וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבע משפחתי: קולטורה חיונית לילדים שלכם

30.9.2015 / 17:03

מה שונה צבע משפחתי מצבע טרי, מה מחדשים לנו אירועי האמנות ולמה השתנה הקונספט המוכר לטובת פעילויות לכל המשפחה?

צילום: עידו שחם עריכת וידאו: מאיה בן ניסן

יריד האמנות המוכר "צבע טרי" מקבל לחיקו אירוע נוסף שזוכה לכינוי "צבע משפחתי" המתאים במיוחד לחופשת סוכות כאירוע חוויתי לכל המשפחה. היריד החדש מפגיש בגובה העיניים את האמנים והמעצבים עם הקהל ומפעיל לחשיבה מקורית ולהפעלת הדמיון. כיתות אמן וסדנאות שמופעלות במקום מפתחות על תהליכי יצירה, טכניקות ומקורות השראה.

עוד ביריד, תערוכה מרכזית שתציג עבודות חדשות של 50 מבוגרי חממות האמנים של יריד צבע טרי לדורותיהם, שיעסקו בנושאי משפחה ואמנות ויציגו לבטים בנוגע לתפקיד האמנות בחיי היום יום, יוצגו תערוכות יחיד של אמני גלריה גורדון, ובמסגרת צבע משפחתי מארח - יתארחו מוזיאונים ומוסדות תרבות מרכזיים ומיזמי אמנות ועיצוב. בין המשתתפים: מוזיאון תל אביב, מוזיאון העיצוב חולון, מוזיאון הקומיקס, מוזיאון גוטמן, מוזיאון ראובן רובין, פנדה, Monkey Business, Offbits, מראות - סדנאות צילום מקרבות, סטודיו ג'אנקשן ועוד.

הסדנאות הפתוחות מיועדות לכל גיל וללא מגבלת כישורים כלשהם, לחוות, להתנסות וליצור באופן בלתי אמצעי באמנות ובעיצוב. בוגרי חממות האמנים של יריד צבע טרי ומעצבים שהשתתפו ביריד לאורך שנותיו, גיבשו את הפעילויות השונות ברוח תחומי עבודתם היצירתית ובהן ניתן לקבל השראה ליצור, להבין מהיכן צצים רעיונות חדשים וללמוד טכניקות חדשות בתחום הצילום, הפיסול, הציור, העיצוב ועוד ועוד. הסדנאות יפעלו במשך כל שעות פעילות צבע משפחתי, על בסיס מקום פנוי וכלולות במחיר הכניסה.
לרישום מוקדם לחצו פה

כיתות האמן שיתקיימו בין האירועים מונחות על חדח אמני חממה לדורותיהם כאמור, העוסקים במגוון רחב של תחומים: צילום, ציור, פיסול, רישום, אנימציה, וידיאו ועוד. בין האמנים שינחו כיתות אמן ניתן למנות את יובל אצילי, רן ברלב, תמר ניקס, אלה ספקטור, לנה רבנקו, אמיר תומשוב ועוד. המשתתפים בכיתות האמן יתקרבו ויכירו את עולמם של האמנים והמעצבים, את שיטות העבודה שלהם, הנושאים המטופלים בעבודותיהם ומקורות ההשראה המנחים אותם. מרבית המפגש יוקדש ללימוד טכניקות חדשות, היכרות עם חומרים ויצירה עצמאית של המשתתפים. אורך כל מפגש 45 דק', בהרשמה מראש, לגילאי 7 ומעלה, ובעלות סימלית של 15-20 שקלים לפעילות (מספר המקומות מוגבל).

האירועים מתקיימים בבית הספר תיכונט ע"ש נתן אלתרמן בקרית החינוך בצפון מערב תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully