וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבשות על הבית: אלף אלף בקולקציית טקסטיל חדשה

מותג האופנה המוכר "אלף אלף" משיק לראשונה קולקציית מוצרי טקסטיל לבית, שמיכות וכריות במראה רך ונקי

קולקציית הטקסטיל של אלף אלף. דרור עינב
מעכשיו גם קולקציה קטנה לבית/דרור עינב

לפני תשע שנים צמד המעצבות אילת הרמל ואפרת לוין הקימו את מותג האופנה המקומי "אלף אלף". אט אט הצליחו השתיים לגרוף לעצמן עדת מעריצות וגרופיות שלא פותחות שופינג ללא ביקור בשערי המותג. לטובת אלה שלא מכירים את הסגנון העיצובי נציין כי הרמל ולוין מצטיינות בפשטות ומאופיינות בעיצוב המבוסס על פלטת צבעים מונוכרומטית. אפשר למצוא בין הקולבים שלהן מבגדי בייסיק ועד פריטים אלגנטיים בשיק מוקפד ובאופן כללי, יש תחושה של קלילות ונון שלאנט המתאימה להלך הרוח הארץ ישראלי.

בימים אלה מתחדשות השתיים בקולקציה מפתיעה של מוצרי טקסטיל לבית, בהם, כריות נוי ושמיכות שזכו לכינוי "אלף אלף סופט". "אנחנו מחפשות תמיד לחבר ולהוסיף דברים חדשים למותג" אומרת לוין "קולקציית הטקסטיל באה עכשיו באופן די טבעי".

הפריטים החדשים עשויים כותנה בשילוב לייקרה וכאלה שמורכבים קווילטים וספוג עדין. הגימורים, בדומה לליין הבגדים, מדויקים ויש תחושה שהם כמו חלק בלתי נפרד ממנו. "במידה מסוימת יותר קל לייצר קולקציית טקסטיל" מוסיפה לוין. "כמעצבות שמתמודדות יום יום עם גזרות, מידות אגן וחזה שיותר מורכבות לביצוע מערך הטקסטיל הופך לפשוט יותר ונוח במיוחד לעבודה".

מחפשים פתרון לקיפול הכביסה?

הקולקציה החדשה כאמור, כמו מושפעת מפרטי הלבוש. יש בה דוגמאות פסים שכל כך אהובות על המעצבות ולקוחותיהן ובמקביל, גם נוצרה השפעה בכיוון השני על פרטי האופנה. "התאהבנו בבד כרית הקווילט הדק תוך כדי העבודה ולכן החלטנו לעצב ממנו גם עליונית, שבקרוב תצא לחנויות" מגלה לוין.

"היציאה של קולקציית הטקסטיל היא עניין של טיימינג. כמו כל דבר בחיים. גם אני וגם אילת ילדנו השנה והאימהות היא שלב שעברנו יחד עם המותג שלנו. מיותר לציין שזה השפיע על היצירה. האבולוציה הבאה שלנו תהיה ללא ספק קולקציה לילדים (לפני הגברים)".

שורה תחתונה: קולקציה מתוקה וקלילה, הכוללת מספר מצומצם של מוצרים. לא מדובר בבדים יוקרתיים ומתוחכמים המצריכים תחזוק מיוחד.
מחירי "אלף אלף סופט": שמיכות- 250 שקלים; כריות 140 שקלים.

קולקציית הטקסטיל של אלף אלף. דרור עינב
אבולוציה טבעית של התפתחות המותג אחרי 9 שנים/דרור עינב
קולקציית הטקסטיל של אלף אלף. דרור עינב
כריות קווילטים וכותנה/דרור עינב
קולקציית הטקסטיל של אלף אלף. דרור עינב
שמיכות טלוויזיה ליום יום/דרור עינב
קולקציית הטקסטיל של אלף אלף. דרור עינב
מוצרי טקסטיל שממשיכים את הקו העיצובי של הבגדים באלף אלף/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully