וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת השגחה: כיסאות מעוצבים לאנשי הוותיקן

4.10.2015 / 10:16

מסמך ארכיוני נדיר שפורסם בחשבון הפייסבוק של צמד המעצבים צ'ארלס וריי אימס, מוכיח שלאנשי הכמורה בוותיקן ולאפיפיור העומד בראשם יש טעם משובח בעיצוב

כיסא האפיפיור יוחנן פאולוס השני. פייסבוק, אתר רשמי
הכיסא בעיצוב צ'ארלס וריי אימס לאפיפיור יוחנן פאולוס השני/אתר רשמי, פייסבוק

אם חשבתם שאנשי הכמורה בוותיקן הם טיפוסים סגפנים, תנו לנו לספר לכם שלא רק הגרדרובה שלהם מעוצבת על ידי מעצבי על, גם הרהיטים שהם משתמשים בהם ביום יום צריכים להיות נוחים ואיכותיים. מסמך ארכיוני נדיר שפורסם בחשבון הפייסבוק של צמד המעצבים צ'ארלס וריי אימס מוכיח כי האנשים הקדושים על העולם הנוצרי יודעים איכות וטיב מהו.

במסמך האמור שפורסם בימים האחרונים מתואר כי בעת ביקור האפיפיור יוחנן פאולוס השני במקסיקו לפני 25 שנים, הוא ציין, כך דיווחה התקשורת המקומית, את נוחות הכיסאות של המותג המוערך הרמן מילר אשר שימשו את הפמליה המכובדת שהגיעה מהוותיקן. האפיפיור לא היה מודע למאמץ, ההתמדה, והדמיון שנדרש מצוות הרמן מילר כדי שיתאפשר לכיסאות הללו להגיע בזמן לביקור.

מה קורה מאחורי ומתחת למכשירי חשמל גדולים?

סטיב ונדר-היל, איש מחלקת המבצעים הבינלאומיים במחוז זיילנד שבהולנד פיקח על הפרויקט האמור. שלושה חודשים קודם לכן הוא קיבל בקשה מ"הרמן מילר ריגטי" לאספקה של 200 עד 300 כיסאות מדגם "פרופר". שבועיים לאחר מכן, ביקשו אנשי ריגטי לעדכן את ההזמנה ל-364 כיסאות ולהוסיף להם 220 כסאות נוספים מדגם המכונה "ארגון 2".

ונדר-היל הצליח לארגן תאריך משלוח זהה לכל הפריטים בהזמנה, אולם תוך כמה ימים נערך בה שינוי נוסף: עכשיו נדרשים 424 כיסאות מסוג "פרופר" ועוד 180 מסוג "אימס" המרופדים, ויש לבטל את 220 כיסאות "ארגון 2". זמני האספקה נקבעו מחדש אחרי עבודה רבה ומאומצת של מנהלי מפעל וקניינים ולמרות זאת, תיקוני ההזמנה המשיכו להגיע. ב-5 במרץ התבקשו אנשי החברה לבטל את 180 הכיסאות המרופדים מסוג "אימס". ב-6 במרץ הם התבקשו להזמין 180 כיסאות צד מסוג "קפלה" ו-96 יחידות ישיבה מודולרית מסוג "צ'דוויק". ב-9 במרץ נדרשו להחזיר להזמנה את 180 הכיסאות המרופדים מסוג "אימס" שבוטלו. במהלך השבועות העוקבים נשלחו כמה שינויים נוספים, כאשר אנשי הרמן מילר עושים מאמצים עילאים כדי לעמוד בשינויים בלוח הזמנים.

הקניינית מטעם הרמן מילר לכיסאות מדגם "קפלה", בוני לוקרס, דיווחה על תאריך משלוח ב-27 באפריל, אולם לתדהמתה נמסר לה שכל המשלוח חייב כבר להיות במקסיקו עד למועד הזה. מטעמי ביטחון, נמסר, לא יתאפשר להכניס שום דבר לאזור ביקור האפיפיור מעבר לתאריך הזה. היא ערכה פגישה עם נשיא חברת "מילסקו", הספקית של כיסאות "קפלה", וקיבלה ממנו התחייבות על ייצור ומשלוח 142 של כיסאות "קפלה" בתאריך 25 באפריל.

והייתה בעיה נוספת: מנהל הבד פאם סטיבנס נאלץ לבטל את ההתקנה המתוכננת של הבד ביחידות המודולריות מסוג "צ'דוויק". אנשי החברה עשו שינוי של הרגע האחרון במרקם הבד ושילחו את הכיסאות למקסיקו במשלוח אוויר אשר הגיע בנס בדיוק בזמן. אנשי הרמן מילר, הביעו את תודתם ומסרו: "כל הכיסאות הגיעו בזמן. האפיפיור יושב על הכיסאות הטובים ביותר בעולם, וזאת בשל עבודת הצוות של אנשי הרמן מילר".

אז האפיפיור דאז אולי לא היה מודע לכל שרשרת האירועים והביטולים, אבל ההצהרה ששיחרר בתום הביקור הפכה לחותמת של איכות ובקרה אם תרצו למותג הכיסאות המוערך ברחבי העולם. את הכיסא האמור אפשר להשיג בחברת ויטרה למעט הסמל של האפיפיורות כמובן.

כיסא האפיפיור יוחנן פאולוס השני בעיצוב הזוג אימס. פייסבוק, צילום מסך
כיסא עור עם סמל האפיפיורות/צילום מסך, פייסבוק
כיכר סנט פטר בוותיקן, רומא. ShutterStock
האיכות שטמונה בין כותלי הוותיקן/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully