וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושה של אירופה: שכורה ביפו

28.10.2015 / 13:50

הפעמונים מהכנסייה הסמוכה עושים תחושה של אירופה וכך, גם עיצוב הדירה השכורה הזאת. 5,800 שקלים לשטח של 80 מ"ר שנראים חלום

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
שטיח בהדפס גיאומטרי משדרג ומקפיץ את העיצוב. מבט לסלון/דרור עינב

לאן הגענו
רחוב יהודה הימית ביפו, לדירת 2 חדרים בגודל 80 מ"ר.

כאן גרים
נאוה (29) ויוני (36). היא מעצבת גרפית ומנהלת את "המיתוגיה", סטודיו לעיצוב גרפי המתמחה במיתוג ועיצוב קונספט. "מה שמיוחד בעולם הזה הוא היכולת לקחת את הגרפיקה והיצירתיות לכמה מימדים שמשפיעים על חלל וחוויה. אני מייצרת קונספטים ומביאה פנטזיות לכדי מציאות". הוא משפיע בכיוונים אחרים ועובד למחייתו עם אוכלוסיות מיוחדות.

השניים הכירו לפני שנתיים באתר היכרויות ואחרי שני ניסיונות שלא צלחו, בפעם השלישית הם נפגשו. גלידה לא הייתה שם אבל רומנטיקה דווקא כן, שהובילה לזוגיות אותה ימסדו השניים תחת החופה ביוני הקרוב. "אנחנו מאוד מאזנים אחד את השני", הם מספרים "ודואגים תמיד שיהיה לנו טוב ביחד".

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
מאזנים אחד את השנייה. נאוה ויוני/דרור עינב

יגעת ומצאת
את מציאת הדירה מתארים בני הזוג כחוויה קוסמית נעימה. הם הגיעו אליה דרך מודעה באתר, רק כדי לגלות שבעליה הוא מרצה מוערץ מימי לימודיה של הדיירת. צירוף המקרים, נוסף על כך שתאריך הכניסה חל ביום ההולדת של נאוה, גרמו להם להבין שזה הבית המיועד.

הום סטיילינג
האלמנטים ששבו את לב הדיירים היו רצפת הפרקט, החלל המרווח וגופי התאורה המיוחדים. "כל מה שנותר לנו זה לעשות את הסטיילינג ולהכניס את "עצמנו" לדירה". ואכן, טביעת החותם שלהם בולטת כבר בכניסה, שם ממוקמת כוורת עמוסת חפצים ופריטים שמשקפים את אופיים וטעמם. פיתות יצוקות מקרמיקה שנעשו במסגרת תרגיל בלימודים, אוסף סרגלים ואפילו מטרונום- כלי נגינה שקיבלה הדיירת מאביה, הם רק חלק מהתפאורה שהופכת את הבית למלא אופי. בצדה השני של המבואה שולחן אוכל מעץ, שמשתלב היטב עם חמימות הפרקט ומשמש בו בעת כשולחן אוכל, כמו גם שולחן העבודה של נאוה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
שולחן עץ גדול מתפקד כשולחן אוכל, כמו גם פינת עבודה לנאוה/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
מואר, מרווח ונותן תחושה של בית. חדר השינה של בני הזוג/דרור עינב

בסלון, ביקשו הדיירים ליצור סגנון אקלקטי שיכלול רהיטים וחפצים שרכשו או אספו ושידרגו במרוצת הזמן. הפריט האהוב עליהם הוא שטיח בשחור לבן. את שולחן הקפה שניצב במרכזו, רכשו הדיירים באיקאה ושידרגו באמצעות צביעת המסגרת בזהב והוספת טפט עם דוגמת שיש. את המראה משלימים תיבת וינטג' לאחסון, כריות צבעוניות והדום שריפדו מחדש בבד דמוי עור המוסיף חמימות נעימה לחדר.

כיוון שבדירתם הקודמת חדר השינה היה חלק מגלריה צפופה, היה חשוב לבני הזוג ליצור בדירה הנוכחית חדר עם תחושת מרחב, שישדר אווירת מנוחה. מיטה גדולה עם אוסף כריות שעושה חשק להתכרבל, ואותיות מתכת שיוצרות על הקיר את המילה relax, בהחלט עונים על הרצון. שאר החפצים, גם הם תורמים לתחושה הביתית- ארון וינטג', שידה משוק הפשפשים וכיסא שנמצא ברחוב ורופד מחדש הם חלק מהם. מהחדר ישנה יציאה למרפסת קומפקטית ורומנטית שבני הזוג אוהבים לבלות בה. "פה זה הטיים אאוט שלנו יחד. יושבים פה בערב והפעמונים מהכנסייה הסמוכה עושים תחושה של אירופה", הם מספרים.

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
ספייס מרווח, רצפת פרקט וגופי תאורה מיוחדים שבו את לב הדיירים/דרור עינב

ההשקעה בפרטים הקטנים ניכרת גם במטבח, אותו בנו הבעלים בעצמם. רצפה מצוירת בעבודת יד מקורית מוסיפה קסם לחלל ומשתלבת היטב עם ארונות העץ והחלונות המעוטרים. גם כאן צץ לו סרגל, חלק מהאוסף של נאוה שתלוי על הקיר כקישוט. שני הדיירים נהנים לבשל כאן, גם בגלל העיצוב וגם בגלל האופן ספייס שמאפשר נגישות לפינת האוכל. "זה נחמד שזה פתוח לחלל האירוח, אפשר לתקשר בקלות עם מי שמגיע לבקר".

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
רצפה מצוירת בעבודת יד מקורית משתלבת היטב עם ארונות העץ/דרור עינב

מוציאים חוזה
שכ"ד- 5,800 שקלים בחודש. ארנונה- 500 שקלים לחודשיים. חשמל- 500 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"בגלל הפרקט, לכלוך לא בולט כאן ולכן אין אובססיה סביב נושא הניקיון", מתוודה נאוה. אחת לשבועיים היא עושה ניקיון יסודי ובין לבין השלמות. תפקידו של יוני בכוח הוא רחיצת כלים וכביסות.

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
המדף שלו והמדף שלה. ירקות ומילקי חיים בשלום זה לצד זה במקרר/דרור עינב

דו"ח מקרר
סל הקניות של הדיירים מתחלק לשניים, כשנאווה בצד של מוצרי מזון בריאים ללא סוכר וגלוטן, ואילו יוני חובב ג'אנק פוד. כחלק מאורח חייה שכולל תזונה נכונה, מרבה הדיירת לבשל, בעיקר מרקים ותבשילים המשלבים מגוון ירקות. במקרר שלהם חיים בשלום דרך קבע זה לצד זה, מוצרים כמו מילקי, נוטלה, פירות וירקות.

עתידות
בני הזוג מספרים כי השקיעו מאמץ מבחינה כלכלית על מנת לאפשר לעצמם את הדירה והיום הם קוטפים את הפירות. "אנחנו נהנים ממנה ברמה יומיומית, היא משמחת אותנו. אם אין שמחה במקום שאתה גר בו זה לא שווה את זה". בעתיד הרחוק הם שואפים לעבור לבית משלהם אך במציאות הישראלית לדבריהם, הם מבינים שזה עשוי לקחת זמן רב. בינתיים הם נהנים מהדירה ורוצים להישאר בה כמה שיותר. "אבל החיים הם דינאמיים ואנחנו פתוחים למה שיוליד יום".

רוצים להשתתף במדור? שלחו מייל לגילי אלעד
gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה ביפו. דרור עינב
כורסת וינטג' תכלכלה וכריות צבעוניות משלימות את המראה/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
המראה משתלבת בסלוני ומגדילה את החלל/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
איילים בשלל וריאציות מקשטים את הקיר/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
צבעו את המסגרת בזהב והוסיפו טפט בדוגמת שיש בתחתית שולחן הקפה/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
טביעת החותם האישית של הדיירים ניכרת כבר בכניסה לדירה/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
מקפידה לא לאכול גלוטן אך בהחלט מפסלת בדמותו. פיתות מקרמיקה, מעשה ידי נאוה/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
חפצים דקורטיביים ושלל ספרים ממלאים את הכוורת במבואה/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
סרגל אחד מתוך האוסף של הדיירת, מככב במטבח/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
כיסא שנמצא ברחוב שודרג, נצבע ורופד מחדש/דרור עינב
דירה שכורה ביפו. דרור עינב
אוהבים לבלות כאן זמן איכות זוגי. מרפסת יפואית רומנטית/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully