וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראה הבית של הכדורסלן הטוב בעולם

30.8.2015 / 8:18

שחקן הכדורסל הטוב בעולם לברון ג'יימס מכר את האחוזה המטורפת במיאמי. מכירת הנכס לא הייתה קלה אבל הביאה תשואה שווה במיוחד לקינג

ג'יימס לברון מכר את האחוזה במיאמי. cleveland, צילום מסך
בשעות החשכה האחוזה הופך האחוזה מוארת בתאורה צבעונית/צילום מסך, cleveland

328 ימים עברו מאז שם לברון ג'יימס את ביתו במיאמי בשוק ועד למכירתו ביום חמישי האחרון. הכדורסלן הטוב בעולם כנראה התייאש מחיפוש אחר קונים לאחוזת הפאר שעזב לפני שנה, וסגר את העסקה ב-13.4 מיליון דולרים. מדובר בכ-1.6 מיליון דולרים פחות מהסכום שדרש, אך גם 4.4 מיליון דולרים יותר מששילם על הנכס כשעבר מצפון אוהיו למיאמי ב-2010. המחיר המקורי שדרש ג'יימס, אגב, היה 17 מיליון דולרים, אך הוא נאלץ להוריד כשני מיליון דולרים מהסכום כדי למשוך קונים.

הנכס שנבנה בשנת 2010 חולש על יותר מ-1,100 מ"ר וכולל שלוש קומות, שישה חדרי שינה ו-8.5 חדרי רחצה. היתרון הגדול ביותר בנכס המפואר, מלבד המרחבים, טמון בנוף המרהיב למפרץ שמשתקף מכל כיוון בבית. "ארמונו של המלך הוא הנכס המפואר ביותר במיאמי", הבטיחו בחברת הנדל"ן ששיווקה את הנכס של ג'יימס. ואכן, הכדורסלן לא התפשר על פחות מהטוב ביותר: האחוזה מוקפת בחומה ושערים המוגנים על ידי מערכת אבטחה מתוחכמת. אלו שהצליחו להיכנס, חנו באחת משלוש חניות הענק ברחבת הכניסה, המעוטרת בדקלים. אל המבנה נכנסים דרך פתחים מעוגלים בין שיחים המעניקים גם הצצה ראשונה למרחב האחורי הירוק של האחוזה ולמזרקה.

מצועצע ומקושקש: הבית של רחים סטרלינג עומס למכירה
הצצה לפנטהאוז הזכוכית של כרמלו אנתוני
מי רוצה לגור בארמון של מייקל ג'ורדן?

ג'יימס לברון מכר את האחוזה במיאמי. cleveland, צילום מסך
האחוזה מאובטחת 24/7/צילום מסך, cleveland

מעבר לדלת הכניסה ניצב גרם מדרגות ארוך ומפותל מצופה עץ מעליו נברשת זכוכית מרהיבה המשתלשלת מטה. כדי לעלות את שלוש הקומות אפשר לבחור בין גרם המדרגות המדובר, מעלית או מדרגות חיצוניות, שמובילות לגג הפתוח בעל נוף עוצר נשימה. באחוזה מספר מרחבים סלוניים, בר ופינת אוכל רחבה, כולם צופים על המפרץ דרך ויטרינות הענק ומעליהם תקרות מחופות פנלים מעץ.

מטבח הגורמה עשוי עץ ומעוטר בלבנים אדומות בתקרה. במרכזו, שני איים ופינת אוכל נוספת. יש גם במרתף יינות, לאונג' וחדר משחקים. בבית יש קולנוע פרטי עם כורסאות עור מרווחות. יש גם חדר עבודה מפואר עם תקרה אדמדמה מחופה בעץ.

באזור המגורים חדרי שינה רחבים, בהם חדר השינה המרכזי בו מרפסת מרהיבה הצופה על המזח הפרטי. חדרי הרחצה המפוארים מכוסים חלקם בפסיפס ואחרים בפרקט עץ כהה. ברובם יש מקלחון זכוכית לצד אמבטיה מפוארת, וניחשתם נכון - נוף לים. שום אחוזה לא שלמה בלי חדר ארונות חלומי שעשוי גם הוא כולו עץ. הוא מוביל למקלחת נוספת מדהימה לא פחות, מרוצפת שיש ופסיפס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לברון ג'יימס סטף קרי סדרת גמר NBA קליבלנד נגד גולדן סטייט. GettyImages
אחד השחקנים הטובים של כל הזמנים - לברון בפעולה/GettyImages

חיי המותרות לא נגמרים בפנים: מחוץ לבית הוצבו מטבח קיץ, בריכת "אינסוף" - שמתמזגת עם הנוף (שהופכת לבריכה מחוממת בחודשי החורף) ומזח מבטון שיכול להכיל שתי יאכטות. האורחים שנשארים ללון ייהנו ממרחב של 418 מ"ר. גם למאבטחים אזור מגורים משלהם. ובלילה, התפאורה משתנה לגמרי עם אורות צבעוניים שמאירים את המדרגות בחוץ, את הבריכה ואת מפליה הקטנים.

הבית ששוכן בשכונה המפוארת קוקונט גרוב, עמד כאמור למכירה מחודש אוקטובר האחרון, אז עבר ג'יימס עם אשתו סוואנה ושני ילדיהם לברון ג'וניור וברייס מקסימוס, בחזרה לאוהיו, כשהחליט להצטרף מחדש לקבוצת הקליבלנד קאבלירס, אחרי ארבע שנים במיאמי היט.

ג'יימס לברון מכר את האחוזה במיאמי. cleveland, צילום מסך
מטבח מחופה עץ נראה כמו בר יוקרתי/צילום מסך, cleveland

השמועות כי קינג ג'יימס הצליח למכור את האחוזה נשמעו רבות בחודשים האחרונים, אך רק כעת נחתמה העסקה עם טימו קיפ ואשתו נטליה. קיפ הוא הבעלים של קניון "מייפר בקוקנט גרוב" הסמוך ושל חברת נדל"ן גדולה. "נשתמש בבית הזה כמקום המגורים העיקרי שלנו", אמר טימו קיפ למגזין הנדל"ן The real deal. "תמיד חשבנו שהמחיר גבוה מדיי והצלחנו להתמקח".

זה המקום לציין כי ג'יימס שלשל לכיסו סך הכל 64.6 מיליון דולרים השנה (קצת פחות מ-72 מיליון הדולרים שהרוויח בשנה שעברה). 11 ציוצים ממומנים בטוויטר, שעל כל אחד מהם הוא מקבל כ-140 אלף דולרים, יכסו את 1.6 המיליון עליהם ויתר בעסקת הענק הזו.

ג'יימס לברון מכר את האחוזה במיאמי. cleveland, צילום מסך
אולם קולנוע עם כורסאות עור מפנקות/צילום מסך, cleveland
ג'יימס לברון מכר את האחוזה במיאמי. cleveland, צילום מסך
צמחיה טרופית מקיפה את האחוזה/צילום מסך, cleveland
ג'יימס לברון מכר את האחוזה במיאמי. cleveland, צילום מסך
הנוף הכחול נצפה מכל פינה בבית/צילום מסך, cleveland
ג'יימס לברון מכר את האחוזה במיאמי. cleveland, צילום מסך
קו אדריכלי נקי/צילום מסך, cleveland
ג'יימס לברון מכר את האחוזה במיאמי. cleveland, צילום מסך
כך הקינג פותח את הבוקר/צילום מסך, cleveland

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully