירות מרפא בבתי רחצה מקומיים של מים מלוחים עם סגולות רפואיות.

הבניין בן השלוש הקומות נמצא לא רחוק מהמקום בו מתגוררים כיום בני הזוג, בסמוך לחוף הים. גילמור, אשר שוויו מוערך ב-85 מליון פאונד, מחזיק באזור גם בסטודיו פרטי שבו הקליט חלק מהאלבום האחרון שלו שיצא השנה.

יזם הנדל"ן אמר לעיתונות המקומית כי בני הזוג פנו אליו לראשונה לפני שש שנים וביקשו לרכוש את הבניין שעומד כיום נטוש, אולם הוא לא היה מוכן למכור את הנכס באותה העת. הוא החליט למשוך את ידיו מהפרויקט בחודש מרץ האחרון לאחר שהתוכניות האחרונות שהגיש, אשר תכננו להפוך את המבנה לבלוק בן ארבע קומות ובו שמונה דירות יוקרה - נדחו על ידי הרשויות בפעם ה-20.

"הבנתי שאני פשוט עושה את אותו המסלול שוב ושוב", אמר. "בהתחלה לא הבנתי שיש כל כך הרבה אנשים שמתנגדים לרעיון שלי בנוגע למבנה. אבל אם אנשים לא רוצים כזה נכס מרגש על חוף הים, אז אין לי ברירה אלא להתרחק ממנו". הוא הוסיף ש"לפני שש שנים בני הזוג התכוונו להפוך את הנכס למרכז ספא, אבל עכשיו הם מתעניינים יותר בהפיכה שלו לבית משפחתי עבורם".

דיוויד גילמור. GettyImages
לדיוויד גילמור יש חוש לנדל"ן/GettyImages
הבית של דייויד גילמור. דיילי מייל, צילום מסך
הרבה עבודה בנכס החדש ישן/צילום מסך, דיילי מייל
הבית של דייויד גילמור. דיילי מייל, צילום מסך
עמד נטוש ומוזנח במשך שנים/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully