וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לוחצים? בואו לגלות את הברק בבקבוק חדש

כתבה פרסומית

7.9.2015 / 13:16

סנו ספארק, מותג הפרימיום לניקוי הכלים, עכשיו גם בבקבוק נוחות עם משאבה, מה חושבים על זה הצרכנים?

ספארק – נוזל כלים חדש לסנו. סנו,
יותר נוח, יותר יעיל/סנו

סקר שערכה חברת סנו מצא כי 86% מהצרכנים מעדיפים כי נוזל הכלים שלהם יהיה בבקבוק עם משאבה ולא בבקבוק הלחיץ שנמכר עד כה. הסיבה לכך, לפי 91% מהנשאלים, היא נוחות השימוש. עוד חושבים הצרכנים כי בקבוק עם משאבה חסכוני.

ממצאי הסקר הובילו את סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, להשיק את נוזל הכלים של המותג ספארק בבקבוק חדש עם משאבה באריזת 1 ליטר. נוזל הכלים המוכר והאהוב הנמכר בהצלחה ברשתות השיווק מגיע לקראת ראש השנה בבקבוק נוחות עם משאבה בניחוחות האהובים של לימון רענן, לבנדר עדין, ניחוח קלאסי וכן בניחוח פריחת השקד, שעבר בדיקות דרמטולוגיות, היפואלרגניות והותאם לבעלי עור רגיש.

ספארק – נוזל כלים חדש לסנו. סנו,
המוצר שיעשה לכם חשק לשפשף את הכלים/סנו

טיפה אחת והכלים נקיים

כמו כן, בעקבות ממצא מעניין נוסף שעלה מהסקר - שגילה כי 31% מהצרכנים מעבירים את נוזל הכלים מהבקבוק בו הוא נקנה לבקבוק דקורטיבי או למתקן ייעודי בכיור - תציע סנו פתרון חדשני בשוק נוזלי הכלים - ספארק שקיות מילוי בנפח 500 מ"ל במגוון ניחוחות.

נוזלי הכלים בסדרת סנו ספארק מבוססים על נוסחה המכילה חומרים פעילים עוצמתיים, המעניקים לכלים ניקיון וברק, באיכות שאין גבוהה ממנה בישראל. בנוסף, הם מנקים ביעילות, מסירים שומנים קשים בקלות, יוצרים קצף עשיר ומותירים את הכלים נקיים ומבריקים. כל נוזלי הכלים בסדרה מכילים תערובת חומרים פעילים יעילה במיוחד בריכוז של 24% לפחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ספארק – נוזל כלים חדש לסנו. סנו,
ויש גם טבליות למדיח מהסדרה החדשה של סנו. הברקה מושלמת/סנו

ההצלחה של המותג ספארק הובילה את סנו לשווק תחת מותג ספארק גם טבליות למדיח All in 1 לניקוי עוצמתי והברקה מושלמת באריזה של 30 טבליות ובאריזה חסכונית של 70 טבליות, אבקה לניקוי כלים במדיח ביתי, מלח למדיח ונוזל הברקה למדיח. ועכשיו, אתם כבר מוכנים למכת הברק?

ספארק – נוזל כלים חדש לסנו. סנו,
מותאם לבעלי עור רגיש/סנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully