וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה שקייט מוס תעצב לו את הבית?

8.10.2015 / 9:27

דוגמנית העל קייט מוס מעצבת בית יוקרה בכפר אנגלי קטן ומוכיחה כשהיא לא רק יפת תואר - יש לה גם טעם משובח בעיצוב פנים

מערכת וואלה!
קייט מוס מעצבת פנים. דיילי מייל, צילום מסך
יפה לה קסדה - קייט מוס והיזם ג'ון היצ'קוקס/צילום מסך, דיילי מייל

עוד ועוד סלבריטאים מוסיפים לתחומי העשייה שלהם גם עיסוק בעיצוב, והפעם הגיע תורה של קייט מוס: דוגמנית העל השיקה לאחרונה קריירה חדשה בעיצוב פנים, והיא מציגה כעת לציבור בית-יוקרה שתוכנן על ידה באחד מהאזורים הכפריים של אנגליה. לצורך דריסת הרגל שלה בתחום שילבה מוס כוחות עם חברת האדריכלות והעיצוב YOO של המעצב הצרפתי הנודע פיליפ סטארק ושל יזם הנדל"ן ג'ון היצ'קוקס.

על פי החברה, מוס אחראית על עיצוב הפנים של הבית בן חמישה חדרי שינה בעלות של 2.5 מיליון ליש"ט הממוקם במתחם בתי הנופש "The Lakes" שהקימה YOO בקוטסוולדס (אזור כפרי בדרום-מערב אנגליה). המתחם משתרע על יותר מאלפיים דונם באזור ששימש בעבר מחצבה. "ג'ון ואני התחברנו דרך האהבה המשותפת שלנו לאזור הכפרי האנגלי", אמרה הדוגמנית בהודעה שיצאה לעיתונות. "כשהוא סיפר לי על הבניין המוקף בעצי ליבנה זה עורר בי עניין, והתרגשתי להיות חלק מצוות העיצוב שלו. יצרנו גן עדן של יוקרה באמצע היער, מקום מושלם להימלט אליו עם משפחה וחברים".

המבנה מחופה בעץ ולבנים המעניקות לו את המראה הכפרי האופייני לאזור. הוא אמנם מוקף יער, אולם זגוגיות זכוכית נרחבות מאפשרות כניסה של אור טבעי לבית. הגג גבוה ומעוקל, והבניין מוקף דק-עץ המקיף בריכת שחייה פרטית. חמישת חדרי שינה מסודרים מסביב לחלל מחיה בעל גובה כפול. אחד החלקים המרשימים של הבית הוא יחידת השינה של ההורים, הכוללת שטיח קטיפה אפור ודומיננטי ומיטת אפיריון ייחודית עם מסגרת מצופה במראות. חדרי השינה האחרים חופו בטפט של היצרן הלונדוני "House of Hackney" והם מובססים על העיצובים הויקטוריאניים של אמן הטקסטיל האנגלי ויליאם מוריס.

המטבח הענק מהווה מוקד בולט של הבית, וחלק ממנו פתוח לסלון. הוא כולל ארונות בצבע אינדיגו כחול עם זכוכית קריטאל אנגלית, וידיות הארונות עשויות פליז שעוצב בסגון עתיק. המטבח כולל גם אי מבטון יצוק ומשטח משיש וצפחה. השילוב של עיצוב עתיק עם חדיש ממשיך אל תוך חלל הסלון, בו הוצב ריהוט כבד כגון ספות מעוקלות המעוטרות בכפתורים עמוקים. במרכז חלל הסלון נתלתה מנורה מדגם "Wireflow" המרהיב של המעצב הישראלי אריק לוי, ורהיטים שהוצבו בו רופדו בבדים דמויי קטיפה. הריהוט שנבנה בהתאמה אישית נבנה על ידי דיוויד הדוק, בעל מלאכה מקומי שהיה גם זה שבנה את חדר ההלבשה של מוס בביתה שבלונדון. הוא כולל שולחן אוכל עם ספסלים תואמים, מיטת האפיריון מפלדה, וארון טלוויזיה מכסף מבריק המעוצב כמחווה למוזיקאי הבריטי דייוויד בואי.

מוס אחראית גם על בחירת יצירות האמנות המעטרות את הבית ומפוזרות בו, ובהן יצירות של דמיאן הירסט, אלן ג'ונס ושיתופי פעולה של מוס עם דינוס צ'פמן וכריס אלן. לפי חברת YOO, יצירות האמנות שנבחרו סייעו ב"יצירת פרשנות רטרו זוהרת לבית האנגלי המסורתי".

בהזדמנות זאת נזכיר כי בשנה שעברה עיצבה האמנית ג'יין פרויד כוס שמפנייה ייחודית בהשראת שדה השמאלי של מוס, בדומה לכוס שמפנייה שעוצבה במאה ה-18 כמחווה לאחת משדיה של המלכה מארי אנטואנט.

קייט מוס מעצבת פנים. דיילי מייל, צילום מסך
שילוב של אבן וזכוכית מבחוץ/צילום מסך, דיילי מייל
קייט מוס מעצבת פנים. דיילי מייל, צילום מסך
וילונות ארועים נשפכים על החלונות הגדולים/צילום מסך, דיילי מייל
קייט מוס מעצבת פנים. דיילי מייל, צילום מסך
שילוב של צהוב וגווני תכלת בסלון/צילום מסך, דיילי מייל
קייט מוס מעצבת פנים. דיילי מייל, צילום מסך
מיטת אפיריון עם מראות ביחידת ההורים/צילום מסך, דיילי מייל
קייט מוס מעצבת פנים. דיילי מייל, צילום מסך
עושה רושם שיש לה הרבה יותר מלוק הורס/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully