וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורה ג'ונס מתחדשת בבית מהסרטים

18.9.2015 / 8:59

בשעה טובה ומוצלחת נחשפה זהותה של רוכשת הבית המרהיב שכיכב בסרט לאכול להתפלל לאהוב. נורה ג'ונס הולכת פלרוק ארגזים בכתובת החדשה ולהחליף את השלט על הדלת

הבית החדש של נורה ג'ונס. דיילי מייל, צילום מסך
תקרת קורות עץ ואווירה חמימה/צילום מסך, דיילי מייל

השחקנית והזמרת האמריקאית נורה ג'ונס היא הדיירת המאושרת החדשה בבית המפורסם מהסרט "לאכול, להתפלל, לאהוב" השוכן בניו-יורק. הנכס, בעל תג המחיר של 6.2 מיליון דולרים מוכר מהסרט בכיכובם של ג'וליה רוברטס וחוויאר ברדם, והוא נמכר מוקדם יותר השנה ומאז מנסה התעשייה המקומית לנחש מי הקונה המסתורי של אחד הבתים המפורסמים בעיר.

כעת, מפרסמת העיתונות המקומית כי הזמרת הצעירה זוכת תשעת פרסי הגראמי היא זו שחטפה את הנכס הייחודי. הבניין הוותיק נמצא בשכונת ברוקלין והוא נבנה במאה הקודמת כמבנה רחב של מחלקת כיבוי האש השכונתית. בהמשך, הוסב המבנה לבניין מגורים בעל שתי יחידות דיור אשר להן שלוש קומות המחוברות בגרם מדרגות. הקומה המרכזית משתרעת על כ-200 מ"ר עם תקרה בגובה כפול, בעוד הקומה השנייה מצוידת במרפסת יפהפייה עם פינת אוכל חיצונית.

גן הבניין טובל בשטח ירוק ומעוצב בסגנון כפרי. הוא הועמד למכירה במחיר ראשוני של 7.9 מיליון דולרים, אולם הנחה ניתנה לקונה זריז אשר המתווכים התעקשו לשמור על דיסקרטיות באשר לזהותו. הסרט שהפך את הבית למפורסם, "לאכול, לאהוב, להתפלל" המבוסס על רומן בעל אותו שם, הציג אישה שמחליטה אחרי גירושיה לצאת למסע להגשמה עצמית ונוסעת לטייל בהודו, באיטליה ובאינדונזיה.

במודעת הפרסום תואר הבניין בן שלוש הקומות כמשלב את "החום וההדר" של מבנה היסטורי, ישן עם עיצוב פנים פתוח התואם את החיים המודרניים". הבניין בעל ששת חדרי השינה מעוטר בקורות עץ חשופות, חלונות בצורת קשתות, חממה וגן רב-שנתי ומרפסת גדולה. "הבניין הזה, משנות ה-40 של המאה ה-19, הוא מה שממנו עשויים חלומותיהם של סוכני נדל"ן בניו יורק", נכתב במודעה. לפי הפרסומים, הזמרת מתכוונת להפוך את הבניין ליחידת דיור אחת ובכך ליהנות מאחוזה פרטית באמצע ברוקלין.

עוד הצצות לבתים של כוכבים:
קייט בלאנשט מתמקמת בסידני
טיילור סוויפט לא מתפשרת על סביבת המגורים שלה
מי רוצה לישון במיטה של ג'יג'י חדיד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לה טעם - נורה ג'ונס/מערכת וואלה!, צילום מסך
הבית החדש של נורה ג'ונס. דיילי מייל, צילום מסך
כך הבית נראה מבחוץ/צילום מסך, דיילי מייל
הבית החדש של נורה ג'ונס. דיילי מייל, צילום מסך
מראה תעשייתי מחוספס/צילום מסך, דיילי מייל
הבית החדש של נורה ג'ונס. דיילי מייל, צילום מסך
גרם מדרגות מברזל ועץ/צילום מסך, דיילי מייל
הבית החדש של נורה ג'ונס. דיילי מייל, צילום מסך
עושה חשק שהחורף יגיע בבית הזה/צילום מסך, דיילי מייל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully