וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד מתחיל להרגיש מקומי בניו יורק

הקשר האנגלי פרנק למפארד שהתחיל לשחק ביולי האחרון בקבוצת הניו יורק סיטי מצא לו ולארוסתו היפה מקום להניח בו את הראש. 52 אלף דולרים בחודש ונוף מרהיב לנהר ההדסון

AP

(בווידאו: פרנק למפארד מתכונן למונדיאל 2010)

כוכב הכדורגל האנגלי שחתם לאחרונה חוזה עם הניו יורק סיטי עלה ביולי האחרון על המגרש הירוק ועכשיו, הגיע הרגע שבו פרנק למפארד מוכרח לקבוע יתד מגורים בסביבה. הכוכב המוכשר שמחזיק בכמה שיאים ביניהם, שלוש אליפויות, ארבעה גביעים, גביע אירופי יקר אחד (2012); מלך השערים של המועדון (211), הכי הרבה הופעות אירופיות (117), רביעי במספר ההופעות הכללי (648) מתמקם באחד המקומות הנחשקים במנהטן. למפארד בן ה-37, יעביר את השנתיים הקרובות בבניין מהודר באפר איסט סייד.

הדירה חולשת על 250 מ"ר, היא כולל שלושה חדרי שינה, שלושה וחצי חדרי רחצה, מכל חלון נשקף נופו האיקוני של הסנטרל פארק הסמוך, כמו גם נהר ההדסון. לא ציפיתם שהכוכב יכתת רגליו על עיצוב הפנים של הדירה, יאבזר אותה ויעצב אותה בעצמו, נכון? אז צדקתם. הדירה המהודרת כבר מאובזרת מבעוד מועד בכל מה שהדייר החדש וארוסתו כריסטין בלייקלי, כוכבת הטלוויזיה האירית צריכים להתנהלות יום יומית.

שרביט העיצוב נינתה למעצב המקומי המוכר דיוויד מאן (David Mann) שדאג לשלב בלוקיישן האמור טכנולוגיה מתקדמת של מערכת הצללה אוטומטית עם ויסות טמפרטורות, פריטים בלוק עכשווי ובכל חדר מסכי טלוויזיות שטוחות ועצומות, למקרה שלמפארד ירצה לצפות בעצמו בועט על מגרש הכדורגל. ברשימת השכנים החדשים של הכוכב וזוגתו היפה נמנים: ג'ון האם (דרייפר ממד מן) וג'סיקה צ'סטיין.

מן הראוי לציין כי הקשר פרנק למפארד הוא השחקן המרוויח ביותר בקבוצת ניו יורק סיטי, עם משכורת של 6 מיליון דולרים לעונה. מתוכה, יאלץ הרכש החדש של הקבוצה הניו יורקית להיפרד מ-52 אלף דולרים בחודש תמורת הדירה (כולל ועד, שומר ומיסים).

כך נראה הבית של הכדורסלן הטוב בעולם: לברון ג'יימס מוכר את האחוזה במיאמי
הצצה לפנטהאוז הזכוכית של כרמלו אנתוני
לא תאמינו איך כריס בוש חי

שחקן הכדורגל פרנק למפארד עובר לגור בניו יורק. ספלאש, splash
52 אלף דולרים לחודש. מזה בשביל השחקן המרוויח ביותר בקבוצת ניו יורק סיטי/splash, ספלאש
שחקן הכדורגל פרנק למפארד עובר לגור בניו יורק. ספלאש, splash
כאן יעביר למפארד את השנתיים הקרובות/splash, ספלאש
פרנק למפארד עם אשתו. Clive Brunskill, GettyImages
למפארד והארוסה האירית כריסטין בלייקלי/GettyImages, Clive Brunskill
שחקן הכדורגל פרנק למפארד עובר לגור בניו יורק. ספלאש, splash
השומר שיברך את למפארד בגוד מורנינג קבוע/splash, ספלאש
פרנק למפארד שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
הכוכב שנולד עם כדור ביד - פרנק למפארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully