וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4,400 שקלים לשלושה חדרים בפלורנטין. שווה?

1.9.2015 / 9:03

תראו איך אפשר להפוך חללים קטנים לפינות חמד קסומות. זה קורה בדירת שותפים בפלורנטין. קצת צבע, קומסטיקה והרבה מעוף וגם אתם יכולים

דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
חלל משותף לסלון ופינת האוכל משרת היטב את הדיירים חובבי האירוח/דרור עינב

לאן הגענו
רחוב זבולון בפלורנטין, לדירת 3 חדרים בגודל 85 מ"ר.

כאן גרים
אמיר משאט (28) ואבירם כהן סיטיון (29), חברי ילדות ושותפים. אמיר מעצב פנים ומעצב אירועים בגן האירועים "הבאר של סבא". "כל יום נראה אחרת. אתה מקבל תקציב ואתה יכול לעוף איתו, בהתאם לאופי ולסיפור של הזוג כמובן". אבירם, מעצב פנים ומעצב תעשייתי, שעובד בימים אלה על פרויקט עצמאי, כמו גם על עיצוב חנות למוצרי טיפוח בסינגפור. השניים לא נפרדים גם בתחום המקצועי ויחד הם עובדים על פרויקט משותף בשוק שרונה.

כך תשתמשו נכון בחומרי ניקוי

ההיכרות ביניהם הולכת שנים אחורה לימי בית הספר התיכון, כשכבר אז העיצוב זרם בעורקיהם. מפגש במגמת אמנות ועיצוב הוביל לחברות אמיצה רבת שנים שהמשיכה למגורים משותפים. לפני חצי שנה החליטו לצרף צלע שלישית בדמותה של דייגו, גורת חתולים מלאת קסם, שהשתלבה מיד בדינמיקה הביתית.

דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
חברי ילדות, שותפים וכוכבים עולים בתחום העיצוב. אמיר ואבירם עם דייגו החתולה/דרור עינב

הום סטיילינג
צמד השותפים עברו אל הדירה לפני שנה וחצי ועם כניסתם שידרגו אותה באמצעות צבע, שיוף והוספת גופי תאורה. "היה לנו חשוב שזאת לא תהיה דירת שותפים טיפוסית, אלא בית של ממש". כחלק מכך, אוסף החפצים האקלקטי בדירה מורכב בעיקר מכאלה שמצאו ושיפצו או יצרו בעצמם. בחדרו של אבירם למשל בולטת שידת עץ בצבע טורקיז שהדייר מצא ושיפץ, עליה מונח רדיו ישן שהיה שייך לסבו ועשה את כל הדרך מעיראק. לוח עץ שנמצא באתר בנייה הפך ללוח השראה המוסיף לפינה צבע ואופי. השראה ויצירתיות הן משהו שיש ממנו בחדר בשפע. את גופי התאורה משני צדי המיטה למשל, הכינו אמיר ואבירם בצוותא, מווים של מדפים, כבלים ובתי מנורה.

הרוויחו: לגור בתל אביב בשכירות נמוכה
חצי מושב חצי עיר: בית שכור בראש העין
100 מ"ר של אושר בכפר סבא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
צבעים חמים ותאורה נעימה יוצרים סלון שכיף לבלות בו/דרור עינב

בזמן שבבתים רבים נוהגים להדביק טפט של קיר לבנים, אבירם יצר את הדבר האמיתי. רטיבות והתקלפות של הקיר היוו טריגר עבורו להסיר את השכבה העליונה ולחשוף את הבריקים. אוסף מסגרות מוזהבות וראש קרנף מקרמיקה מקשטים אותו, כמו גם שידת עץ עמוסת ספרים שנמצאה ברחוב ואבירם הוסיף לה גלגלים. שולחן העבודה נרכש בסכום סמלי ושופץ על ידי צבע ושיוף, הכיסא שצורף לו נאסף במהלך שוטטות בשכונה. למראה התעשייתי של החדר תורם ארון עשוי פח שאבירם קיבל במתנה מהמסעדה שמתחת לבית. ארון נוסף, בין הרהיטים הבודדים שנקנו, שודרג באמצעות טפט בצבעי אפור שחור. הדובדבן שבקצפת הוא מרפסת אישית עמוסת פרחים ועציצים, שהדייר אוהב לבלות בה.

דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
קיר לבנים ופריטים ששופצו מעניקים לחדרו של אבירם מראה תעשייתי ומחוספס/דרור עינב

אמיר לא נותר חייב ועיצב לעצמו חדר עמוס פריטים ששיפץ ושידרג. כך למשל, מזוודה ישנה הפכה באדיבותו לשולחן קפה מקורי באמצעות צבע וגלגלים שהוסיף לה. ארון קיר מרשים שסבו העניק במתנה לסבתו לכבוד יום נישואיהם ה-40, שינה את פניו לאחר שיוף וצבע אך עדיין מעורר בדייר געגועים. את שולחן העבודה שלו יצר משני בסיסי שולחן צרים שחיבר לשולחן אחד ועליו הציב בלוק המשמש כמשטח למסך המחשב. את החדר מקשטים שלל פריטים צבעוניים ומלאי אופי, ביניהם כלי זכוכית שונים ומעמדים לעציצים שאימץ לעצמו מאירועים שעיצב. מעל המיטה הוא תלה מסגרות מסוגננות שבתוכן ציורים, צילומים ואפילו מטלית כלים עם הדפס. גם לאמיר יש יציאה מהחדר למרפסת משלו, אותה שידרג באמצעות בר מעץ, כורסא מפנקת ושלל אדניות פרחים.

דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
חלל צבעוני, תוסס וחם משקף את אופי הדיירים שחיים בו/דרור עינב

את החלל המשותף שכולל את הסלון והמטבח עיצבו הדיירים ביחד. "זה אמנם חלל קטן שקשה לעבוד איתו אבל הלכנו עם זה והפכנו אותו לביתי, עם צבעים חמים ותאורה". הספות נתקבלו במתנה מחברים ואת הכורסה וההדום הם מצאו ושיפצו. מדפים ייחודיים שאבירם יצר במסגרת תרגיל בלימודים, מככבים על הקיר ואת הטאץ' הנוסף מספק קולאז' תמונות צבעוני של איילים. "יש לנו פטיש לאיילים, זה מוטיב חוזר בדירה". ואכן, גם במטבח ניתן למצוא אותם, מקשטים את המדפים. באמצעות אותם מדפים הגדילו הדיירים את שטח המטבח ויצרו מקומות אחסון נוספים.

דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
בלוק לבנייה משמש בסיס פונקציונאלי ודקורטיבי למסך המחשב/דרור עינב

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,400 שקלים בחודש, ארנונה- 420 שקלים לחודשיים, חשמל- 400 שקלים לחודשיים.

מצב רוח
המזגנים בדירה ממוקמים בחדרי השינה. ביולי-אוגוסט הם פועלים 24/7 ובשאר הזמן הדיירים פותחים את הדלתות למרפסות ונהנים מהבריזה.

דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
ווילונות ומצעים בגוונים בהירים מאזנים ומוסיפים רכות לחדר השינה/דרור עינב
דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
צבעים מונוכרומטיים והרבה אסתטיקה. מבט אל חדרו של אמיר/דרור עינב

כביסה
"אצל אמא", אומרים השניים פה אחד. אחת לשבוע הם פוקדים את השכונה בה גדלו ושם האימהות האוהבות מכבסות את בגדיהם.

פאנלים
"נעים מאוד, הפיליפינית של הבית", אומר אבירם בחיוך, "אני גם עושה הכל", מוחה אמיר בתגובה. אחת לשבוע השניים עורכים ניקיון יסודי ובין לבין אבירם מנקה ושוטף כלים.

דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
הפיקו את המיטב מהחלל המצומצם. מבט אל המטבח/דרור עינב

דו"ח מקרר
אמיר ואבירם משתדלים לאכול בריא ואף צמצמו לאחרונה את צריכת הבשר שלהם. שניהם אוהבים מאוד לבשל- אבירם מתמחה בסלטים וקדירות, בזמן שאמיר חולש על המטבח האיטלקי. לעיתים תכופות הם מארחים את חבריהם ואז הם מאחדים כוחות ומכינים מגוון מנות על טהרת המטבח הצמחוני. במקרר שלהם יש תמיד סודה, ירקות ויין.

עתידות
הדיירים מתכננים להישאר בדירה בשנה הקרובה ולאחר מכן היו שמחים לעבור לדירה מרווחת יותר, אך להישאר באזור. "אנחנו מתים על השוק, הוייבים ובתי המלאכה שמתחת לבית". גם בעתיד הרחוק הם לא מתכוונים להיפרד, כשהחלום שלהם הוא לקנות דירה ולחלק אותה לשני מתחמים עם חלל אחד משותף.

רוצים להשתתף במדור? שלחו מייל לגילי אלעד
gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
ירקות לגוף, יין לנפש. הצצה אל תוך המקרר/דרור עינב
דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
את גופי התאורה יצרו הדיירים בעצמם/דרור עינב
דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
גם על מדפי המטבח האיילים מככבים/דרור עינב
דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
שידה מהרחוב, לוח עץ מאתר בנייה ורדיו ישן מעיראק יוצרים פינה אקלקטית וצבעונית/דרור עינב
דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
דירה שכורה בפלורנטין/דרור עינב
דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
אפילו במסדרון הוקדשה תשומת לב לפרטים הקטנים/דרור עינב
דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
מרפסת פלורנטינית/דרור עינב
דירה שכורה בפלורנטין. דרור עינב
בר מעץ, עציצים, כורסא נוחה ושמיים כחולים. המרפסת של אמיר/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully