וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיד ליד: הבתים ששמורים לכוכבים הגדולים

25.9.2015 / 9:28

מי זכה לגור בבית של מרילין מונרו ומי רכש את האחוזה של מדונה וריצ'י? הבתים היפים בעולם שמורים בדורות לדיירים הזוהרים ועוברים מיד ליד. אז אם אתם לא כוכבים מצליחים בהוליווד כדאי שתוותרו מראש על הנכסים האלה

מערכת וואלה!

(בווידאו: הבית של אלביס נמכר במחיר הזוי. דיווח מאולפן וואלה!News)

ספר השורשים של כמה מהאחוזות המפורסמות ביותר בהוליווד הנמצאות בבעלות הכוכבים הגדולים ביותר שלה, הולך הרחק אחורה. עיון ברשימת הבעלים הקודמים של הבתים המפורסמים כפי שפורסם בדיילי מייל, מצביע כי אלו עברו מדור לדור של השחקנים, הבימאים והזמרים המפורסמים ביותר בעולם.

ניקולס קייג' קנה את האחוזה שלו בשכונת בל-אייר, הכוללת בבריכת שחייה אולימפית, מהזמר טום ג'ונס ב- 1998. קייג' שילם עליה 4.5 מיליון ליש"ט, וזאת למרות שלג'ונס עצמו היא עלתה הרבה פחות מזה כ- 600 אלף ליש"ט בשנת 1976. המבנה היה שייך בעבר לזמר והקומיקאי דין מרטין שקנה אותו בתחילת בשנות ה-70 והשתמש בו כמקום מפגש לקבוצת השחקנים "ראט פאק" שהיו בה חברים, בין היתר, פרנק סינטרה, דין מרטין, סמי דייוויס ג'וניור, פיטר לופורד וג'ואי בישופ. בשנת 2010 עוקל המבנה לאחר שקייג' פיגר במיליונים בתשלומי המשכנתא עליו, וכשל בניסיונות למצוא קונה שיהיה מוכן לשלם את המחיר שהוא דרש עליו - לא פחות מ-23 מיליון ליש"ט.

הבתים של כוכבי הוליווד עוברים בירושה. דיילי מייל, צילום מסך
כאן גר ניקולס קייג'. לפניו גרו כאן הכוכבים טום ג'ונס ודין מרטין/צילום מסך, דיילי מייל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם טום ג'ונס נמצא בלופ שרשרת המזון הזאת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחוזת "Owlwood" הענקית המשתרעת על ארבעה דונמים בהולמביי-הילס שבלוס אנג'לס, הוקמה לאחר שקרקעות עליהן ניצבו שלושה בתים אוחדו ליחידה אחת. אחד מהם זכה לכינוי "הארמון הוורוד" והיה שייך לאחד מסמלי המין של שנות ה-50: השחקנית והזמרת ג'יין מנספילד שקנתה אותו מהזמר רודי ואלה. המבנה קיבל את שמו לאחר שהשחקנית צבעה אותו בצבע שהיה סימן ההיכר שלה, והתקינה בו בריכת שחייה בצורת לב. הזמר האנגלי אנגלברט המפרדינק, שהופיע השנה בישראל, קנה אותו ב-1976 ומכר אותו בשנת 2002. זמן קצר לאחר מכן, נהרס המבנהעל ידי יזמי נדל"ן.

עוד באותו נושא

רק בת 25 וכבר עם פנטהאוז בשווי 20 מיליון דולרים: כך חיה טיילור סוויפט

לכתבה המלאה
הבתים של כוכבי הוליווד עוברים בירושה. דיילי מייל, צילום מסך
הבית שבו שר ובוני התאהבו. בגלגול הקודם היה שייך למרילין מונרו/צילום מסך, דיילי מייל
מרילין מונרו בחוף הים, סנטה מוניקה, 13 יולי 1962. George Barris, אתר רשמי
יד שנייה מהדוגמנית הנחשקת/אתר רשמי, George Barris

בניין שעדיין עומד על תילו באותו האזור, לעומת זאת, נבנה בשנת 1932 ואירח בו את האחת והיחידה מרילין מונרו. בין שלל האגדות על חייה נטען גם כי מונרו חיה בבניין הזה בזמן שניהלה רומן עם ג'וזף שנק, אחד ממייסדיה של חברת "פוקס המאה ה-20". ב- 1966 שותפה של מונרו לסרט "חמים וטעים" טוני קרטיס, רכש את האחוזה האיטלקית הכוללת שישה חדרי שינה בסכום של 200 אלף ליש"ט. הזמרת שר ובעלה סוני בונו התאהבו זה בזו בזמן ביקרו במסיבה באותו הבניין ממש בשנת 1967. לקח להם שלוש שנים לשים את ידיהם על הבית, כאשר קרטיס עבר ללונדון ומכר להם אותו ב-485 ליש"ט.

הבתים של כוכבי הוליווד עוברים בירושה. דיילי מייל, צילום מסך
בהווה הבית הזה שייך לסטיבן ספילברג. בגלגולו הקודם שירת את שחקן הקולנוע קרי גרנט והמפיק דיוויד סלזניק/צילום מסך, דיילי מייל

סטיבן שפילברג, במאי "מלתעות", "פארק היורה" ו"רשימת שינדלר", קנה את ביתו שבלוס אנג'לס בשנת 1985 מסולן "בלו ולווט" בובי וינטון, אבל השושלת ההוליוודית שלו הולכת אף רחוק הרבה יותר. וינטון קנה אותו מכוכב הקולנוע האגדי קארי גרנט, וגרנט קנה אותו מכוכב הסרטים האילמים דאגלס פיירבנקס ג'וניור. במקור, הבניין היה שייך לדייוויד או' סלזניק - אחד ממפיקי הקולנוע הגדולים ביותר של תור הזהב של הוליווד אשר חתום על יצירת המופת "חלף עם הרוח". שפילברג אמר פעם כי העובדה שסלזניק חי שם בזמן שהוא יצר את הסרט, אשר זיכה אותו בפרס אוסקר - הייתה עבורו משמעות רבה.

לבתם של כוכב הפופ אדי פישר והשחקנית דבי ריינולדס - השחקית קארי פישר, שגילמה את הנסיכה ליה ב"מלחמת הכוכבים" - יש שושלת הוליווד מעוררת קנאה. כמוה, גם לביתה אותו רכשה בשנת 1992. זוכת שני פרסי האוסקר בטי דייוויס הייתה בעבר הבעלים שלו, אבל ללא ספק הדיירת המפורסמת ביותר שלו היא אליזבת טיילור - האישה שהרומן המתוקשר שלה עם אדי פישר הביא לסיום נישואיו לריינולדס.

הבתים של כוכבי הוליווד עוברים בירושה. דיילי מייל, צילום מסך
היום הבית הזה משרת את השחקנית והתסריטאית קארי פישר, אז הוא היה משכנה של השחקנית בטי דייויס/צילום מסך, דיילי מייל
אלן דג'נרס ופורשיה דה רוסי. ספלאש
גם אלן דג'נרס מעבירה מיד ליד/ספלאש

ב- 1997 שילמה קורטני לאב, אלמנתו של סולן נירוונה קורט קוביין, סכום של 1.95 מיליון ליש"ט על בית בסגנון צרפתי המשתרע על שמונה דונמים בגבעות הוליווד. המוכרת הייתה הקומיקאית ומנחת תכניות האירוח אלן דג'נרס. לאב עצמה מכרה אותו ב-2.6 מיליון ליש"ט ב- 2001 לחבר להקת הביטלס פול מקרטני. השמועות סיפרו כי זה היה המקום שבו הלך לעולמו חברו ללהקה ג'ורג 'הריסון בשנת 2001, אולם מקרטני הכחיש אותן.

הבתים של כוכבי הוליווד עוברים בירושה. דיילי מייל, צילום מסך
היום אלמנתו של קורט קוביין מעבירה פה את הזמן, אלן דג'נרס מכרה לה את הבית ולפניה, פול מקרטני הניח פה את הראש בלילות/צילום מסך, דיילי מייל

בניין נוסף שהיה בעבר בבעלותה של דג'נרס הוא זה שמתגוררת בו היום זוכת האוסקר על תפקידה ב"משחקי הרעב" ג'ניפר לורנס. היא קנתה את הבניין בבוורלי הילס ב- 2014 ממפיק הקולנוע סידני הולנד, והוא קנה אותו מהזמרת והשחקנית ג'סיקה סימפסון שנה קודם לכן. לורנס בת ה-25 שילמה 5.4 מיליון ליש"ט על האחוזה בסגנון הצרפתי ובה חמישה חדרי שינה. הולנד קנה אותו ב-4.2 מיליון, וסימפסון שילם עליו 3.4 מיליון בשנת 2005. רשימת הבעלים הקודמים של המבנה כוללת גם את כוכב הסרט "קרוקודיל דנדי", פול הוגאן.

שחקנית הקולנוע והטלוויזיה ההונגרייה-אמריקאית ז'ה ז'ה גאבור העמידה למכירה לפני שנתיים את הווילה שלה בבל-אייר בסכום של 9.7 מיליון ליש"ט. מדובר בבניין בעל שישה חדרי שינה וחמישה חדרי רחצה, אשר היה שייך בעבר לטייס המפורסם ומפיק הקולנוע הווארד יוז, שאת דמותו גילם לאונרדו דיקפריו בסרט "הטייס". יוז, שהיה ידוע כמי שסבל מהפרעות נפשיות, היה כל כך פרנואיד עד שהתקין שני קירות של מראות בסלון שהיו בזווית שהעניקה לו מבט של 360 מעלות על כל הבית והמרפסת מפינת הישיבה שלו בסלון. גאבור טוענת שאלביס פרסלי היה גם הוא אחד הבעלים של הבית, אולם קיימת מחלוקת באשר לכך. היא עצמה קנתה אותו בשנת 1971 בסכום של 160 אלף ליש"ט.

הבתים של כוכבי הוליווד עוברים בירושה. דיילי מייל, צילום מסך
ז'ה ז'ה גאבור התגוררה בבית הזה שידע ימים עליזים ומשמחים עם אלביס פרסלי/צילום מסך, דיילי מייל

מדונה ובעלה לשעבר גיא ריצ'י קנו את נכס הנדל"ן שלהם, בסגנון ספרדי מכוכבת "הרומן שלי עם אנני" דיאן קיטון. על פי הפרסומים, הם שילמו עליו בשנת 2000 סכום של 4.2 מיליון ליש"ט. ארבע שנים מאוחר יותר מדונה וריצ'י מכרו אותו ב-5.7 מיליון. הבית השוכן בבוורלי הילס - עם שבעה חדרי שינה, שמונה חדרי רחצה, שני בתי הארחה ובריכה - היה שייך פעם לכוכבת "איך להינשא למיליונר" בטי גרייבל ולמייסד של "סרטי קולומביה" הארי כהן.

כוכבת הפופ כריסטינה אגילרה התגוררה בבית שבו צולמה תכנית הריאליטי "האוסבורנס" אשר שודרה בתחילת שנות האלפיים בערוץ MTV, ועקבה אחר חיי משפחתו של סולן להקת המטאל בלאק סאבאת' אוזי אוסבורן ואשתו שרון. אגילרה, רכשה מהם את הבית בסכום של 7.5 מיליון ליש"ט בשנת 2007. המבנה משתרע על דונם בבברלי הילס ובו, שישה חדרי שינה ותשעה חדרי רחצה. ב- 2013, לאחר שנתיים ארוכות בשוק, אגילרה מכרה אותו באותו המחיר לכוכבת הקולנוע הסינית מיאו פו.

דיאן קיטון. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
דיאן קיטון מכרה את הנכס שלה למדונה וגיא ריצ'י בתקופת הנישואים/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

השחקנית הבריטית ונערת ג'יימס בונד לשעבר ג'יין סימור מכרה את ביתה בהוליווד לדוגמנית העל הראשונה של ארצות הברית - שריל טיגס, בשנת 1987, במיליון ליש"ט. שמונה שנים מאוחר יותר טיגס העבירה אותו לבעלותה של כוכבת "שתיקת הכבשים" ג'ודי פוסטר - שמכרה אותו ב-2014 בסכום של 3.2 מיליון. הבניין נבנה בשנות ה-30 בסגנון ספרדי, והוא ידוע בתקרה המאוירת בדמוית הקתדרלה שהוקנה מעל הסלון.

הרשימה המפוארת הזו שהכל בה נשאר במשפחת התעשייה רק מתארכת עם השנים, הבתים זוכים לידיים שונות אבל לאבק כוכבים חדש שמתחלף ומשבח את הנכס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully